11 Şubat 2014 Salı

Ataevler Özgen Kahvede Buluşma

 
 Hayli uzun zaman oldu birşeyler yazmayalı bugüne kısmetmiş .
Geçtiğimiz Cumartesi Sayın Ahmet Ademoğlu'nun davetlisi olarak Bursalı blogerlar Özgen kahvenin yeni mekanında leziz tadlarla tanışma fırsatı yakaladık .

Dekorasyon için hayli özenli çalışılmış .

 Kahvaltı sonrası gülen yüzler .

 Kahvelerimizi şöminenin sıcaklığıyla yudumladık .



Tüm ürünler oldukça lezizdi ve personelin bunca kalabalığa yetebilmesi tadları dahada leziz kıldı.


 Bir Kitana varmış , birde Smilena ve minik balık Çağan'cık .

 Bildiğim kadarıyla Bursa Enduro Clup ün çarşamba toplantılarıda bu mekanda oluyor , yani çeşitli parti organizasyonları ve toplantılar içinde alternatif olarak düşünebileceğiniz bi adres .
Hayırlı olsun öyleyse Bursa'lılara .

İyi haftlar .

15 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

güzel bir mekanmış, çok beğendim.
istanbul'daydım katılamadım bir sonraki görüşmede, görüşmek ümidiyle diyelim:))
sevgiler kucak dolusu elif'çim.

Elifinelizi dedi ki...

hafta sonu görüşelim ama olurmuu ??

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Ah ben Çagan kuzumu yerim yerim . Keyfiniz hep yerinde olsun :))

Beauty Follower dedi ki...

The decor around the fireplace is very nice.
I always enjoy turkish coffe with a loukoum :)

http://beautyfollower.blogspot.gr

pelinpembesi dedi ki...

nerelerdesin ne zamandır, özledik yazılarını :)

Elifinelizi dedi ki...

sağol :) biz yedik bitirdik

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler :)

Elifinelizi dedi ki...

Bende çokk özledim çok ama çok büyük problem şu sıralar

kitana dedi ki...

Elifim ya kolum başkasınınkiymiş gibi davranmış orada farkettin mi :)))

kadriye dedi ki...

merhaba elif hanımbende bursalıyım ama ankarada yaşıyorum.Memleketimi çoook özlüyorum. Belki emekli olunca taşınırız bizde.

Elifinelizi dedi ki...

hehehehe kol kimin kolu :)

Elifinelizi dedi ki...

umarım gönlünüzce olur diledikleriniz

Unknown dedi ki...

Merhaba
Bundan böyle bu güzel bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
Görüşmek üzere…

vintage peony dedi ki...

Mekan cok guzelmis, hosgeldin bu arada.
Yazilarini, el islerini ozledik, boslama bizi ;)

kkhukuk dedi ki...

Hemen yakinda agamoglu minigolf var orayi da tavsiye ederim cok guzel naif bi mekan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...