5 Eylül 2012 Çarşamba

Selamünaleyküm NST


Birgün kendisiyle kaynaşıcağımızı biliyordum , biliyordum bilmesinede 32, hafta çok erken oldu bizim için .
Bu zamanlara kadar aktiv bir şekilde sosyal hayatıma kopmadan devam etmenin mutluluğuna Cuma gecesi son  noktayı koyduk .Geceyi hastanede geçirerek .
Aslında hiç ihtimal yoktu böyle bir aksilik yaşanması için .
Şok etkisi yarattı tabiki bizim üstümüzde. 
Vede yasaklı günler başlamış oldu böylelikle .
Halbuki bir gün öncesinde siparişlerim için çarşı pazar gezmekteydim .
Neden  , niçinleri hakkında çok fazla bir yorum yapamıyorum . Ama tabiki nacizane birkaç önerim olucak .
Kendinizi ne kadar sağlıklı ve iyi hissederseniz hissedin , içinizde büyüyen o minik cana olan saygınızı ve sorumluluğunuzu unutmayın
Gün içersinde mutlaka istirahat etmek için fırsat yaratın .
Saatler süren yürüyüş, alışveriş serüvenlerinden kaçının .
Asla ve asla ağır kaldırmayın .
Bedeninizdeki değişime ayak uydurun , hareketlerinizi yavaşlatın .
Stresten , gerginlikten ve üzüntüden mümkün mertebe kaçın .

Şimdilerde tüm kızgınlığım kendime , bu kadar hassas bir duruma duyarsızca davranmak bildiğin ahmaklık .
Neyseki tehlikeyi atlattık ama artık herşey olduğundan daha zor geçicek .
Biraz korktuk , yinede keyfimizi kaçırmamaya çalışıyoruz. 


60 yorum:

adaşehir dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elifcim...

Artık Anneyim dedi ki...

Selam öncelikle geçmiş olsun.Şu an iki aylık bir oğlum var.36 haftalık doğum yaptım.Ve bahsettiğin gibi ben de kendimi çok yormuştum.O hafta büyük temizlik bebek alış verişi yapmış,saatler ayakta durmuş ve yürümüştüm.Nitekim çok yorucu bir günün gecesinde suyum geldi daha 4 haftamız varken...Çok dikkatli olmak lazımmış meğer.Son haftalarda insan bir an önce gelse artık diye meraklanıyor.Ama erken doğum söz konusu olunca da çok korkuluyor bilirim.

Umarım sağlıkla tamamlarsınız haftanızı.Sağlıkla dolar kucağın :)

Sevgiler.

Nilgün Komar dedi ki...

geçmiş olsun

Elifinelizi dedi ki...

Allah bağışlasın sağlıklı uzun ömürlü olsun inşallah :D evet gerçekten dikkat etmek gerekiyomuş ,şimdi bi tepsi bile kaldırmıyorum 33, haftaya geldik diken üstünde gibiyim ahh ahh çok kafamı vuruyorum hiç kıymetini bilemedim sağlıklı günlerimin .inşallah tamamlamayı nasip eder Allah
çok sağol

uçamayan cadı dedi ki...

geçmiş olsun

Elifinelizi dedi ki...

çok sağol canım

güz dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Sağlıkla vaktinde gelsin inşallah minik kuzu
Kendine dikkat et, bol bol dinlen, keyfini çıkar hamileliğinin...

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler

Aktuelmoda dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elif'cim.Şimdi sağlıklısınız ya önemli olan o.Dikkat et kendine canım,inşallah zamanında sağlıkla kavuşun bebişinle.Yazını okuyunca ben bile bir garip oldum,yerimden kalkmayasım geldi resmen.Çünkü son dönemlerde onu da yapıyım bunu da derken fazla mı yoruyorum kendimi acaba diye sorguladım bir an kendimi..

Nesrin dedi ki...

çok çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda toparlanırsın ! dikkat et kendine

cuckan dedi ki...

tatil valiziyle hastanede geceleyenlerden biri olarak (W32'de) seni çok iyi anlıyorum. Elimizde bir kutu hapımız, işe başlama tarihime işe sonuna kadar devam edip ekleteceğim 5 haftayı hesaplarken başımda patlamıştı kasılam durdurucu haplar. Ama kuzunu kucağına alınca hepsi geçiyor, unutuluyor, ne güzel beceriklisin, ben de bol bol boncuk dizip kitap okumuştum. Zorunlu rölanti yaşama hoşgeldin...arada lazım..

Didem Yazici dedi ki...

Cok gecmis olsun :(
Zamaninda saglikla kucagina almani diliyorum kuzunu :)

kitana dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elifçim, atlatmışsınız çok şükür. Aman dikkate devam, şaka maka az kaldı bebişin gelmesine :)

Unknown dedi ki...

geçmişler olsun , ama artık dinlenme zamanı ya, 32 hafta az değil , sağlıklı günler

Elifinelizi dedi ki...

sanırım şu saat itibariyle başka alternatifim kalmadı :D çok sağol

Elifinelizi dedi ki...

ahh canım haklısın ,aman dikkat et sende pek bi ciddi durumlar şakaya gelmiyo ben iyiyim diye sonuna kadar kullanmak kredini manasız

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler , şimdilerde daha iiyyiyiz

Elifinelizi dedi ki...

ne farklı bir deneyim olmuş :)
ben birkaç hap ve serumla şimdilik kurtardım diyelim .
sonu tatlı bitsin hikayenin , bu yolda çekilenler mübah gerisi önemli değil ağır aksak devam

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler sağlıklı kısmına birde zamanında ekledik dileklerin :)

Elifinelizi dedi ki...

sağol canım , atlattık atlattık şükür , aynen az kaldı :D

Elifinelizi dedi ki...

evet zaman dinlenme zamanıymış , anladım ben :D çok sağol

Ebygale dedi ki...

elifcim çok geçmiş olsun, iyisinizdir inşallah. bol istirahat etme zamanı artık, üzme sen canını, mucizeyle buluşmaya az kaldı ne de olsa, sağlıklı olun inşallah hep, öpüyorum çok:)

Ebygale dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
AsOrTiK dedi ki...

çılgın bebişin annesi, daha fazla çılgınlık yapma ve yazdıklarını aynen uygula olur mu?? uzun uzun yürüyüş yapma, ağır kaldırma ve bol bol istirahat...
ne güzel istirahat etmek, mazeretin de var, hem de çok mühim:))
kendine dikkat et canım benim, öperim seni
sevgilerimle

Ecehan dedi ki...

Elifcim, vardır bunda da bir hayır demek geliyor içimden, geçmiş olsunla birlikte. Artık bi zahmet dinlenmen gereği hatırlatıldı diyelim ve hep pozitif olalım. Sevgiyle kal.

Elifinelizi dedi ki...

iyiyiyiz şimdi canım azıcık korktuk sadece beklenmedik bir andı sadece :D zaman azalıyo artık , çok sağol bende seni öpüyorumm

Elifinelizi dedi ki...

Çılgınlıklara bir son verdik kesin hüküm kaçarı yok :)artık pek bi dikkatliyiz umarım geç olmamıştır . Çok sağol bende seni öpüyorum

Elifinelizi dedi ki...

canımsın doğru söze ne hacet kesinlikle bir hayır var diye düşünüyorum , çünkü ben bu tarz bişiyle karşılaşmasaydım aynı tempoda devam ederdim , şimdi kulaklarım çekilmiş oldu sanırım . Evet pozitif bir sonuç oldu bencede :Dsüpersin

Chilek dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, sağlıkla gelsin inşallah az kaldı dayan ha dayan;)

pelinpembesi dedi ki...

hiç moralini bozma Elifcm, böyle durumlar oluyor bazen. dr . un dediklerini yap, kendini yorma. Geçmiş olsun cnm..

Leylak Dalı dedi ki...

Geçmiş olsun Elifcim, umarım şimdi daha iyisindir. Kendine dikkat et, bebişini sağlıkla kucağına almanı diliyorum...

Noblesse dedi ki...

geçmiş olsun, benzeri bir olay inşallah hiç yaşamazsın.

Elifinelizi dedi ki...

sağol canım artık elimden geleni yapacağım :D

Elifinelizi dedi ki...

mümkün olduğunca stres yapmamaya çalışıyorum , bundan sonrası için daha dikkatli olucağım kesin

Elifinelizi dedi ki...

iyiyim sağol , çok teşekkür ederim Leylakcım beklemedeyiz :D

Elifinelizi dedi ki...

tekrarı olmaz inşallah çok sağol

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elif Hanım.

Elifinelizi dedi ki...

Teşekkürler çok sağolun

Remziye dedi ki...

çook geçmiş olsun..dikkat et kendine ve bebişe..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, korkuttun bizi...her şeyin yolunda gitmesini diliyorum:)

Elifinelizi dedi ki...

Sağol Natali'cim güzel dileğin için

Mutlu Eller dedi ki...

Bununla gecmis olsun, kendine cok dikkat et Elif'cim...

Zeynepinnotdefteri dedi ki...

Çok geçmiş olsun :( Ben de daha 7 haftalık hamileyim ve iyiyim herşey yolunda diye iş peşinde koşturup duruyorum . Yazınızı okuyunca bir durup düşündüm , iş mi daha önemli bebeğim mi .. Sanırım bu geceden sonra yavaşlatıcam herşeyi ..

İnşallah sağlıkla, mutlulukla kucağınıza alırsınız yavrunuzu, sevgiler

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

kıyamam geçmiş olsunn!! iyi olun ikiniz dee..

Elifinelizi dedi ki...

sağol canıım

Elifinelizi dedi ki...

Hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin ALLAH
bu postun tek amacı sözlerinle özetlenmiş durumda
sen sen ol herşeyin fazlasından kaçın

Elifinelizi dedi ki...

çok incesinn sağol teşekkürler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Annemmm çok geçmiş olsunn
Bir solukta okudum yazını derseem yalan olmaz,kıyamam aman dikkat et bitanem gezecek alışveriş yapacak çok zaman bulursun dinlenmene bak şimdi,Anneciğim aldıkların şimdilik yeter otur dinlen demiş bak sana:)
çok geçmiş olsun Rabbim kucağına almayı nasip etsin inş.
her ikinize de sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elifcim...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, 7,5 aylıktım galiba belki senin ki kadar, Melisa bildiğin çıkmaya çalıştı, kendini ittirdi aşağıya doğru. Geliyor galiba dedim, doktoru aradım. Hastaneye koştuk. O alete bağladılar beni, elime de düğme, her hareketinde bas dediler. Ben yetişemedim. İçerde kafa üstünde dönüyor gibiydi. biliyorsun halen yetişemiyorum hareketlerine.
Bana sadece çok hareketli teşhisi koydu o kadar.

Elif'in Dünyası dedi ki...

Çok gecmis olsun . Ufaklık sinyal verme ihtiyacı duymuş anlaşılan. Dogum sonrası için enerji toplama zamanı annesi ......

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun , bu durum bir çok annede yaşanıyor kendine yüklenme sakın.sen üzüldüğünde miniğin de hissediyor. Bazen bebekler de durmak istemiyor, hemen dünyaya gelmek annelerine kavuşmak istiyor.
sağlıkla dünyaya gelir ve kucağına alırsın inşallah. İyi dinlenmeler ( hem dinlenmek de güzel ,bol bol hareketlerini hisseder beraber güzel dakikalar geçirirsiniz )

Kuzununannesi dedi ki...

canım benım allah saglıkla dogmasını nasıp etsın olsun 32 hafta bıtmıs neler var bılıyorsun vardr herseyde hayır sakın neden nıcın deme saglık ıcın dua et lutfen kocaman sarılıyorum sana

vintageduygular dedi ki...

Cok cok gecmis olsun Elifcim ,yeni gördüm yaziyi

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkür ederin inşallah bekliyoruz bakalım mutlu sonu

Elifinelizi dedi ki...

Melisa söz konusu olunca inan söylediklerine şaşırmadım , Bizimkide erken doğum sancısıymış erteledik şükürki

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler
çok doğru söylüyorsun ondan korkuyorum bende

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler
amin inşallahh
gerçekten birçok annenin böyle bir tecrübesi var .
şimdilerde çok daha iyi hissediyorum onu :)

Elifinelizi dedi ki...

kesinlikle tek arzum isteğim duam o
Sağlıkla kavuşmak birbirimize.

Elifinelizi dedi ki...

Çok sağol canım geçti gitti Allaha şükür

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...