13 Ekim 2012 Cumartesi

Aras



Aras bebek bugün geldi :) İkimiz de çok iyiyiz



24 yorum:

simple present tense dedi ki...

Anaaaammm harika haber arasımın ve senin gözlerinizden öpüyorum yemi haberlerinizi 4 gözle bekliyorum

Elif'in Dünyası dedi ki...

Hoş geldin Aras .... Allah'tan uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum.

gelinyolu dedi ki...

hayırlı olsun canım, mutlu sağlıklı günlerde büyüt bebeğini :)

Meyra dedi ki...

ne güzel ne güzel bi haber:))
hoşgeldin aramıza Arascım:)
güzel yüzünü bekliyorum dört gözle:)

JanseT dedi ki...

gözünüz aydın..sağlıkla, huzurla büyütün.Kaderi güzel olsun inşallah.

Giz dedi ki...

Elif’cim tebrik ediyorum, her ikinizin de iyi olmasına çok sevindim :) Aras bebeğin adı gibi süslemeleri de çok güzel. Allah sağlıkla, mutlulukla büyütmek kısmet etsin. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle…

tubitos dedi ki...

aaa canım çok sevindim, hoşgeldi aras bebek :) gözünüz aydın..

Mutlu Eller dedi ki...

Süper bir haber bu Elif!
Uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum Aras bebeğe...

aşgaane dedi ki...

erken geldi yaramaz:) ben yetişemedim ufaklığa:(

elifcim sen çok ama çok iyi bi anne olacaksın eminim:) sağlıkla geldi bebeğin, mutlulukla büyüsün inşallah:)
hazırladığın herşey ayrı güzel olmuş, ellerine sağlık:) şanslı çocuk bu aras :)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

gözünüz aydın, allah analı babalı büyütsün

cuckan dedi ki...

O zaman çok sevindik diye ekleyelim, çok çok mutlu olun...

pembe mor alg dedi ki...

oyy çok merak ettm şimdi

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

Mavili mavili çok cici olmuş hemen görünce geldim sayfanıza hep mavi kalın çok cici ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

sanırım bebek bırakmıyor seni:)
merak ediyoruz, herşey yolunda değil mi?

Unknown dedi ki...

Gözün aydın arkadaşım.Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin.Sağlıkla büyüsün Aras bebek :)

Unknown dedi ki...

Gözün aydın arkadaşım.Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin.Sağlıkla büyüsün Aras bebek :)

vintageduygular dedi ki...

Gözünüz aydin canim. Allah birarada, saglikli,mutlu upuzun bir ömür versin. Her anin tadini cikar,cook cabuk büyüyorlar, ve benim icinde öp pamuk yanaklarindan ;)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

tebrikler cnm sağlıklı mutlu huzurlu güzel bir hayatınız olsun inşallah

Sycorox dedi ki...

oyyyy hayırlı olsun, güzel bir hayat yaşasın Aras bebek ^^

Kuzununannesi dedi ki...

canımmmmmmmmmmm ıyımısın cok merak ettım kac hafta oldu... :((

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Hoşgelmiş Aras bebek:))iyi olduğunuza çok sevindim...
Gözünüz aydın Elifcim:)
Güzel haberlerinden mahrum etme bizi...

Nihalce Handmade dedi ki...

Allahım analı babalı büyütsün.Hoşgeldi Aras Bebek :)))

Kelebeğin Hisleri dedi ki...

Hoşşgelldi mutluluk getirdii...
ayrıca Bütün bu güzel seyler senin elinden cıktı eminimm :) ellerine sağlıkk ablacm

Elifinelizi dedi ki...

hepinize ayrı teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyorumm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...