13 Şubat 2013 Çarşamba

charlie Brown

Mutluluk sıcacık bir battaniyedir.
Yazının kahramanı battaniyemi ?? minnak ellermi yoksa??
Selamün aleyküm ağalar .
 Daha 1,5 aylığız ben tükürüğünden , nefesinden endişenip başını beklerken bizim şaşkın koca koca battaniyeleri gırtlağına kadar çekip uyumayı tercih ediyordu, halende öyle .
Her kontrolümde açtığım yüzünü ,birsonraki yanına gidişimde yine aynı pozizyonda yakalayınca  çevremdekilere bakıyordum burnumdan soluyorak sizmi kapadınız yüzünü diye :S Artık pes edip kamerayı yerleştirmeyi düşünüyordum nasıl bu hale geldiğini öğrenmek için ki ,sonunda bir gün yakaladım suçluyu . Suçlu batteniyenin altına gömülü küçük surat çıktı . Birkaç taktik öğrenmiş meğer .

 Birde sıkı bir uyku arkadaşı varki ,kimselere teslim etmediği.
(ellerdekilere dikkat :D )

 Yalnızlığı hiç sevmeyen kuzucuğun çok rüya arkadaşı var .
Süt çeşmeleri var rüyalarında , çikolatalı sütlerin durmaksızın aktığı diyarlar .

 Biz artık büyüdük bugün 5,ayımıza giriyoruz.

Uyku halleri.

42 yorum:

7.oda dedi ki...

çok tatlı,
sağlıklı ve mutlu bir ömrü olsun

pembe mor alg dedi ki...

5 aylık oldumu yahu:)
eller ayaklar tam lokum öperm 2nizide

tubitos dedi ki...

ne ara 5 ay oldu ya koca delikanlı oldu artık.. çok tatlı ama annesi yaa maşallah o minnak ellere..

ilkmuh dedi ki...

Allah nazarlardan korusun, çok güzel bir bebek..

alisnur dedi ki...

Maşallah, her halleri ayrı güzel. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.

cecilia dedi ki...

maşallahh güzellik denilen şey bu olsa gerek o uyurken onu izlemekse eminim yaşamadan bilinmicek kadar harika bişey..

Elifim uyurken dedi ki...

maşallah allah nazarlardan korusun..
çok şeker bi şeymiş..

senem dedi ki...

kocaman bir maşallah diyorum o minik elleri yemek istiyorumm ne tatlısınız öle : )

Unknown dedi ki...

Maşallah :) minnak ellerini yesinler :))
evleniyorumm.blogspot.com

Ebygale dedi ki...

5 ay mı?? o kadar oldu mu Aras oğlan, zaman ne çabuk geçiyor değil mi?? Maşallah kuzucuğa 41 kere:))

meleğin oyuncakları dedi ki...

maaşallah..yerim o minicik elleri ben..

S&A dedi ki...

oyy maşallah resimler beni benden aldı,koklayasım sarılasım geldi bian :)

Adsız dedi ki...

maşallah nazar değmesin, yerim onu ben yaaa.
allah bağışlasın bana da beklerim..

Dilekce.. dedi ki...

maşallah ya çok tatlı.. benim oğlum da 53 günlük ve aynen böyle ne bulursa kafasına çekiveriyor :)) ben de gözlerini bişeyle örttüğümde daha iyi uyuduğunu keşfettim ve ses etmiyorum.. arasıra kundak yapıyorum ellerini, yoksa sıçramaktan uyuyamıyor.. onu izlemek dünyanın en güzel şeyi.. :))

Noni dedi ki...

Elifçimmm nasıl da büyümüş prensin böyle şok oldum resmen! Çok tatlı maşallah nazarlardan korusun Allah! Öperim ikinizi de!!!

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

5 ay ne cabuk geçmiş daha dün gibi maşallah kuzuya bu arada geçen gün esin teyze bizdeydi melek abla ile arkadaşmışsınız senin blogundan bahsetti bende biliyorum dedim :) bursa küçük galiba:))

Mutlu Eller dedi ki...

Tipe bak!!!! Nasıl da büyümüş:)))

AsOrTiK dedi ki...

benim kahramanım battaniye falan değil o minik eller!!! maşallah elif ne kadar güzel bir bebek aras, çok yakışıklı olacak demedi deme:))
allah bağışlasın canım benim. sen işi gücü bırak uyurken yanında dur, battaniyeyi yüzüne çekmeseni izin verme bücürün:))
öpüp kokla benim için:)
sevgilerimle

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

oldu oldu hemde kocaman

Elifinelizi dedi ki...

yaa evet teyzesi kardeşine abilik yapıcak :)

Elifinelizi dedi ki...

gerçektenmi :) çok teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

herhaliyle pek bir seviiyormuş doğrusu

Elifinelizi dedi ki...

ahh ahhh inşallah sanada birgün bu duyguyu tadmak nasip olur

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürlerr

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler , buyrun buyrun bekleriz:D

Elifinelizi dedi ki...

hehehee pek tatlı

Elifinelizi dedi ki...

yaa teyzecik biz büyüdük artık

Elifinelizi dedi ki...

atış serbestt :D

Elifinelizi dedi ki...

yenilesi :D

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürlerr

Elifinelizi dedi ki...

gerçekten çok farklı bir duyguymuş . senin kuzucuğada uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum .
Aras bebede karanlıkta uyumayı sever . Bırakalım nasıl isterlerse öyle uyusunlar :D

Elifinelizi dedi ki...

Sorma Nonim zaman öyle hızlı akıyorki bazen üzülüyorum böyle çabuk büyümesine , sanki birşeyleri kaçırıyorum .

Elifinelizi dedi ki...

İnan bende anlamadım .
aaaaa aaaa gerçektenmi Meleğim bitanacik arkadaşımdır benim . Şimdi bebeler dolayısıyla pek görüşemiyoruz biliyorsun onun artık 2 bebesi var . Kesinlikle Bursa küçücük .

Elifinelizi dedi ki...

hehehee büyüdük teyzoşlarla tanışmak için can atıyoruz:D

Elifinelizi dedi ki...

canım benim çok sağol gerçekten öylemi olucak dersin . aminnn inşallah kuzucuk şimdilerde yanımda duruyor çalışırken sonrasında neler olur bilinmez . Sen kendin gel teyzesi koklamaya

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, maşallah çok güzel büyümüş. Bugünler hem zor, hem de ilerde aranacak güzel günler.

vintageduygular dedi ki...

Benim kizimda öyleydi Elifcim. Kafasini hep biryerlere,bezlerin battaniyelerin altina sokardi. Bircok bebek öyleymis,onun icin oksijen geciren bebek bezleri var, onlari örterdim minik kafasina. Gerci burnunu ne kadar acik biraksamda o kafasini iyice sokardi ;)

Nice nice aylara,yillara. Öpüyorum pamuk yanaklarindan

Elifinelizi dedi ki...

Canımbenim ya böyle tecrübeli annelerden öğrenilecek çok şeyy var çokk.
gerçekten kaçırdığım bir detaymış hemen araştırıyorum şu bezlerden . Çok teşekkür ediyorum bizde seni öpüyoruz.

Elifinelizi dedi ki...

çok doğru söylüyorsun , zamandan şikayet ediyorum ya sebebi bu yüzden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...