6 Eylül 2012 Perşembe

Sabır

(Uzunca bir zaman önce hazırlanan  posttur )
Sabır, kurtuluşun anahtarıdır. (Mevlana)
Her güç sabır ile zaman birleştirilerek sağlanır. (Balzac)
Sabırlı bir adamın öfkesinden sakınınız. (La Rochefoucauld)
Sabrı olmayanlar ne kadar fakirdirler. ( SHAKESPEARE)

Ne çok söz söylenmiştir sabır üzerine . Kişisel olarak annem derki ( pek meşhurdur özlü sözlerle olayları pekiştirmesi);
'' Ne sabırsızsın , koca olsun bugece olsun ''
Yaptığım işleri görenler ise
''Ne kadar da sabırlısın , ben olsam hayatta dayanamam '' derler
Açıkçası anlıyamadım . Şimdi ben sabırlımıyım?? sabırsızmı ??

Sonucuna inandığım şeyler için iğneyle kuyu kazarım .
Resimdeki hasır sepet gibi . Rulo fırçayla başlayıp , sulu boya fırçasıyla sonlandırdığım boyama işlemi tam bir sabır örneği oldu . Nihayet bitti . Hazırlıklar tek tek meyvasını veriyor . Sepetin son halleri ilerleyen günlerde .




Gelelim bez çantasınının yapımına.
28cm*32 cm ebatında iki farklı desende kumaş ve tabaka elyaf kesip , 3 cm aralıklarla dikiş geçerek desen oluşturdum .

Ön kısmına biyesini dikip , yanlardan dikişini geçerek birleştirdim .

Sonrasında tüm çevresinin biyesini geçtim .

Düğmesi içinde minik bir birit.

Son hali demek isterdim lakin diyemiyorum .

Kapak kısmına halen karar veremediğimiz ismi nakşedilecelk bizim küçük beyin .

Hafta sonuna ponpon yaparak geçirdim . Daha fazlasıyla yapmam gerekiyor. 

 2 ay önce teslim edilen karyola takımlarını görmek için
  ATÖLYEMANİA  


''ATAM TÜRKİYE YANGIN YERİ '' 

 Gündem öyle hızlı değişiyorki.
Bu sabahta 25 şehit haberiyle içimiz yandı .
Bu sonu gelmeyen acılar dinsin artık . O yangın düştüğü yeri yaktı . 
En büyük sabır onlara 
Umut dolu haberler çok açız çokkk . 

17 yorum:

Unknown dedi ki...

pon ponlarla ne yapacaksınız bitmiş halini görecek miyiz

Elifinelizi dedi ki...

Hastane süslemelerimizde kullanmayı planlıyorum tabiki paylaşacağım :D

Mutlu Eller dedi ki...

Bence sabirli birisin, yaptiklarin bu isin en büyük ispati!
Ben de sabirli olmayi cocuklar sayesinde sonradan ögrendim:)

AsOrTiK dedi ki...

sabırlı olmayan birisinin yapabileceği şeyler değil bunlar. tabiki sabırlısın.
zaman içinde törpülenip, sabırlı olmayı öğrenenlerdenim ben de:)
ellerine sağlık canım herşey çok güzel.
sevgilerimle

CEPAYNASI dedi ki...

bitsin,
evet bitsin artık yüreklere,
evlere düşen ateş!

Kuzununannesi dedi ki...

canım ne guzel yapmısısn sabır sabır ulkem kan aglıyor ne sabırı :(( off :( canım son postumda bebek urunlerı yaptım ve dedım kı vayy ne uzun zaman gecsmıs:((( allah saglıklı dogumlar nasıp etsın canım

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

valla hamile biri olaraksabırlısın cnm:))) örtü takımın çok şık doğuma hazırlık galiba..

Meyra dedi ki...

şu güzelim postunu okuduktan sonra kanaat getirdim sen DELİ GİBİ SABIRLISIN:))
annen sabırsız görmemiş!örneğin ben hepten yoksunum Elificim:)))

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık. ne güzel olmuş.
güzel günlerde kullansın oğlan çocuğu.

Elifinelizi dedi ki...

herkez sabrı farklı şekilde öğreniyor , yada öğrenmek zorunda kalıyor sanırım

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler , hergeçen gün yıl farklı erdemler katıyor bize

Elifinelizi dedi ki...

yandık ne yandık

Elifinelizi dedi ki...

amnin inşallah bu bekleyişte sabretmeğe bir örnek

Elifinelizi dedi ki...

galiba azıcık sona yaklaşınca sabrımı zorluyorum . Yok canım o takımlar benim değil başka bebek karyolalarını süsleyecek :)

Elifinelizi dedi ki...

heheheh öylemi diyorsun ;) iyidir sabırlı olmak çoğu zaman sonunda kazanırsın

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler
inşallahh ,inşallah

Elifinelizi dedi ki...

tabiki gelirim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...