11 Şubat 2013 Pazartesi

Lohusa Mevlüdü

 Mevlüdümüzün üzerinden hayli zaman geçti .
Mevlüd dediğin şey bildiğin cemiyetmiş , cemiyet tadında telaşeli.
Bu denli olacağını bilseydim daha iyi hazırlanırdım .
Davetlilerin listesini yapmaya başladığımızdaki kişi sayısı ve daha bir sürü neden ile evimde olmasının çok mantıklı olmadığı kanatine vardım .Hamileliğim esnasındaki birkaç araştırmamın sonucunda nerde olucağına çok önceden vakıftım ama nerden bilebilirdimki yoğunluğunu .
Bursada yaşayanlara duyurulur Ördekli kültür merkezindeki salonu kiralamak istiyorsanız özellikle hafta sonu en az 1,5 ay önceden rezervazyonunuzu yaptırın derim .
Bende Cumartesi hevesiyle tam 2 ay sonraya gün alabildim .
Gelelim detaylara ;
Öncelikle mekandan bahsetmek istiyorum.

Taş duvarları ve kubbeleriyle oldukça büyüleyici bir ortam ,yada benim gibi tarihi mekanları seviyoranız öyle gelebilir.

Bu taş duvar sıralamalarını nedenini tanıtım yazısında bulabilirsiniz.
 
 Duvarlarında yine antikalarla süslü objeler

Biz kışın ortasında hatta karın altında kaldığımızdan endişelenmiştik sıcaklıkla ilgili fakat üzerimdeki ipek gömlek bile fazla geldi yani endişeniz olmasın yerden ısıtmalı salon 26 -27 derece civarında idi . Klima , ses düzeni ve akustikte oldukça iyiydi . ben oldukça memnun kaldım .
Bilgi almak isterseniz iletişim numarasıda : 0224 2218069

Salon 120 kişilik bu alt kısmı 5 merdivenle üst kısma çıkıyorsunuz. Tabi bize salon yine dar geldi.

Bu açıdan üst kısmı görebilirsiniz.

Gelelim ikram ve hediyeliklere
 Tarih belliydi belli olmasınada malum yeni hayata alışma eksik olmasın gelenler ,gidenler sağlık durumları derken yapmak istediklerimin çoğunu hastane süslemelerinde olduğu gibi ,yine yapamadım .
 Lolipop havlularımız.



Bereket keselerimiz.

Mevlüd boyunca hocamızın okuduğu dulardan masada nasibini almış tuz , pirinç, şeker ve çörekotu dolu içleri.

Yine paketlemeye çalıştığım  Bursa lokumu ve meyvesuyu.
Lokumları bizim şu meşhur Yıldırım karafından yapmalarını rica ettim onlarda beni kırmadılar.
Dilerseniz sipariş kabul ediyorlar .

Masaların üstlerini konfetilerle süsledik.
Yalnız salonda masalar çıplak bir organizasyon şirketiyle anlaşıp giydirme yapmak lazımmış.
Neyse siz öyle yaparsınız artık.

Bebemiz tüm gün boyunca bu kadar kadın sesi ve gözüne mahruz kalınca bildiğin yıktı geçti ortalığı ve biran bile dışarı çıkamadık anca salon boşalınca sepetine yatabildi.


Gelelim bizim cicilerimize.
9 Aydır koca bir göbişle modaymış alışveriş merkeziymiş dünyadan bi haber yaşıyordukya birde üzerine eklenen kilolar .Aslında hayalim krem rengi dantel elbiseydi , diktim 2 gün boyunca stresle uğraştım . Sonuç aynaya bakınca  panda yavrusu gibi sevimsiz bir silüeti görünce saçımı başımı yolasım geldi.
Sonrasında gez dolaş hiçbir kıyafetin içine gireme her mağzadan eli boş çık ,uykusuzluk ,yorgunluk stres derken , birgece önce beni Zara pakladı en koyusundan 2 parça çaput bitti gitti .

 
Pabbuçlarımız yine Zaradan
Zaten günün kahramanı benim minnak tontişimdi ve onun kıyafeti daha mühimdi.
Hastane çıkışı için diktiğim blazer ceketin ardından takılmıştım frak takıma.

Rengide çok netti kafamda .

Birde hazır mevlüd kıyafetlerinin özensiz kumaş seçimi beni deli ediyordu hep . Daha küçücük bebelere bol polyesterli ürünler hazırlıyorlar .

Astarsız hazırladığım ceketin kumaşı koton kadife oluşu içimi iyice rahatlatmıştı.

İşte böyle bol kargaşalı , telaşeli cicili bicili güzel bir günü deli gibi yorgunlukla atlattık ve geride bıraktık.
Kuzum artık kocaman oldu . O gün çektiremediğimiz stüdyo resimlerinin telefisi için uygun zaman kolluyoruz fakat oğluşuma kıyafetleri olucakmı bilinmez . 5. ayına giren kuzucuğumla ve mucize adamla yani çekirdek ailemizin henüz beraber bir fotoğrafı yokmuş şaka gibi.
Mevlüd serüvenimizin sonuna geldik.
 
Herkeze iyi bir hafta diliyorum .

40 yorum:

güz dedi ki...

Sen nasıl becerikli bir annesin maşallah sana.
Bayıldım o minik fraga harika olmu minik adam 41 kere maşallah.
Ettiğiniz tüm dualar ve mevlüdünüz kabul olsun. Mekan süsler püsler herşey harika

Bu arada kilolara gelince kırk günde eski halne dönen üç beş anneyi kendine baz alma derim ben. Benim minnoş yaşına girecek benim vucudum yeni şeklini buldu. Dokuz ayda gelen dokuz ayda gider felsefesi güzel bence :)

ilkmuh dedi ki...

Analı oğullu ikinize de 41 kereeeeee maşallah:))) Pek bir şık olmuş günün kahramanı

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Aras bebek çok yakışıklı olmuş frak takımıyla ellerine sağlık çok beğendimm :) Mevlüt için hazırlanan her şey harika görünüyor inşallah bütün özel günleri böyle özenli ve güzel geçer sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum..

Elifinelizi dedi ki...

Çok teşekkürler şımarıyorum ama ben :D
hehe süper felsefeymiş
aslında doğumdan 1 hafta sonra herşey düzelmişti kilolar filande gitmişti.
ama şu süt mevzusu yokmu beni mahveden o oldu işte , neyse sağlık olsun diyelim

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkür ederiz

Elifinelizi dedi ki...

Çok teşekkürler . biraz yorucu oldu ama değdi sanırım . inşallah inşallah

Büşra Bayram dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün inşallah. Mekana bittim.Ayrıntılar da süper. Güle güle büyütün. :)

Elifinelizi dedi ki...

amin inşallah , hakikaten mekanı bende çok sevdim hatta ogün mevlüd bitince bildiğin oyalandım durdum.

tubitos dedi ki...

gördüğüm en güzel mevlüt takımını giymiş oğluşun. yetiştiremedim diyorsun ama herşey yine de muhteşem görünüyor. ben de kalabalığı azaltmak için bi babaanne evinde bi anneanne evinde yapmayı planlıyorum. sağlıklı huzurla büyüsün yavrun, darısı benim kızıma..

Kuzununannesi dedi ki...

ah bılırım o telasları ve kuzunun yorgunlugunu..bılıyormusun rahatlıgın yanı bebek buyurtken kı bu hallerın sahane..ınsallah hep boyle devam edersın..ben tam pıpırıktım cok fen acok :(( allahım uzun saglıklı yıllasr nasıp etsın canım

Elifinelizi dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederiz .
amanda aman senin kuzuckta ne tatlı olur ne tatlı .
Allah kolaylık versin 2 keremi zor ki ne zor
hepimizinkine inşallah

Nesrin dedi ki...

baya yoğun ve kalabalık bir mevlid olmuş..allah kabul etsin ellerine emeğine sağlık herşey gerçekten çok güzel gözüküyor. sevgiler

limpiadora dedi ki...

hem arası hem de frakını yerim onun =) 41 kere maşallah ikinize de... istediğin gibi hazırlanamamış olabilirsin ama o hediyeleri, özenli etiketleri görünce herşey gayet kusursuz gözüküyor dışarıdan

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

hummalı zaman geçirmişsiniz.Allah analı babalı büyütsün.yaptıklarınız bence çok güzel hele bebişin kıyafetlerine fit oldum:) sizinkilerde gayet şık.mekanda çok güzelmiş yani herşey güzel daha ne olsun!

limpiadora dedi ki...

Arası ayrı frakını ayrı yerim...ikinize de 41 kere maşallah canım.. Sana göre eksikler vardır belki ama buradan bakınca herşey gayet güzel gözüküyor

Unknown dedi ki...

maşallah diyorum size. ne kadarda marifetlisiniz hayran kaldım. küçük bey e de çok yakışmış. Rabbim hayırlı, sağlıklı ömür nasip etsin

pelinpembesi dedi ki...

Allahım ne şanslı bir bebek bu böyle:)
Allah kabul etsin canım. ikinize de bol bol maşallah diyorum.
öpüyorum ikinizi..

Elifinelizi dedi ki...

eminmisin rahatlık konusunda eğerki öyleyse biraz daha rahatladım :D çünkü öyle olmayı inan çok istiyorum . yaa evet siz oldukça geride bıraktınız o günleri şimdilerde farklı telaşlarınız var

Elifinelizi dedi ki...

evet o fotoğraflarda daha henüz misafirlrimiz tamamlanmamıştı :S
çok teşekkür ediyorum

Elifinelizi dedi ki...

hehehe çok sempatik ama dimi :D
elimden geleni yaptım :)

Elifinelizi dedi ki...

sorma sorma oldukça yorucuydu . amin inşallah doğru söylüyorsun aslında nankörlük yapmamakmlazım :D

SihirliParmaklarr(Emel) dedi ki...

maşallah canım allah nazarlardan saklasın allah sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür versin :)

!! HASKUMAS !! dedi ki...

Allah kabul etsin düğün törenlerinide görürsünüz inşallah.Allah sağlıklı hayırlı ve mutlu bir ömür versin prense çok yakışıklı olmuş günün küçük dev adamı:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Maşallah çok şıksınız canım benim. Rabbim kabul etsin dualar sonsuza dek korusun sizleri:) öptüm onu gıdısından:)

Elifinelizi dedi ki...

heheee çok teşekkürler
hep daha iyisini istiyorya insan bundan sebep :)

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler elimden geleni yapıyorum :)aminn inşallah

Elifinelizi dedi ki...

Sağol buketcim çok teşükkürler
amin inşallah bizde seni öpüyoruz kocaman

Elifinelizi dedi ki...

amin amin inşallahh

Elifinelizi dedi ki...

amin amin inşallah

Elifinelizi dedi ki...

amin inşaallahh çok teşekkürler ablacımm

Dilekce.. dedi ki...

Kesinlikle herşey harika olmuş, hep diyorum kuzucuk senin gibi becerikli bir annesi olduğu için çok şanslı.. herbir detaya bayıldım, en çok da kuzucuğun kıyafetine.. acaba sipariş alıyor musun böyle mevlüt kıyafeti için? benim oğluşum da 53 günlük oldu ve hala mevlüt yapamadık, sünnetini yaptırmak istiyorum ondan sonra da mevlütünü ve uyduruk piyasa kıyafeti almadım, özel olsun istemiştim ama aklıma gelmemişti böyle bir kıyafet, çok güzel fikir oldu bana.. :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, bu yazıyı nasıl atlamısım ben. hersey ne kadar ince, zarif olmuş.

Elifinelizi dedi ki...

Dilekcim oldukça geç cevap yazıyorum kusura bakma
bende çok düşündüm sünnetten sonra mevlüd fikrini ama inan kendimi o kadar yorgun hissediyordum ki birde onu kaldıramıyacağımı düşünerek vazgeçtim .
kıyafet konusuna gelince açıkçası böyle bir çalışmam olmadı daha önce ama yinede yardımcı olmaya çalışırım .

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler Zeynep'cim ,çok sağol

Unknown dedi ki...

Lolipop havlulari nerede yaptirmistiniz cok sik gozukuyr

Elifinelizi dedi ki...

Elifinelizinde;)

Gülten Bostancı dedi ki...

gerçekten harıka olmuş hele bebısın kıyafetı nekadar guzelmdıktırdınızmı acaba

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler
evet dikim :)

Nazlım'a dedi ki...

İyi günler Maşallah çok güzel olmuş herşey size sormak istediğim bir konu var acaba mekanı ne kadara kiraladınız özel değil ise paylaşır mısınız ?

Adsız dedi ki...

Maşşallah hazırlıklarınız harika olmuş...Ellerinize sağlık.Sizden birşey rica edicektim.Bereket kesesi fikrini çok beğendim.Keselerin içine "tuz , pirinç, şeker ve çörekotunu" nasıl koydunuz. Ayrı torbalarda mı? Yoksa hepsi bir yeremi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...