9 Şubat 2012 Perşembe

Önüm ,arkam ,sağım, solum MİMMmm

Bana aşkı , doğayı ,kumaşları , yeme içmeyi anlattırın lakin bir tek beni anlattırmayın .
Pek bir mahcupluk söz konusu oluyor.
Bu sebeptendir ki mim dedinizmi genelde köşe bucak kaçmacadayım . Ama sanki verilen sorumluluğu yerine getirmemiş hissiyatıda yapışır kalır boğazıma .
Kutumun içersinde pek görünmesede takıp takıştırma malzemeleri . Öyle özlemişim ki takı işlerini . İlk fırsatta gömüleceğim .

Bu postta 
Sevgili canlar ;
İçin hazırlanmıştır . Seviyorum sizi kızlar .


İlki ,çok yönlü blogger ödülümü aldım  kütüphaneme koydum bile çoktan . Ve 7 şıkta ben ;
En kısasından , özünden 
1- Gereğinden fazla empati yapıyorum , bu çoğu zaman bana acı olarak dönüyor.
2-Programsız ve plansızım bu sebeple tüm randevularıma geç kalırım 
3-Kendim bulabileceğim kadar dağınığım .
4-Sürekli bir değişim ve yenilik arayışında olurum çoğu zaman . ehh haliyle bazen bu insanı nankör yapabiliyor . 
5- Baş belası bir kıskançlık söz konusu . Deli gibi sevgi kıskançlığı .
6-Ahhhh birde şu dik başlılığım yokmu 
7-Ve sabırsızlığım .
Bu şıklar kendimi anlatmaktan çok eleştiri gibi oldu galiba hheheee
Güzel yanlarıda var yaşamımın tabiki 1/müzik  2/gezmek 3/ne olursa olsun süslemek 4/kitap 5/Doğa börtü böcek 6/Motorsikletsiz bir hayat mı? asla ve asla  vss vsss


Türk kahvesini destekliyoruz değilmi ?
Desteklemek adına kahve içerken resmimizi çekiyoruz. İçerken olmasada içmek üzere olduğum bir kare .
Hayatıma geç giren , son zamanlarda ise günüme onsuz  başlayamadığım geleneksel bir lezzet hmmm miisss gibi.

Ve yine sevgili ben ile ilgili birkaç şey .
sence çok anlamlı bir söz:.......Anı Yaşa.............
makyajında olmazsa olmazın:.....Rimel ............... 
en sevdiğin içecek:...........Schweppes mandalina...
en nefret ettiğin şey:.......Yalan ................
en çok sevdiğin iltifat:....Güzel sözleri kim sevmezki...
favori kitabın:... 'AŞK' Elif Şafak.....
sanagörünüşü enyakınbulduğunünlü:..Hmm bilemedim..
herkesin beğendiği fakat senin sevemediğin ürün:......Ugg sevemedim bir türlü
şuan en çok almak istediğin kozmetik ürün :
Rimelim bitmek üzere  Loreal Double extension ..... 
Aman pekte kısa ve öz olmadı . Üzerime düşen vazifeyi laikiyle yerine getirdim can canlar .

Çocuklar gibi şenim
yüreğim kıpır kıpır  


24 yorum:

Hestia dedi ki...

İlk yorumu ben yapıyım o zaman. Thanks tatlım:) ödülünü şimdi aldın:)
Bak gördün mü şimdi kuş gibi hafifledin:)

SvGLove dedi ki...

Beni de seviyorsun di mi;))
Baksana en anlamli sozumuz bile ayni;) Ustelik Carpe Diem olarak bile yazmamisiz;))
Opuyorum seni şen kadin;))

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Özeleştiri ne kadar da samimi olmuş :))) Sevgiler :)

Elifinelizi dedi ki...

Hestia;
aynen yaa bildiğin aklıma geldikçe kendimi kötü hissettiriyodu . şimdi mutluyum hehehehee

Sevgi ;
Sevgi pıtırcığım benim .
inan öyle çokki gönlümdekiler . Ne ilginç dokunmadan , hissetmeden bu bağı oluşturmak . birgün biryerlerde yollarımızın kesişmesi dileğiyle diyorum ve öpüyorummm kocaman kocaman

Berli'nin Nar çiçeği;
hehehehee kendii anlat dediler ben yerden yere vurdum :D iyi geldi ama :)

muhabbetsofrasi dedi ki...

ben mumu pek sevmem pek değil hiç sevmem

herkese romantik gelir ama ben korkarım mum ışığının gölgesinden :)
belkide küçükken ışıklar kesilince anlatılan ve ödümün koptuğu hikayeler yüzündendir genelde bu hikayerin içinde üç harfliler olur :)


ama şu fotoları görüyorum ya
bigün kapıcam ışıkları yakıcam heryana mum bascam durcam deklanşöre :)

Elifinelizi dedi ki...

Muhabbet sofrası ;
amaninnnnn uzak dursun üçlüsü beşlisi
birde ben bunları gece yalnız çalışırken çektim :S getirmeyelim böyle şeylerr yahuuu :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

şaırmısın neaısl yazılar bunlar canım yaaaa....ellerıne saglıkkkk :))) ozelestırıne hayran kaldım kocaman alkışş ve tum oduller benden sana

Elifinelizi dedi ki...

Kokosss kelebek ;
yok canım biraz seviyorum galiba herşeyi .
öptüm seni kocaman :) azcık kendimi çekiştirdim

tubitos dedi ki...

beni sevmionmu ki :( ilk fotograf ne kadar büyüleyici ya aşık oldum resmen detaylara.. kahve sunumun da en sevdiğim kahve sunumlarından.. çok keyifli bir mim yazısı olmuş bence sen es geçme bu mim olaylarını :)

Elifinelizi dedi ki...

Tubitos;
Ahhhh kuzum sevmezmiyimm senide , o kocaman aşk dolu yüreğinide çok seviyorum . öylemi dersin , yokya şu kendini anlatma olayı beni geriyor gerçekten bırak mimlemeyin beni desem oda olmuyo böyle 2 ay sonra anca karşılık veriyorum ya artık kimse mimlemez beni hehehehee .
neoldu bizim şu fotoğraf yarışması ?? hiç bakmadım ben .dur bakayım hatta

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Çok tatlı ve çok içtensin elifcim...Okurken birazda olsa kendimi gördüm benimde bu sabırsızlığım başıma olmadık işler açar :) o an olsun isterim :) Çok öpüyorum seni canım benım...

tubitos dedi ki...

hehe ben de seni seviommmm :) ya o yarışma yalan oldu galiba hiç bişe anlamadım :S

Elifinelizi dedi ki...

myprincess;
Teşekkürler canım :)
sorma en baskın yanımda sabırsızlığım ve dediğin gibi başa gelmeyen kalmaz bende seni :D

Tubito;
beğendirdi kendi yaptı reklamını kenara çekildi bekleyelim bakalım biraz daha :S

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

ne guzel cevaplar ve ne guzel fotograflar icim acildi.motorsikletsiz askiniza ise bayildim,hic sahib olmadim ama cok isterim,sevgiler

darkolivee dedi ki...

cevaplara bayıldım :)
çok samimi elinize sağlık

sevgiler

Elifinelizi dedi ki...

Doz büyücüsü;
Motorsiklet öyle bir aşk ki , onunla yaşamak çok farklı . Film seyretmiyor filmi yaşıyorsunuz adeta umarım bir gün bu ayrıcağı yaşama şansın olur :)

Darkolivee;
hehehehee , teşekkürler

Aslı dedi ki...

Cevapların çok keyifli olmuş :) bunlar bence senin kişiliginin sevimli yanları, sevdim ben :)

Türk kahvesi ve bu fincanlar harikalar..

Elifinelizi dedi ki...

Aslı ;
hehehehe herşeyimle seven biri beni ne güzel daha ne isteyebilirim ki:O

BAKTERİiiiiii dedi ki...

aferin kızımaaa ,yaptın mimleri ama baştan savdın...otur,sıfır....
ah şekercim böle toplu olunca daha bi güzel olmuş sanki,daha doyurucu olmuş...ama bi şeye katılmıyorum benimle randevuna hiçde geç kalmadın yaneee:))kendine haksızlık etme bebeğim:))

pembe fiyonk dedi ki...

tam destek türk kahvesine:)
ve 3 nolu şık tam benlik :)öpüyorum canım

aklımsendekaldi dedi ki...

kısa kısa ama öz yazılar...

http://aklimsendekaldi.blogspot.com/

Elifinelizi dedi ki...

Eda;
hehehhe eminmisin azcık gec,ktim sanki :) bu mim olayı beni bildiğin kasıyorr :S

Pembe fiyonk ;
öyleyse sen eti canga reklamınıda çok seviyorsundur :D

Aklımsendekaldı;
az ve özeleştiri :S

Sycorox dedi ki...

ay kaçdır giremiyordum profiline ya, sonunda girebildim, çok güzel fotoğraflar yahu, özellikle şamdana ba-yıl-dım! :)

Elifinelizi dedi ki...

Gamze;
hmmm bir sıkıntımı var acaba kii yinee :S çok seviyorum mumları gerçi pekte sevmeyen yoktur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...