24 Aralık 2012 Pazartesi

Şu Sıralar

Şu  sıralar Aras Oğlan ve ben alnımızın akıyla geride bıraktığımız mevlüdümüzün tatlı rehaveti içindeyiz.
Yine oldukça yoğun geçiyor günlerimiz .
Tekrar çalışmaya başlamam sebebi ile artık akrep yelkovan olduğundan dahada hızlı kovalıyorlar birbirlerini .
Paylaşılacak çok şey birikti demiştim , lakin fırsat yaratamadıklarımdan blogumda yazı yazmak .
Bizim küçük beyimizde pek bir ilgi bekler tüm bebişlerin istediği gibi  .
Durum böyle olunca artık gündemimiz tümüyle değişti .



160  tane çiçeğin arasında kalmış bir böcek 
ve kızgın öfkeli küçük bey . Tüm gün boyunca kaşlar çatılı karşıladı misafirlerimizi bizim çirkin ördek yavrusu .
Şimdilik bizden haberler böyle .
Umarım kısa süre sonra tekrar aranızda olucağım . 
Herkeze iyi bir hafta diliyorum 


24 yorum:

Ebygale dedi ki...

Elifcim maşallah nasıl da sevimli olmuş Aras bebek. Sizi böyle görmek nasıl da sevindirdi beni. Öpüyorum çok:)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

cnm tekrar tebrikler allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. maşallah çok tatlı..

AsOrTiK dedi ki...

çok şekersiniz.
uzun zamandır yoğunluk nedeniyle ilgilenememiştim blog alemiyle. neler kaçırdım şöyle gerilere gideyim bakalım:))
öpüyorum sizi

kitana dedi ki...

Oyy maşallah Elifcim! küçük Aras oğlan bunalmış duruyor, e tüm ilgi üstünde olunca yorulmuştur.Allah kabul etsin mevlidinizi.
Öperim sizi!

tubitos dedi ki...

hehe yerler onu :) allah kabul etsin mevlidinizi canım

Kelebeğin Hisleri dedi ki...

ablacımm herseyy gönlünce olsun seni özledim ben dön artıkk aramıza :) Aras bebişimede masallahh pek tatlıı Rabbim nazarlardan sakınsın. İyi bakaın birbirinize :D

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok güzelsiniz:) Maşallah! Allah kabul etsin Elifcim:) Kocaman öptüm:)

EflHatun dedi ki...

maşallah!! Allah ömrünü sağlıklı,sıhhatli,huzurlu ve hayırlı eylesin inşallah..

Elifinelizi dedi ki...

çok sağol canım sevimli ama bir o kadarda kızgın beyimiz

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler canım amin inşallah

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler sorma bende hiç fırsat bulamıyorum buralara gerilerde pek birşey yok :)

Elifinelizi dedi ki...

fazlasıyla hemde :) çok sağol

Elifinelizi dedi ki...

amin çok teşekkür

Elifinelizi dedi ki...

dönücem dönücem inşallah gelinlerim rahat bırakmıyorki ;)biryandan çalışmaya başlayınca pek yetemez oldum çok teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler . amin inşallah bizde seni

Elifinelizi dedi ki...

çok sağol amin inşallah

aşgaane dedi ki...

eliiiiiifff annelik çok yaramış sana,çok güzelleşmişsin ya sen :) inan şaka değil, samimiyim,çok beğendim seni.maşallah:)
aras amma büyümüş ya:) ben öteki fotoları daha yeni gördüm sayılır, şimdi bu fotoya bakınca küçük adam olmuş:) arasa anne ve babasıyla sağlıklı uzun bir ömür diliyorum... hep yüzünüzü güldürsün inşallah :)

Elif'in Dünyası dedi ki...

Maşallah. Allah analı babalı büyükmek nasip etsin. Hayat şansı versin.
Sevgiler

gelinyolu dedi ki...

çok tatlısınız, maşallah :)

Mutlu Eller dedi ki...

Elif`cim ikiniz de çok hoşsunuz:)
Sana ve ailene sağlıklı, mutlu güzel bir yıl diliyorum:)
Sevgiler...

Elifinelizi dedi ki...

ahhh kuzumm çok sağol , kendimi iyi hissettirdi söylediklerin .Büyüdü büyüdü artık 2,5 aylık oldu .
çok teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

amin inşaallahh ne güzel bi temenni

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler
biz minicik bir aile olduk artık :)
inşallah canım hepimizin yeni yılı mutluluk dolu geçsin

vintageduygular dedi ki...

Oyy masallah nasil da tatli! Kizimin bebekligi geldi gözümün önüne. Elifcim hic durmadan öp kuzunu.. öyle cabuk geciyor,insan öyle özlüyor ki..Tabii her zaman diliminin ayri güzel yani var, ama gecen zamanlari da insan deli gibi özlüyor. Eski fotograflara,videolara bakmadan uyumuyoruz mesela.. Allah saglik,uzun ömür versin kücük prense,karsisina hep iyi insanlar cikarsin. Benim icinde öp ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...