2 Ocak 2011 Pazar

Bir nişan...(lavanta keseleri)


Yeni yıl tatlı bir heyecanla başladı.Kuzenimi everdik:)
Başlarda sade bir tören olmasını düşünmüştük  fakat yüzük takılması , gecenin anısı , çikolata derken olay biranda boyut değiştirdi.



Tabi önce gelin hanımın kıyafeti.(kuzen böyle söyleyince deli oluyor:))Bayan mor tutkunu olunca  temamızda tamamiyle mor üzerine yoğunlaştım.



Elbiseyi akıcı olduğundan dolayı jarse kumaştan çalıştım. Tam net çıkmasada rengi sanıyorum morun en güzel tonu. Ayrıca gelin hanımada ayrı bir yakıştı:)


Çikolatayı süslerken kız tarafı olduğumu unutup öyle çalıştım , sadece o anda beynim şeker yaktığından dolayı o lezzetli çikolataların tadına bakmak gibi bir lüksüm oldu:)
Çikolata tabağını daha sonra kullanmak istediğimizden çok aradık. Kurdele ve kumaşın renk seçimini yine morun tonlarından tercih ettim


3 gün içersinde hepsini tamamlamam gerektiği için bir takım malzemelerin temininde sıkıntı yaşadım.
Çok dilediğim gibi olmasada bulabildiğim ürünlerden birşeyler çıkarmaya çalıştım.

 Yüzük yastığımız biraz sıradışı oldu . Ekrular, beyazlar ,danteller ,taşlar hiçbirinden eser yok.
Buda farklı bir tecrübe oldu benim için.

Gecenin anısına gelen konuklara hazırladığım lavanta keseleri.

Gecemiz sıcak , samimi, eğlenceli ve bir  okarda heyacanlıydı.
 Seni seviyorum kuzen ve mutlu olmanı çokk ama çokk istiyorum:)



10 yorum:

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

herşey çok şık ve orijinal olmuş.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

mükemmel olmuşlar hepsi ayrı güzel ama keselere bayıldım özellikle kumaş ve desene hayran kaldım.

bunları bir kumaştan eşit keserek mi hazırladınız yoksa hazırmı?
ellerinize sağlık. kuzeninize mutluklar diliyorum,sevgiler

Elifinelizi dedi ki...

Zeynep;Teşekkür ederim.Sonucu bende çok beğendim:)

Elifinelizi dedi ki...

Örgü çantam;İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Keselerin kumaşı osmanlı ve türk motiv hayranı biri olarak 'alayımda kenarda dursun bir gün kullanırım'amacıyla alınmış bir kumaştı . Evet kumaşı tek tek lale deseni şeklinde kesip lavanta ile dolduruyorsun:)
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

ayyyyyy mora bayılırım :) herşey çok güzelde lavanta torbalarına bayıldım hem de çok yine ellerine sağlık :)

Elifinelizi dedi ki...

Burcu; Sıcak bir renk değilmi?
Mersi çok teşekkür ettim :)

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Her şey çok güzel hazırlanmış,ellerinize sağlık,evlenecek çifte mutluluklar diliyorum,2011 hayallerinizin yılı olur umarım,sevgiler

http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

Elifinelizi dedi ki...

Kadına dair herşey; teşekkürler güzel dilekleriniz için . Umarım yeni yılda herkesin hayalleri gerçek olur.

Zumrut dedi ki...

Rica etsem bu mor elbise için hangi kalıbı kullanıyorsunuz? Hayırlı çalışmalar.

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili zümrüt yardımcı olmak isterdim ama malesef bir kalıp kullanmadım . Genelde pratik çalışıyorum . kalıplarla çalışmaya pek sevemedim yardımcı olamadım :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...