13 Ekim 2012 Cumartesi

Aras



Aras bebek bugün geldi :) İkimiz de çok iyiyiz



24 yorum:

simple present tense dedi ki...

Anaaaammm harika haber arasımın ve senin gözlerinizden öpüyorum yemi haberlerinizi 4 gözle bekliyorum

Elif'in Dünyası dedi ki...

Hoş geldin Aras .... Allah'tan uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum.

gelinyolu dedi ki...

hayırlı olsun canım, mutlu sağlıklı günlerde büyüt bebeğini :)

Meyra dedi ki...

ne güzel ne güzel bi haber:))
hoşgeldin aramıza Arascım:)
güzel yüzünü bekliyorum dört gözle:)

JanseT dedi ki...

gözünüz aydın..sağlıkla, huzurla büyütün.Kaderi güzel olsun inşallah.

Giz dedi ki...

Elif’cim tebrik ediyorum, her ikinizin de iyi olmasına çok sevindim :) Aras bebeğin adı gibi süslemeleri de çok güzel. Allah sağlıkla, mutlulukla büyütmek kısmet etsin. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle…

tubitos dedi ki...

aaa canım çok sevindim, hoşgeldi aras bebek :) gözünüz aydın..

Semi M.Eller dedi ki...

Süper bir haber bu Elif!
Uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum Aras bebeğe...

aşgaane dedi ki...

erken geldi yaramaz:) ben yetişemedim ufaklığa:(

elifcim sen çok ama çok iyi bi anne olacaksın eminim:) sağlıkla geldi bebeğin, mutlulukla büyüsün inşallah:)
hazırladığın herşey ayrı güzel olmuş, ellerine sağlık:) şanslı çocuk bu aras :)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

gözünüz aydın, allah analı babalı büyütsün

cuckan dedi ki...

O zaman çok sevindik diye ekleyelim, çok çok mutlu olun...

pembe mor alg dedi ki...

oyy çok merak ettm şimdi

1Gül (Roseone) dedi ki...

Mavili mavili çok cici olmuş hemen görünce geldim sayfanıza hep mavi kalın çok cici ellerinize sağlık.

gökkuşağı pembesi dedi ki...

sanırım bebek bırakmıyor seni:)
merak ediyoruz, herşey yolunda değil mi?

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Gözün aydın arkadaşım.Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin.Sağlıkla büyüsün Aras bebek :)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Gözün aydın arkadaşım.Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin.Sağlıkla büyüsün Aras bebek :)

BlogVintage Duygular dedi ki...

Gözünüz aydin canim. Allah birarada, saglikli,mutlu upuzun bir ömür versin. Her anin tadini cikar,cook cabuk büyüyorlar, ve benim icinde öp pamuk yanaklarindan ;)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

tebrikler cnm sağlıklı mutlu huzurlu güzel bir hayatınız olsun inşallah

Sycorox dedi ki...

oyyyy hayırlı olsun, güzel bir hayat yaşasın Aras bebek ^^

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

canımmmmmmmmmmm ıyımısın cok merak ettım kac hafta oldu... :((

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Hoşgelmiş Aras bebek:))iyi olduğunuza çok sevindim...
Gözünüz aydın Elifcim:)
Güzel haberlerinden mahrum etme bizi...

Nihalce Handmade dedi ki...

Allahım analı babalı büyütsün.Hoşgeldi Aras Bebek :)))

Kelebeğin Hisleri dedi ki...

Hoşşgelldi mutluluk getirdii...
ayrıca Bütün bu güzel seyler senin elinden cıktı eminimm :) ellerine sağlıkk ablacm

Elifinelizi dedi ki...

hepinize ayrı teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyorumm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...