5 Aralık 2012 Çarşamba

Uzun yol


Oldukça uzun zaman oldu ama dimi??
Yazmak hiç bu kadar zor olmamıştı , yaşamanın yanında .
Tarifsiz ,tek bir odak noktalı .

 

Nokta ki küçücük , minicik


Bu hikaye uzunmu ?? kısamı ?? 
önemli olanın bu olmadığı ,
bi ne yapıcağını bilememe durumu .
Uykusuz gecelerin en güzel sonu , yada başlangıcı.
Bu hikaye Aras oğlanın hikayesi .


52 günlük bir can  , hayata sımsıkı tutunan .



Alışmaya çalıştığım yeni hayatım .
Mucizem , nokta dudaklım ,hıkhık kuşum , süt kuzum .
En güzel hikayem .
Seni yazmaya , okumaya , yaşamaya doyamıyacağım şu kısacık an itibariyle besbelli .
Anlatılacak , paylaşılacak çok şey biriktirdim . 
Umuyorumki artık buralardayım . 
Bu arada arayan , ziyaret eden gönülden yanımda olan herkese kocaman teşekkürler .

59 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Maşallah! Maşallah!
Yumuk ellerini, ayaklarını sevsinler onun:)))
Her şeyin yolunda olmasına sevindim canım, hayatınıza katılan bu güzellikle tatlı yorgunluklarını unutursun inşallah!
Öpücükler, sevgiler:)

supercellma dedi ki...

tebrikler Elifcim geçen Denizle anmıştık seni acaba oldu mu bebiş diye, bak olmuş :) tadını çıkar anneliğin, biz buralardayız :)

Unknown dedi ki...

Maşallahh o nokta dudaklıya.Ömrü güzel ve upuzun olur inşallah.

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Allah bağışlasın.
Allah daha nice nice.. 52 günler nasip etsin, sağlıklı, mutlu..

Senanın annesi dedi ki...

Aras oğlana ve ailesine hep kocaman mutluluklar, heyecanlar, şen kahkahalar,sağlık diliyorum.
Hergün içten içe bir büyüyen, hayran olunan bir aşkın başlangıcı anne olmak.

Sevgiler...

Sevdiye dedi ki...

Hoşgelmiş Aras oğlan, adıyla yaşasın, bahtı güzel olsun.
Dün aklımdaydın Elif, bebişiyle pek meşgul oluyordur, gelemez sanırım demiştim ki geldin(iz).
Maşallah size, gözünüz aydın olsun tekrar.

EflHatun dedi ki...

aaa çok sevindiimmm.. Aras bebek mi oldu bizim çılgın :))) Rabbim sağlık,sıhhat dolu,huzur mutlulukla taçlanmış bi ömür nasib etsin...

Unknown dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.Minik parmakları nasılda çabuk büyüyecek,her anının keyfini çıkarın ,sağlıkla büyütün evladınızı inaşşlahh,sevgiler

Didem Yazici dedi ki...

Kuzucuğuna sağlıkla kavuştuğuna çok sevindim. Allah onu bütün kötülüklerden korusun. Mutlu, sağlıklı bir bebek olsun. (Maşallah !)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Maşallah Aras' a. Sağlıklı huzurlu, mutlu uzun bir ömrü olsun sizlerle...

Duru dedi ki...

Maşallahhhh

Allah analı babalı büyütsün, sağlıkla yaşasın tebrik ederim.

Unknown dedi ki...

allah nazardan saklasın bu güzelliği maşallah tekrardan

Unknown dedi ki...

artık yavaş yavaş geleceksin buralara , değil mi??

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

maşallah yeni bir hayat başlıyor ikiniz içinde size mutlu sağlıklı huzurlu bir ömür diliyorum..

Unknown dedi ki...

Hosgeldiniz, nice nice gunlere insallah. Allahim uzun omurler versin.
Bizde 92 gunluk bir kuzuyuz ve Aras kardesin mavi blazerindan bizde istiyoruz zira coook begendik :-)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

maşallah kuzuyaaaa harika görünüyorsunuz canım. keyfiniz ve sütünüz bol olsun:)

Gizem. dedi ki...

Oyy yerim o elleri Allah mutlu mesut sağlıkla büyütmek nasip etsin size inşallah :)

Unknown dedi ki...

allahım maşallah maşallah :)) rabbim sağlıklı bir hayat nasip etsin inşallah canım çok tatlısınız yaa!!yerim ben onun ellerini bebeğim ya allaha emanet olun inş

Dilekce.. dedi ki...

ay ayyy maşallah Aras bebeğe ve annesine, bu güzellikleri görünce içimdeki oğluma bi an önce kavuşmak istiyorum, herşeyin yolunda olması dileğiyle, detayları bekliyoruz.. :) sevgiyle..

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler Natalicim şükürki herşey yolunda
artık tatlı yorgunluklarım var :)

Elifinelizi dedi ki...

Çok sağol Selmacım oldu oldu artık iptal oldum ben :D

Elifinelizi dedi ki...

inşallah inşallah

Elifinelizi dedi ki...

Amin inşallah teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

Çok teşekkürlerr
bu aşk bambaşka bir aşk gerçekten

Elifinelizi dedi ki...

amin inşallahh
sorma sorma geceler gündüzler herşey birbirine karıştı :)
çok teşekürler

Elifinelizi dedi ki...

aman aman iyiki çılgın koymamışız ozaman nasıl olurdu bizim oğlan bilmem
çok teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

amin inşallah
evet büyüme hızına yetişmek mümkün değil gerçekten
elimden geleni yapıyorum

Elifinelizi dedi ki...

korusun inşallah çok sağol sonunda bende kavuştum oğluşuma

Elifinelizi dedi ki...

inşallah çok sağol

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürlerr

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürlerr

Elifinelizi dedi ki...

inşallah geliyorum :D

Elifinelizi dedi ki...

evet yeni ve inanılmaz bir hayat . çok teşekkürler sende yakaladın sanırım bu hayatı ucundanda olsa :D

vintageduygular dedi ki...

Masallaha kücük melege. Allah saglikli,mutlu ve cok güzel bir ömür nasip etsin minige. Öpüyorum güzel anneyi ve kücük melegini ;)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Maşallah oğluşuna. birazcık daha zamana ihtiyacın var tabii.

kitana dedi ki...

Amaan yesinler o Aras oğlanın minik bükük duduşlarını, mini mini parmaklarını:)Allah sağlıklı ömür versin size. Öptüm çok, miniğin ensesinden öpeyim orası daha tatlıdır:)

Sitare dedi ki...

ne güzelsiniz
hep güzel ve sağlıklı olun böyle
aras bebek hoş geldin bir kez daha...

Kuzununannesi dedi ki...

aras hos geldın dunya guzelı cok hamart bır annen var bılıyormusun , ustelık ben onu cok merak ettım telının olmaısnı cok ıstedım nasıl dıye...bu postu gorunce kocaman tebessum oldu yuzumde sayende..arascım hıckırıkların ve sut kokunla huzur ve saglıkla buyu mınıkkusum

Fatma dedi ki...

Allah sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Ne güzel isim Aras, adıyla yaşasın, mutlu sağlıklı güzelliklerle dolu bir ömrü olsun inşallah, sevgiler...

Grace Happy dedi ki...

eliffffffff hayırlı olsun kuzum süper masallah aramıza hosgelmıs aras:)

Prensesin Masalı dedi ki...

masahllah ne kadar tatli allah banada nasip etsin :) blogumada beklerim sevgiler :)

http://prensesin-masali.blogspot.com/

Kelebeğin Hisleri dedi ki...

Ablacımmm ben geldimm :) masallahh yaa ne kadarda güzel herşey! Rabbim Aras'ı korusun ona saglıklı güzel bir ömür naip etsin.. blogunada yazmana çok sevindimmm :) Hoşgeldin tekraradann :)

Kuzununannesi dedi ki...

canımmmmm yardıma ıhıtyacın varmı keyfın nasıl bısey ıstermısın

Elifinelizi dedi ki...

amin inşallahh
aaa tabiki benim oğlum paylaşmayı çok severrr :) öyle olmasını temenni ediyorum

Elifinelizi dedi ki...

aminnn aminn inşallah ahh ahh şu süt mevzusu

Elifinelizi dedi ki...

aminn aminn inşallah

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler canım darısı başına inşallah

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürlerr hayırlısıyla Allah kucağına almayı nasip etsin

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler canım sağolasın bizde seni öpüyoruz

Elifinelizi dedi ki...

hemde fazlasıyla :)

Elifinelizi dedi ki...

çok sağol canım benim inşallah sende sağlıkla kavuşursun minik oğluşuna

Elifinelizi dedi ki...

çok sağol canım
teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

şımarıyorum ama :) çok incesin mail attım sana canım benim miss kokuluymuş gerçekten miss inşallah

Elifinelizi dedi ki...

İnşallahh çok teşekkürlerr

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürlerrr bizde çok hoşbulmuşuz

Elifinelizi dedi ki...

amin isteyen herkeze tez zamanda inşallah

Elifinelizi dedi ki...

ahh seni gördüğüme çok sevindimm çok teşekkürler inşallah inşallahh
keşke daha sık yazabilsem

Elifinelizi dedi ki...

keyifler süperr yardımdan ziyade sanırım fazla zamana ihtiyacım var :)

SMİLENA dedi ki...

HOŞ GELDİN MİNİK ARAS BEBEK.ANNEYE BABAYA TÜM SEVDİKLERİNE MUTLULUKLAR GETİR.HEP GÜLSÜN YÜZÜN.GÜLE GÜLE BÜYÜT BEBEĞİNİ ELİFÇİĞİM.KOCAMAN SEVGİLERİMLE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...