3 Ocak 2012 Salı

Elma kokulu (Adam & Eve)

2012 'nin ilk postu.
Dikkat bol fotoğraf içermektedir. 
Sanırım boy boy resimlerimi yayınladığım ilk yazım .

Hiç tarzımız değildir planlı ,programlı rezervasyonlu yılbaşı partileri.
Amma velakin bu otelin ortamına olan merakımıza yenik düştük .
Ve biranda arkadaşlarımızında teşviki ile kendimizi yollarda bulduk .

 3 güne sığdırılan 1200 km ve birkaç saatlik uyku .

Yol boyunca her mevsimi yaşadık sanırım . Çok soğuktu çokk.
Güneş kimi zaman kendini göstersede , sis ve buzlar eşliğinde devam edebildik .

İlk kahvaltı molasında dişlerimin birbirine geçtiğini hissettim.

 Kapıda büyük karmaşa vardı. Giriş merasiminin detayları pekte alışık olmadığımız türdendi. Şampanyalar , çikolatalar Angellar filan . Genelde bu tarz conconlu yerleri tercih etmiyoruz.
Zaten yeterince otel büyük ve detaylı birde Rus Angel düşünce şansımıza  yarım türkçesiyle oteli tanıtmaya çalıştı amma daha çok aklımızı karıştırdı
Check-in odasında beklemece.

Neyseki odaya kendimizi atabildik . 
Svetlana kartını uzatınca soyadını görünce ?? galiba Antalya ve çevresinde rusların birçoğu türkleştirilmiş.
Gitmeden önce ne bir resim , video yada otelle ilgili bir yorum bile okumadım ki önyargılı olmamak için.
 Kendimce otel hakkındaki fikirlerim gitmeyi planlayanlar için;
Muazzam bir mimari,
herşey misss gibi kokuyor ,5 yıldızlı otellerdede konakladım burdaki kokular bir başka cidden .
Rahatlık için özenle düşünülmüş detaylar,
Sabah kahvaltısı süper ötesi ,
Akşam yemeklerinde et ve et ürünleri pek hoş değildi , salatalar ve mezeler süper .
2 gece yemek yedik biri gala yemeğiydi zaten . Ama çok fazla resturant seçeneği var , Türk mutfağı çin mutfağı vss. 
Hizmetliler inanılmaz kibar ve eğitimli idi .Daha söyleyecek çok şey varda . sanırım olumsuzlukları yazmak daha mantıklıymış .
Sadece et ve ürünleri iyi değildi.
Birkaç saatlik dinlenmeden sonra  , hazırdık geceye.


Aslında geçenyılki konsept bence daha hoştu .

Classic müzik eşliğinde başlayan Gala yemeği.

 Şu Tavana asılı kızcağızlar yemek boyunca orda öylece oturup etrafa öpücük dağıttılar , arada da simler vsss saçtılar etrafa .

Ve detaylarda kaybolan ben.

Gala gecesi için diktiğim kürk çanta.

Yemek sonrası müzikler hızlanır. Victoria Secret çakması melekler podyumda boy gösterir.

Heran değişen şovlar.

Gösteriler.
O gece öyle çok çocuk vardıki . Bu küçük kız saatlerce dans etti . Yaşı ya 5 yada 6 . Doğrumu bilemedim böyle bir ortamda.

Ortam deyince kullanmak istemediğim bir kelime var konseptin insanı ona teşvik ettiğini söyler dururlar.
Ama gece boyunca , kahvaltıda öyle çok çocuk gördümki , hatta bebek arabasıyla bile gelenler . Algılamak güç .
Yada kimin ne için gittiği önemli sanırım .
Biz eğlenmeye gittik , dans etmeye , güzel güzel yemekler yemeğe . odaların keyfini çıkarmaya .
Vede öyle yaptık . Kimin ne düşündüğüne takılmadan .

12 öncesi kostüm değişikliği rengi pek net çıkmasada , kendisi mor aslında mor bir elbise. Sonra tekrar fotoğraflarım .
Yeni yılın ilk anları .



 Heryerde elma ağaçları ve altında aşıklar :D

 Büyük resturanta ilk kahvaltı.


 Aslında Adam& Eve değil 
  Ahmet&Elif
 Kahve keyfi olmadan olurmu .

Sahilde kısa bir yürüyüş.


Kare elmanın en alt tarafındaki odaların manzarası muhteşem .

 Bizim odamızda onlardan biri. 
Gitmek isteyenler bilginize havuz ve resturanta çok yakınsınız . Büyük kolaylık oldu bizim için .

 Yazın ne hoştur kimbilir .

 İlginç ??

 Beyazın içinde.

Burasıda Secret döndüğümüz günün akşamında yemeğin yeniceği mekan .

 Parti mekanı atriumun gündüz halleri.

Güneşlenmeden olurmu ?

Ebruli tatlar hmmmm lezizdi gerçekten .

 Yine elma ağaçları bilardo .

Akşamüzeri renkleri.

Doyamadığımız manzaralar.

Ve yine partytime.

Biz yorulduk ama yorulmayan Angellerin dansı .
Sürekli bir atraksiyon.
Tamam geceler dolu , müzikler süper keyiflide .
Gözlerimi bu manzarayla açmak herşeyin çok üstündeydi . 
Elma kokulu toroslar.

Doyamadığım portakal suları . Galiba Antalyalılar bu konuda şanslılar . Çünkü yediğim mandalina , portakal salatalık vss herşey çok lezizdi.
Oteli çevreleyen seraların etkisi büyük sanırım .

Ve son keyif artık gitme vakti gelmiştir.
Adam &Eve ya hiç gitmeyeceksin yada hiç gelmeyeceksin .
Angellerin kanatları bende takılı kaldı sanırım , ayaklarım yere basmamakta an itibariyle.
Bence balayı için çok iyi bir seçenek .  Yada başbaşa geçirebilinecek bir kaç gün .
Ben gidin görün derim . 

 Karlı yollar bizi bekler.

Dönüşte Antalyanın merkezine girmeyip , Isparta yoluna saptık . 
Aman o ne manzaralı ne ormanlı ne doğal güzellik kaynağı bir yoldur öyle . Birde baraj gölü vardıki sanırım bugüne kadar gördüklerimin en güzeli . Eğer ki buralara tekrar yolumuz düşerse altımızda motorumuz ve vaktimiz olsun dilekleri arasında gözlerimiz kaldı .

Yer Karacaören barajı mutlaka gidin ve büyüklü küçüklü tesislerde balık keyfi yapın , biz yapamadıysakta siz yapın :(

Isparta , karlı dağlar 
Gül reçeli .
İşte böyle hızlıca yaşanmış 3 gün .
Yıla güzel bir veda , yeniyıla mutlu , umutlu bir hoşgeldin .
Bu yıl beraberinde huzuru , mutluluğu ve sağlığı getirsin  .
Ayaklarım yere bassın , sevgili canlar hemen yanınıza koşacağım :D 
Şimdilik bana müsade .

31 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

bakmaya doyamadım resmen :D çok güzel yapmışsınız benim hiç aklıma gelmemişti böyle bir kacamak :) Bu arada pek şık ve pek güzel olmuşsun!!

Ülkü dedi ki...

Uç uç :)) ah ne güzelmiş maşallah :)) sende çok güzelsin :) çok keyif aldım sağol canım :) yeni yılda herşey gönlünce olsun :)koş yanıma :))

ayyüce dedi ki...

Bütün kostümler süperdi:) kürklü çanta da:) ellerinize sağlık.Mutlu yıllar..

Grace dedi ki...

resımler harıka baya eglenmıssınız canım 2012 sızlere her ıstedıgınızı getırsın sevgıler

Elifinelizi dedi ki...

Chunli Beauty;
ahhh canım aşırı tavsiye edebilirim . Olsun zaman önemli değil diyeceğim amma yakında sevgililer günü var . ohhh başbala dadından yenmez :D ayy utandırma yahu pek alışkın değilim

Ülkü ;
Pelerinimde ütülü , sorun yok uçmaya devam :)


Ayyüce;
Çok teşekkür ettim , sanada mutlu yıllar

Elifinelizi dedi ki...

Grace;
Ayıptır söylemesi eğlendik hihihiii :)
2012 herkesin dileklerini beraberinde getirsin inşallah

SvGLove dedi ki...

Ben de dinlendim sanki!
Neler yaptiniz siz oyle Elif'cim! Cok guzel olmus biraz:D
Cidden cok ahenkli, guzel gecisli anlatmissin. Fotolarla taclandirmissin. En cok sasirdiklarimdan biri su tepede sallanan 'angel'lar oldu herhalde. Butun gece orada duranlar!

Senin guzelligin de goz doldurmus! Ne sahane 'Elifineliz(ler)i' giymissin oyle! Ayrintili hallerini cok merak ediyorum;)

Basladigi gibi guzel gecsin yilin canim;)

Elifinelizi dedi ki...

Svglove;
Sorma yahu bildiğin zamanla yarıştık galiba , her nekadar bugün koltuğa yapışıp kalsamda mutluluk sarhoşluğu bu olsa gerek :D
Ya zavallı kızlar tüm gece değil ama en az 3 saat orda kaldılar , sonra onların yerine başkalarını sallandırdılar hehhee ilginç işte :)

umarım yeni yıl herekz için iyi bir yıl olur .
elifinelizilerini beğendinmi ?? şekerim kıskandım sizden yazıyorsunuz ya bende deneyim şansımı dedim hihihii
teşekkür ettim çokkk
mucx

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Bende Elif nerelerde diyordum. Rüya gibi bir tatil yapmışsınız. Çok merak ediyordum orayı. Fotoğraflar, kıyafetler, mekan çoook güzel.
sevgiler

meyra dedi ki...

ohh ohh yaramış adem ve havvanın melekleri Elifcim:)
çok güzel gözüküyorsun bilmeni istedim,otelin melekleri boş;)mutluluğun ve aldığınız haz hiç bitmesin hep mutlu olun canım..iyi seneler...

Deli Anne dedi ki...

aman bree.. canım çekti benim ama.. çok güzel çok şey var ama ben elma kokulu toroslar ile vuruldum mekana.. bir de bebeliler.. horgörmeseydiniz garipleri bırkacak kimseleri yoktur belki gariplerin bizim gibi:)

hayat güzel dedi ki...

son yorumun içime oturdu:) balayı için düşünmüştük ama belek ikimizinde daha önce tatile gittiği yer, farklı bi yere gidelim deyip vazgeçmiştik...

resimlere bakmaya doyamadım, senin anlatımında bi başka zaten, sanki sohbet eder gibi:) sayende gezmiş oldum ben de oraları:) ama meraklandım da açıkcası:)

yeni yıl sana yeni ilhamlar ama en çok da mutluluk getirsin elifcim:)

Hestia dedi ki...

Ne keyifli bir yazı olmuş, e tabi giden keyiflenince bize de keyiflenmek düştü:)
bizde balayımızı maxx royalde yapmıştık bu yaz, adam&eve'nin tam karşısında, hatta günübirlik içeri girip gezmiştik de, ama ben maxx royali daha çok beğenmiştim nedense. Ama farklı tasarımı ve konsepti ile yılbaşının geçirilebileceği güzel yerlerden biri, şanslısın ve ayrıcaaa 1200 km'ye rağmen süper gözüküyorsun!!

Buket dedi ki...

elifcm, bu yaz bizde oradaydık :) dediğin gibi kokusu, beyazlığı, havuzların güzelliği , birçok şeyini çok beğenmiştik. çocukta yoktu hem. pelinle birlikte koca otelde 4 çocuk vardı. ben severim böyle otelleri.hergece eğe
lenceleri de güzeldi. sonrada yandaki maxx royale geçtik. orasıda süper..

Sycorox dedi ki...

Yaaa bayıldım resmen buraya (ki ben otel düşkünü değilimdir)
Sende fıstık gibisin maşallah. İlk geceki giydiğin dantel bluzun hastası oldum, kıyafetlerin çok hoş olmuş, ellerine sağlık ;)

Sedo kız dedi ki...

Çok güzelsiniz, daim olsun mutluluğunuz, yeniyılın girdiğin coşkuyla devam etsin, güzellikler getirsin size, iyi seneler...:)
Bir dahaki sefere Kurabiye'yi de yanınıza vereyim de, masanın üzerinde oynamadım, çocukluğumu yaşayamadım demesin bari :D

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

ooo elifimmm aşmışsınız canımk siz yaaa bayıldım resmen resimlere,elemeği:))kombinlerine özelliklede beyaz elbiseye siyah muhteşem ceketine,onuda ben diktim deme sakın vallahi fesatlıkdan çatlarım:))
adam benim bayıldığım yazın gidecekken yine son anda fikir değiştirip başka yere giderek gidemediğimiz otel,kısmetse bu sene gideriz artık bu kadar anlatımdan sonra:))
bu arada yeni yılda tanışıp görüşmek istiyorum bizde yapalım en kısa zamanda bursalı bloggerler olarak bir toplantı:))

Üçkadınüçmoda dedi ki...

Balayı otelimizde bizim orası .... Adam&Eve den sonra hiç bir otelden tat alamaz oldum.. İnsan Kendisini Cennette Sanıyor ...

Balayı Dönüşü Otelden Çıkarken ağlamıştım walla :)

Melange dedi ki...

ohh sayende gitmis kadar olduk..bu manzaraya uyanmak gercek bir tatil olmali..
fakat o tepeden sallandirdiklari kizlara takildim :))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Muhteşem bir yermiş tekrarı da nasip olsun inş.
çok ferah mekanlar.

kıyafetlerin çok hoş beyazlı olana bayıldım:)
Ruslar konusunda sana katılıyorum,yazın eşimin yıllık arkadaş toplantıları için kaldığımız oteldeki sorumlu hanımın Rleri hafiften vurgulamasa anlamayacaktık bile:))

yeni yılınız inş başladığı güzellikte devam eder.

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

OMCELIKLE MUSMUTLU SENELRRRR DILIYORUMM... 1. SI BUSTIYERIN GERCEKTEN GOZ ALICI:)) ELLERINE EMEGINE SAGLIK.. 2. SI COCUKLARLA ILGILI YAZDIGIN HERSEYE KATILIYORUM , ONLAR COCUK BEBEK MINIK NE ISLERI VAR HAY ALLAHIM OYLE ORTAMDA YA NEYSE HERKESIN KENDI GORUSU CUNKU YAZDIKCA YAZMAK ISTIYOR INSAN 3. SU COK KEYIFLE GIDIGINIZ VE MUTLULUGUNUZ O KADAR BELLI KI ENERJI VERDI RESIMLER BANA...NAZAR DEGMESIN COK BEGENDIMMM COKKKK

queen_ff dedi ki...

Çok güzel bir gezi olmuş.Kıyafetlerin şahane.Hele üçgen gibi belden bağlanan mont türü şeye bittim.Onuda mi sen tasarladın?
İlk gece giydiklerinde çok güzel.Hemen belli ediyor zaten..
Şu çocuk meselesine üzüldüm.Tartışılır bir konu :/
Tabaklarınıza zaten hiçbirşey demiyorum.Yo-rum-suz :))
Birde odanın renkleri neon pembe mi? Eğer öyleyse çok güzel olmuş.Küvet falan şahane gözüküyor..
Kısaca güzel bir post olmuş elifcim.Emeğine sağlık...
Sevgiler...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Elifcim herşey çok güzel görünüyor:)
Bol foto bakmak da çok zevkliydi, kıyafetlerin de çok güzeldi ama içindeki güzel ya ondan;)
Mutlu ve huzurlu bir yıl olsun...

Elifinelizi dedi ki...

Zeynep;
Buralardayım , geldim :D
çok güzeldi gerçekten

Delianne;
Delim benim o toros manzarasıyla uyanmak inan son noktadı :)
Aslında takdire şayan böyle bir yere çocukların ile gelmek . Aslında çocuklar için bakım servisi var vede mini club adı altında çocuklara özel alanlar süperrr ötesi . Lakin itici olan jartiyerli ve yarı çıplak hatunların arasında o bebeleri görmekti . Hoşş bize iticide gelmedi o minik kız çocuğunu hayranlıkla izledik :D


Hayat güzel ;
Canım benim çok sağol :D
ya geç değil bu yıl hemen bir plan program yapabilirsin inan hiçç ama hiçç pişman olmazsın .

Hestia;
Çok teşekkür ettim canım .
aa evet evet balkondan görmek mümkün oldu orasıda oldukça güzel bir yere benziyordu , havuzu sahili filan . Tatil işte kötüsü olurmu hiçç :D

Buket:
Çok ilginçtirki hayatımda hiç böyle güzel kokan bir mekanda bulunmadım . benim için çok önemlidir. Çarşaflar Buhar banyosu , lobi , resturantı bile yemek kokmuyordu :D

Sycorox;
Teşekkürler canım :) bende severek kullanıyorum o bluzu hoşş ikinci giyişim :S Aslında kesinlikle bizde düşkün değiliz 5 yıldızmış filan önemli olan temiz olması pansiyonda olur , otelde , hotelde
burası tamamiyle spontene gelişti :D
iyiki gelişmiş :D

Sedokız;
cannımsın çok teşekkürler . aminnn inşallah yeni yılda herkesler çok mutlu olsun .
hehehhehee aahhh o kurabiyeyi bir yakalasam önce tadına bakıcam :D

Pembe bakteri;
hehehehheee çatlama çatlama onun sonu yok çünkü genelde kendi tasarımlarımı giyiyorum :)aslında çok görüştüğüm bursalı blogcu yok biz buluşur bir kahve faslı yaparız . belki dahil olmak siteyen olur . Organizasyon işleri bozar beni :D Gidin gidin süper olurrr

üçkadınüçmoda ;
İnan çok iyi özetlemişsin kesinlikle her kelimesine sonuna kadar katılıyorum :D

Melange;
Sorma yazık kızcağızlara daha öyle çok kişi sallandıki oralardan görüntülemeye yetişemedim . Muhteşem karlı toroslar :)

Örgüçantam ;
İnşallah yeni yıl tüm güzellikleriyle gelir.
tekrarı tekrarı olsun inşallah
çok teşekkür ettim :D

Kokosss kelebek;
Teşekkürler canım hep beraber inşallah musmuutlu bir yıl olur.
maşallah tühh tühh diyeyim ozaman :)
Sorma gündüz tamamda , öyle ortamlara çocukları sokmak ne denli doğru tartışılır. Şöyleki ,gecenin bir bölümüne kadar herşey normaldi classic müzik , türk grup filan tabii sonrasında dansçı kızlar!! çocukların gitme vaktiydi amma neyaparsın :D

queen_ff;
teşekkürler canım
Tümüyle ben tasarladım diyemem polyver de gördüğüm bir modeli kendime uyarladım .
evet pembeler , kırmızılar ne istersen
tekrar teşekkürler :D

tubitos dedi ki...

Elifcim zaten buraya pek gidip göresim vardı, senin fotograflarını görünce daha da bi gidesim geldi.

Öncelikle toplu saç çok yakışmış bayıldım, sonra herşeyin kendi kreasyonun olması çok güzel pek havalı yahuuu :)

Ben de gitmek istiyorum delicesine ama o çocuk ve melek çakmalarına takıldım doğrusu. Bir de insan oraya gittiğinde rejimde filan olmamalı yaa ağzımın suları aktı.

Musmutlu seneler dilerim eşinle bir ömür mutluluklar..

Elifinelizi dedi ki...

Tubitos;
Senin gibi aşk kadının kesin gitmesi ve elmadan yemesi gerekli hihihihii
Çok teşekkürler canım . merci mucx
Boşber takılma hiç birşeye aşka , eğlenmeye , dinlenmeye odaklan melekleri es geç :D
Canım ben mutlu , sen mutlu , herkez mutlu olsun yeni yılda

nagehan kadıoğlu öge dedi ki...

yeni yıla muhteşem girmişsiniz, umarım öyle de devam eder...
kıyafetlerin rengini biz gördük, dert etme lütfen:)) ayrıca hepsinin birbirinden güzel olduğunuda:))
seyahat, gezmek, manzara, dinlenmek, eğlenmek... offf süpermiş valla. hepsini yapmak istiyorum şu an:)))
sevgiler

asortik

Burcu dedi ki...

bayıldım ben herşeye ama sen hepsinden süpersin vallahi :) çok şık olmuşsun ellerine sağlık ve mutlu yıllar canım :) sevgiler...

Giz dedi ki...

Bence bu kaçamak harika bir fikir olmuş, güzel bir yere varmak için çıkılan yolculuktan daha keyifli ne olabilir ki! :) ben otelin genel havasını da çok sevdim, oldukça renkli bir yılbaşı gecesi olmuş, o gece dantel detaylı büstiyerini ve saçını ayrıca çok beğendim tatlım :) hep şık ve güzelmişsin moda bloggerlarına taş çıkarmışsın bi tanem :) kocaman öpüyorum seni! ;)

Selfet dedi ki...

ne güzel geçmiş 3 gün. geçmemiş aslında yaşanmış huzur dolu.

TUBA dedi ki...

adam&eve rüya gibi biyer dediğin gibi ya hiç gitmeyeceksin yada gidipte dönmeyeceksin...insanın içi kalıo biz balıyına gitmiştik.şuan tek isteyim bu yaz tatilimi de orda geçirmek...biraz pahalı ama inanın değer.zaten orayı gördükten sonra bütün oteller yavan gelio o konseptte bi yerde dah görmedim.aşk tatili yapmak isteyenlere şiddetle tavsiye edilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...