6 Ocak 2011 Perşembe

Geleceğe hediye..

Bugün ki hikayemizin kahramanı  şu şirin battaniyenin sahibesi.
Bir can gelmekteymiş. Dünyanın tüm kötülüklerinden uzak onun için en güvenli yerde , doğru zamanı beklemekte. Herkezde bir heyecan bir panik. Neydi acaba bunun sebebi? anlam vermeye çalışıyordu . Evet evet ,  hayatının sonuna kadar sürekli duyacağı bir şey . Ne kadarda önemliydi halbuki
Annesi kuzusunu ne diye sevicekti. Aslında vardı gönlünde bir isim ,ama öylesine bir kargaşa ve kararsızlıklarla çevreliydiki  etrafı  sadece bir kaç kere telaffuz edebilmişti. 
Derken , onun dünyaya gelişini vede annesinin duygularını önemseyen biri ,ona özel bir hediye getirmişti. Anne hediyesini onun adına büyük bir sevinçle açtı .  Birde ne görsün  koca koca harflerle yüreği bir battaniyeye nakşedilmiş ,sevgiyle.
Artık herşey çözülmüştü. Başka isimlerin bir anlamı kalmamıştı. Bir hediye hayattaki en önemli şeyi , kişiliğinin ilk adımını belirlemişti. Artık herkes onu bekliyor .. Oda sımsıkı kucaklarda kulağına fısıldanacak kelimeyi                  
AZRA
(Bu hikaye tamamiyle gerçeği yansıtmıştır . Kahramanlarımız hayal ürünü değildir)

Her ne kadar Azra bebeği ve  annesini tanımasamda  benim için unutulmaz bir hikaye oldu :)) ne mutlu bana 

6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sağlıkla gelsin ve hep güzellikler içinde olsun .
sevgiler canım

Unknown dedi ki...

güle kullansın o güzel ellerden çıkan güzel battaniyeyi ve sağlıcakla gelsin bebişleri dünya ya sevgiler...

Nihan dedi ki...

canım ellerine sağlık,
bugün kitap ayıracım bana ulaştı. çok ama çok beğendim. hep saklayacağım. çok sarıldım,sevgiler.

Elifinelizi dedi ki...

Bende dileklerine katılıyorum Hatice ablacım. Teşekkürler..

Elifinelizi dedi ki...

Burcu; Çok sağolasın .Soğuk kış günlerinde sıcacık kullansınlar inşallah.

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Nihan beğenmene çok sevindim . Geçte olsa eline geçmesine çok sevindim. Bu etkinlik sayesinde Sizin gibi değerlerle tanışma şansım oldu. Sık sık görüşmek dileğiyle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...