17 Şubat 2012 Cuma

Sııkıcı , Mint

İki sabahtır yine karlar altında Bursa.
Manzara iyi hoşş güzelde sanki içim dondu artık . İşler güçler geçitte vermiyor karın keyfini çıkarmaya.
Alıcam leğeni vurcam kendimi bayır aşağıı . Kafayı gözü patlatana kadar . Yaptığım kardan adamlar , yaratıktan bozma şahışlarda sıkıcı gelmeye başladı .


 Bu arada dün gece sevgili blogcan sever Okan Bayülgen toplamış hatunları sohbet koyumu koyu . 
Sıkça sorulan soru ."Kazanıyormusunuz?."
Yahu birçoğumuzun amacı o değilki . Şimdi insanlar meraktan sarıcak blogera .
."Para varmış çok hacı bu bloglarda , bi bakak hele." Bu cümlede gecenin görünmeyen yüzündeki , hırslı arkadaşlara ait.
Neyse hayırlısı artık .

 Şimdi sıra bilekliklerde .
Sırasıyla 
Şanslı
Sonsuz 
ve
Bereketli.
Yapım aşamalarını ,bitmiş halleriyle yayınlasam daha keyifli olucak sanırım. Şöylede birşey var halenn aynı aşamadalar.
Malzemelerimi bijulanddan aldım .Aradıklarınızın birçoğunu  bulmak mümkün.
Taşlarımda mercan turkuaz ve yeşim yine aynı şekilde orda orjinal taş konusunda sıkıntı yok.
Bursalılar bilirsiniz bir çoğunuzda yinede kısaca Heykel Sönmez iş sarayının karşısındadır yerleri.

Aslında şu yazımdaki bilekliklerimi öyle çok sevmiştim ki.
Benim  gibi seven birilerine hediye ettim . Sorun değil alırım ben yeniden diyerek. Almaya gittiğimde malesefki eser kalmamış . Pentinin online sitesinede giriyorum arada belki denk gelirim diye :( ama ne gezer . Duyan gören olursa bir zahmet haber .

Güneşin yüzünü göstermesiyle , bu rengi fazlasıyla görüceğiz . 


Mint yeşili bir haftasonumuz olsun .

17 yorum:

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Elif'cim buradaki tişörtüne bayıldım . Ben de istiyorum ;)))

Elifinelizi dedi ki...

Berlin'in Nar Çiçeği;
canım benim olmuş bilmiş şaka değil söz büyük beden tşört aldığım yere düşer düşmez sendedir :) bu yaza hazır hehehehee

BAKTERİiiiiii dedi ki...

aynen kuzum yaaa.....sabah kalktım yanlışlıkla gözüm kara takıldı o an bayılmışım gerisini hatırlamıyorum hahahhaha....
bilekliklerinin bitmiş halini bileğinde gördüğümde anlayacağım elifim:))eminim yine harikalar yaratırsın sen bu mağrifetle:))
öpüldün cicim

muhabbetsofrasi dedi ki...

o cicileri sende yapabilirsin canım çok zor değil

makrome bağlanmış

o kırıktaşlı olanı biraz daha inceliyim bakim nasıl olyormuş :)

Aslı dedi ki...

Elif bende diyorumki :) kar iyiki yagdı bu kadar, biliyosun hem İstanbul'un hemde Ankara'nın ihtiyacı vardı. Mevsimler biraz düzene girsin :)

Bluz gerçekten çok güzel, güle güle giy. Ayrıca bu renge bayıldım ben, saat, gömlek hepsi çok güzeller :) tmm yaz gelebilir :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok beğendiğim tonlardan biridir bu gömlekde süpermiş.
elifcim bu ara o üzerindeki penyedeki fermuarı görünce(bluz çok hoş) aklıma sfır yaka penyelere bir makas mı mı vursam diye geçirdim:))))
sen de daima güzellikler içinde ol canım. sevgiler

OYA dedi ki...

ben de bursalıyım.evet yeter bu kadar kar.ısınalım biraz.memnun oldum sizi tanıdığıma...

Elifinelizi dedi ki...

Eda;
yaa kapandım eve sorma
ayılınca görüşelim hehehehe:D

Muhabbetsofrası;
heheee yaparmıyım dersin ?? ayy bilemedim belkide yapamayabilirim . Şöyle birşey var makrome daha önce hiç ilgilenmediğim birşey :S kısmet şimdilik elimdekileri halledeyimde :)

Aslı;
Kesinlikle haklısın ki bu yıl kıtlık olucak diyorlar ve bizim için bu yağışlar birer nimet . çok alışkın değiliz bu kadar çok kar görmeyede şaşkınlığımız ondan .
evet renk bomba cidden çok görücekmişiz hadi hayırlısı

Örgüçantam ;
hehehehe vur gitsin bayılıyorum elde olanlara dğişiklikler yapmaya , orasına bir düğme burasına bir fermuar dik gitsin :D

Oya ;
Tatlımı tatlı bir Bursalı blogcan sevgili Oya görüşürüz umarım sık sık

Buket dedi ki...

bijuland geçte olsa keşfettiğim yerlerden biri benimde elifcm. ben de birçok şey almıştım oradan.sende kimbilir neler yapacaksın onlarla.

Sycorox dedi ki...

bileklikleri merakla bekliyoruz ^^ :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

mint yeşilimi turkuaz mı... ben bu rengi çok seviyorum. o takılar aksesuarlar çok güzel bu arada Elifcim... bakalım sonuç ne olucak...

Elifinelizi dedi ki...

Buket;
çok hoş şeyler bulabiliyorsun gerçekten .minik minik birşeyler :)can sıkıntısı işte

Gamze;
hehee

ZEynep;
biraz karışık oldu sanıırım :)

Giz dedi ki...

Şu Okan Bayülgen'e çıkan bloggerları bir tek ben görmedim sanırım, dünyayla bağımı koparmış olduğumdan olsa gerek :) senin gibi güzel insanlar tanıdım blog dünyası sayesinde daha büyük kazanç olur mu hiç :) bilekliklerin bitmiş halini ben de bekliyor kocaman öpüyorum seni tatlım :)

Elifinelizi dedi ki...

Giz;
hakikaten Giz meraktayım çok açıkçası , sanırım yeni işin daha yoğun ,
olsun ya pekte bişi kaçırmamışsın ;)
çokta doğru söylemişsin öyle güzel dünyalara akıyoruz bu sayfalardan .daha ne olsun :D

zeynep bayram dedi ki...

AAAAAAAAA bak iyiki ŞU yu yıklamışımmm :)) eliff bana adresini yaz çabukkkkk

zeynep bayram dedi ki...

Demem o ki tatlım,bende kırmızı olanından var...hiç kullanmadım....istersen yollayım şu bilekliği diyorummm:)))

Elifinelizi dedi ki...

Zeynep ;
ayyy canım anlamamışım ben :D
ne demek istediğni kusura bakma
olur tabiki senden hoş bir anı olarak saklarım :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...