7 Ekim 2011 Cuma

Kısa metraj

Güzergah
Gürsu - Dışkaya Köyü (şu yazımda, çekimleri izlemek için gittiğimizde bahsetmiştim .)
Ericek - Fevziye -Şükriye -Hamidiye-Katırlı-Umurbey Köyleri
Kurşunlu-Altıntaş- Güzelyalı- Mudanya Ve dönüş

Köylerin isimleriyle ilgili çok güzel hayallerim vardı . Amma velakin  bir göç olayından ibaretmiş hikayeleri , Yörükler , Gürcülerin göçü

 Çokta keyifli değilmiş Dağın bu yakası , pek sevimli gelmedi .


O sebep ile görsellerle başbaşa  bırakıyorum .




Yıllardır kullandığımız yoldan gözümün takıldığı ve ilk defa ziyaret ettiğim anıt
Umurbeydeyiz

Celal Bayar'ın dünyaya gözlerini açtığı minik yer.


 Sayısı az olsada , eski binalar
Oraların bekçisi

Aytepe denilen mekandan Gemlik körfezine kuş bakışı

Son sıcakların keyfi.

Dakikalarca çevremizde dolandı ,

Hem güneşlendi ,

Hemde bana güzel pozlar verdi .

Güneş dağların arkasında kaybolmaya başlayınca , yola devam .

Umurbey'in yokuş ve dar sokakları


Kurşunlunun akşam halleri en güzel zamanıdır.



Altıntaş
Biliyormusunuz , İstanbul burdan artık daha yakın

Fuat Abi Fenerbahçeli olmasıyla gurur duyuyor sanırsam :D

Martılar Mudanya'yı çok seviyor.


Heryol denizemi çıkıyor ?

Kısa sürelerle gezdiğimiz birçok yerin , kendine has özellikleri var  ve görelisi tarihi .

Sonraları tek tek dolaşıp güzelliklerini daha detaylı verebilmeyi umuyorum .

Bu aralar hayat pek bir güzel ,ya sizinki?

11 yorum:

Modaliza dedi ki...

bayılıyorum senin bol bol fotoğraf eklemene ;) yine güzel bursamızın şirin ilçelerini çok güzel fotoğraflamışsın tbrkler.

Limon çiçekleri dedi ki...

Hep böyle gezin,hep böyle resimleyin olurmu:))Teşekkürler güzel paylaşımınız için..

xcelis dedi ki...

evet o yüzden senin blogu açınca bi deniz kokusu geliyor =) harika resimler eklemişin yine
iyi haftasonları

Sevdiye dedi ki...

Keyifli bir gün olmuş belli :)
Biz'de sık yapıyoruz bu turları ama eski zevki alamıyorum maalesef, her yerin betonlaştığını görünce.
Biz'imkiler Mudanya'da oturuyor, nerede çocukluğumuzun Mudanya'sı, nerede şimdi ki Mudanya ama yine de çok güzel Bursa'mız :)

Didem Yazici dedi ki...

Fotoğrafların çok güzel !
Hayatında hep güzel geçsin :)

CEPAYNASI dedi ki...

me güzel fotoğraflar:)

Elifinelizi dedi ki...

Modaliza;
ben teşekkür ederim canım .
elimden geleni yapmaya çalışşıyorum :)

Elifinelizi dedi ki...

Limon çiçekleri;
inşallahhhh diyorummm :D

Xcelis;
amanda amannn oralara kadar geldi mi??

Sedokız;
Çok haklısın heryerde insaanların beton soğukluğuyla karşılaşıyoruz, çoookkk uzaklara gitsek bile

Didem ;
teşekkürler , herkezin hayatı güzel olsun , mutlu insanlarla yaşam eminim daha bi çekilebilir olur

Cepaynası;
Teşekkürler

tubitos dedi ki...

köy sevmeyen bana köy sevdirdin seeeenn :))

Elifinelizi dedi ki...

tubitos;
ne güzelll , ne güzelll :D

Giz dedi ki...

Elif’cim eski evleri, çam ormanları arasından görünen manzarayı ve poz veren kelebeği çok sevdim ellerine sağlık! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...