3 Nisan 2012 Salı

Kelebekler gibi

Baktımki son zamanlarda isyankarlık tavan yapmış .
Tüm taşlar üst üste bu binayı inşa etmiş hemde hiç zorlanmadan . 

Aslında
dönüp bakınca birçok şey hafiflemiş beynimde ,hatta bomboş olmuş .
hani sildik deriz ama biriktitiriz  ya gizli köşelerde.
Biriktirmez olmuşum .
Herşeyi olduğu gibi görmeyi başarmışım , olmasını istediğim gibi değil .
bu süreçte çok kez tavan yapan endişe , korku , nefret ok gibi fırlayıp gitmiş grafikten .
Anlıyacağınız hafifledim ben , basküldeki yukarı tırmanan rakamlara inat.
yükseldim yükseldim istediğim yere kondum . 
izliyorum , bekliyorum , hayaller kuruyorum engel olamadan kendime.
Bekliyorum o güzel günleri 
çİleğim ...


Çalışıyorum , çalışıyorum 
güzellikler çıkınca ortaya pek mutlu oluyorum .
Bu cici takımın deyatları için Atölyemaniya ' ya bekliyorum .
Sevgili blogcanlar geçen zor günlerdeki desteğiniz için çok teşekkür ediyorum .
Ve ttnetin 15 gündür bana ettikleri yüzünden bu kaydı yaklaşık 3 saatte tamamladığımdan , yorummuş kayıtmış bildiğin kasıyor beni .
Yinede elimden geleni yapacağım .
azimli blogcan elif

6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok güzel yazmışsın canım, umutlarımız hayallerimiz hiç tükenmesin...sevgilerimle...

ELİF dedi ki...

CANIM
ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL VEDE ŞİRİN OLMUŞ

Deli Anne dedi ki...

maaşallah benim güzel arkadaşıma:)

Đëjάώυ dedi ki...

kutlarım seni ;) hem hafifleme çabandan hem de şu aşağıdaki şirin şeylerden ötürü ^^

AsOrTiK dedi ki...

her neyin hayalini kuruyorsan en kısa zamanda gerçekleşsin canım...
puantiyelelir harika:)) eline sağlık.
iyi bak kendine,
sevgilerimle

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

tatlım ne kadar guzel yazmıısnnn..ozledım senı nerelerdesın sennnn...ayrıca ellerıne ve emegıne saglıkk yıne harıkalar yapmısın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...