23 Mayıs 2011 Pazartesi

Neydim deme ne olucam de..

İyi bir hafta olucak değilmi ? Beklenen güneş yüzünü gösterdi , tatil programlarına hız verildi .
En güzel günler şimdi , birkaç zaman sonra başlıcaz öff pöfff sıcak deyip ,şikayetlere.
Baharı , gözden çıkarılmış sweat ile sonlandırdım . 

 Kendileri aslen bir erkek sweatshırt olup, çöpe atılmak için bir poşete tıkıştırılmış garibim. Yakında çöpleride karıştırmaya başlarsam şaşırmayın.Vardır ya öle çatlak fikirler elmadanlık , teneke kutulardan küllük filan , korkunç gidişat öyle galiba :)) ayy eski sahibi bir görse son halini pembeler sarılar , belkide pişman olur yıllarca yakalı kullandığı için hihihihihi

 Alırsın makası eline , birazda ters düz edersin bir iki parça bişi daha . Çok özlemişim bol bol giyinmeyi.
Tabi sonra bütün ampüller yandı . Koşa koşa gittim kocamın dolabına neler çıktı neler ama yaz geldi artık kışa :))
Ahh Zeynebimin hediye ettiği yelkencikli küpelerimlede pek bir hoş oldu doğrusu


Yaşasın artık benimde bir etiketim var . Sevgili Nazo sağolsun yönlendirdi.
 Vede sevgili Tuğba'cım  hazırladı pek bir beğendim dahada bişiler istiyorum . İhtiyacı olan varsa canla başla çalışan Tuğba'dan destek alabilir.

Herkeze iyi haftalar .
Pazar keyfi sonraki postlarda :)

10 yorum:

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

süper olmuş canım ya:)eski halinden çok çok güzel olmuş:)biz kadınlar ne kadar da yaratıcıyız değil mi...çöpe bile çöp diyemiyoruz:)

chunlibeauty dedi ki...

aa harika olmuş yahu !! yaratıcılık ne güzel :) cok cok begendim :D

Sevdiye dedi ki...

Harika bir iş çıkarmışsın yetenekli insan :)

sweet t-shirt neymiş ne olmuş...
pek güzel bir şey olmuş :)

cecilia dedi ki...

eline emeğine sağlık böyle çok daha hoş olmuş, sırt kısımdaki fiyonka bittim :) havalar şenleniyor doğrusu uzun zamandan sonra terlemek bile iyi geldi diyorum ben..

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Süper olmuş canım, sırttaki fiyonk detayı harika olmuş, yaka açıklığını bu şekilde düşünmek pratik zeka gerektirir ki sende bolca bulunduğunun kanıtı ortada, maşallah tatlım ellerine sağlık =)

tubitos dedi ki...

sırt detayına bayıldım. ne güzel şey yaratıcılık =)

SvGLove dedi ki...

Bayildim bayildim! Ne guzel, ne tatli dokunuslar olmus kaba-saba erkek sweat'ine;)

Ters-duz yapip, dugme yerlerine fiyonk kondurmaktaki yaraticiliga ise bravo diyorum;)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

yaratıcılıkta engel tanımadan ilerlemek insanı hayata motive eden en güzel şeylerden biri.

pelinpembesi dedi ki...

Elifcimm, ben geldim !!
ne zamandır nete giremeyince tüm arkadaşları özlediğimi farkettim.Sen de neler yapmışın yine böyle, en güzeli de fiyonk !!

Elifinelizi dedi ki...

Ayyy amanda aman herkeslerde beğenmişmi benim sweatimi
daha da bi keyifli giyerim bundan sonra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...