19 Ocak 2011 Çarşamba

Hayal edin.

Bir kaç gündür yoktum... nedenmi sıkışan programım yüzünden :(
Çalışıyorum, çalışıyorum ve çalışıyorum. Ama sanıyorum kendime tatil zorunluluğu getirmeliyim , çünkü bakıyorumda sağ  elim görüntü itibariyle sol elime göre oldukça büyük:) Ağrısıda cabası.
Doğal olarakta  bu kargaşada bi takım aksaklıklar oluyo. Bu gün Gülşah'ın acil olarak istemiş olduğu tuniği bitirip teslim ettim. Ama fotoğralamayı yine unuttum . Öyleyse napıyoruz resimdeki kendim için tasarladığım tuniği mor hayal ediyoruz :) Böylelikle sorunu ortadan kaldırmış oluyoruz. Birde daha önceki resimlerde açıdan dolayı tunik ,elbise gibi görünüyormuş. insanlar üstümde görünce şaşırdılar. Aslında ön tarafı kısa arka kısmına dizlere kadar uzanıyor bir nevi frak havası vermeye çalıştım. İyi günlerde kullan Gülşah'cım morda ayrı bir yakıştı.


Başlığı görünce farklı düşüncelere kapılmak gayet doğal.
Ne diyelim o zaman siz yinede hayal edin.




6 yorum:

vintageduygular dedi ki...

woww!! tek kelime ile muhtesem!

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba!
Ne güzel aynı şehirdeyiz.Seni izlemeye alıyor sevgilerimi bırakıyorum...

Elifinelizi dedi ki...

Vintage duygular; Ne güzel bir yorum:))

Elifinelizi dedi ki...

Fatoş; Merhaba çok sevindim :)) Umarım görüşürüz sık sık

vintageduygular dedi ki...

Hala unutmadigima göre,benim olsun isterdim ! ;) Cok güzel gercekten..Birde üzerinde görmek isterdim,eminim daha güzel duruyordur

Elifinelizi dedi ki...

Vintage Duygular; Resim çekicek kimse olmadığından dolayı kıyafetleri mankende sergilemek zorunda kalıyorum. Belki ilerde ...
Dilersen senin içinde bir çalışma yapabilirim???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...