17 Nisan 2011 Pazar

Gitmek zormu? , baba ocağı

 Bir varmış bir yokmuş. Evvel zaman içinde kalbur zaman içinde kocaman dumanlı dağların eteğinde toprağa attığı her tohuma can veren Müsoş kadın yaşarmış. 
kimi zaman ağrılara iyi gelen reçeteleriyle, sıcacık dokunuşlarıyla şifa dağıtırmış. Kapısından ,dertlerine deva bekleyenler , masasından kurabiyeleri eksik olmazmış.

Herkezin kahramanı vardır bu hayatta . ne şanslıyım ki bende birden fazla .

Huzur dolu çalışma ortamında ,saatlerin su gibi aktığı her karede ilmek ilmek.
Bir mahsun mor menekşe.. izliyor eşsiz manzarayı


Ne çok varak çalışması yapmışım bu en sevdiğim. üzerinde osmanlı motivleri ve turalar var. Anneşimin banyosunu süslüyor.


Acaba nasıl bir renk ile karşılaşacağız.

Bu arada taşınma kararı aldım blogspota veda
gitmekmi zor kalmak mı??

Öylesine unutuyorum ki zamanı , çok iyi geliyor baba ocağında olmak. Annenin elinde hazırlanmış kahvaltı, hiç değişmeyen klasiklerden,adını ilk defa duyduğum futbol müsabakaları( TKİ Tavşanlı Linyitspor - Orduspor)
Bütün ilgi , sevkat , sevgi üstünde . Sevilmek kadar iyisi varmı, ruhu besleyen. 
Tüm yürek ile , çıkarsız ,beklentisiz sevgilere

19 yorum:

tubitos dedi ki...

Sevilmek kadar ruha iyi gelen birşey yok bence de..

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili tubitos;
Seviyorum sevilmeyi:)

Unknown dedi ki...

bayıldım yine anne evini süsleyen el emeklerine :) ayrıca menekşe ve mor en sevdiğim canım :) nereye taşınıyorsun bakalım çok uzun olmasın bu ayrılık ama hadi kolay gelsin güzel haftalar sevgiler Elifim :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, bizde babam sayesinde bugun bizde de tavşanlı linyitspor macının sesleri yankılandı. Babaocağında her pazar ya radyodan ya tv'den ikinci liglere kadar tüm maçlar takip edilirdi. Ben hiç hoşlanmazdım tabi. :) Ayna inanılmaz güzel eline sağlık.

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Burcu;
Canım benim teşekkür ettim. Bende çok severim mor menekşeleri ama onlar beni bir türlü sevemediler:)
Henüz hazırlık aşamasındayım ama hiç bir şekilde siteme erişim sağlanamıyor çok mutsuzum bu yüzden:(
sanada iyi haftalar tontiş:)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Zeynep;
Ya zorma Zeynepcim , babam ve bilmem kaçıncı lig maçları :) öyle çok anım varki anlatmakla bitmez . Bildiğim bir şey var futbola karşı olan ilgisizliğimin baş sebebi olması .
Teşekkürler canım .
öpücükler ..

antiparadiqma dedi ki...

senin kahramanların.
hayata +1 başlamana sebep ailen ,eşin belki bazı akrabaların. şansın tabiki sevildiğin ancak bunu tüm hücrelerinde hissettiğin bi hayat , bu yaşına kadar değişmeyen ,değişse de acıtmayan anıların..seni suan ki sen yapan soruların ve cevapların..
kalbinle birlikte aklın.
bi kadının aklının ,her kalbine karıştığında açılan dehlizlerde karşılaştığın diğer küçük kadıncıkların..ağızlarını açtıkları her seferde yıktıkları binalarla, yeşerttikleri ağaçlar eşit sayıda olsa da olmasa da ; zenginlik aslında böyle bişey işte.
tüm sevdiklerin , ailen ve bizzat seni oluşturan kalbin ;aynı oranda aklın.
şanslısın
bazıları doğma büyüme hüzün'lü oluyor ne yaparlarsa yapsınlar değişmiyor
seviliyor belki ama hissetmiyor .. bazılarına göre +3/5 başlayan hayat eksilerle devam ediyor.. onlar için umutsuzluk kalesi daima en iyi korunuyor.
onlardan bazıları senin hayatına değiyor, bazılarını farketmiyosun bile..
ama onlar farketmese de yaptıklarını,
farkettiriyorlar sana sahip olduğun zenginliğin değerini,artısını,yararını..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ne güzel kareler sakin ve huzurlu bir dekarasyon .
mutfak ve oda arasındaki duvar süslemesi çok hoş (aynadaki görüntüden)

blogspotta çok sıkıntı var ama yinede üzüldüm:((

GÖNÜL dedi ki...

ne güzel resimler menekşeler harika ilgi ve sevgi isterler bende bakamıyorum

biyasimadahagirdim dedi ki...

bol fotoğraflı postlara bayılıyorum:)
(futbolla ilgilenmem ama Tavşanlılı olarak Linyitspor maç sonuçlarını takip ediyorum:D )

Mehlika Yıldırım dedi ki...

aynalara varak çalışmalarına bayıldım ellerine sağlık, menekşenin kendisi de yeri de manzarası da süper =)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Antiparadigma;
Sözlerin yüreğimi dağladı. üzerine bir kelam etmek ne mümkün umarım sevildiğini hissettirecekler olur hep hayatında
sevgiler .

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Örgüçantam;
Anne evi olurda huzur olmazmı. sorma çok canımı sıktı şu blog yasağı hayırlısı diyorum artık.

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Gönül;
Çözmek mümkün değil ,onların dili çok zor bende anneminkilerle yetiniyorum :)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili biyaşımadahagirdim;
Süper tesadüf ne diyebilirimki :)
Bende babamın sayesinde öğrenmiş oldum öyle bir takım olduğunu .

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Mekila;
Teşekkür ediyorum :)
Ahh o manzaranın yazlık versiyonunu bir görsen ,nede keyifli oluyor kahveyi yudumlamak

CEPAYNASI dedi ki...

ah baba ocağı,ana kucağı...
yaşın kaç olursa olsun hala çocukluk yapabilme şansı:))
ben de şanslılardanım......

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Cep Aynası;
Ne güzel . Hiçbirşeye benzemiyor ordaki huzur.

Adsız dedi ki...

Terrific post but I was wanting to know
if you could write a litte more on this subject? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Bless you!

Look into my website ... asthma signs and symptoms

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...