21 Mayıs 2012 Pazartesi

En güzel doğumgünü hediyesi

Hediyelerin en yücesi , en değerlisi armağan edildi bu yeni yaşımda bana .
Öyleki herşeyin ötesine ,öncesine geçen bir hediye , sadece benim için değil beni sevenlere  doğumgünümü unutturmayı başarabilen bir hediye .
Bu minicik pabuçları dolduracak bezelye taneli minicik ayaklar .
17 haftayı geride bıraktık oğluşumla.
Daha önümüzde uzun bir süre var . 
Tabiki bu yeni yaşama alışmak bedenen ve ruhen bir takım zorluklarla gerçekleşti .
Öyleki yetememezlik hiç bu kadar ön planda olmamıştı.
Ama anladığım o ki hiç birşeyin önemi yokmuş ,  o hızlı hızlı çarpan yürek atışlarını her duyuşunda manasızlaşıyormuş diğerleri .


Henüz günlüğümü tutmaya başlamadım , bir sürü nedenden ötürü.
Lakin herşey aklımda ilk günkü gibi . Unutmamak adına verdiğim şavaşlarım  .
 Vede paylaşmak istediğim , öğrenmek istediğim , bir nebzede faydalı olacağına inandıklarım var .
Sevgili Natali'nin hediyesini aldığımda tekrar günlük tutmak istediğime karar vermiştim , tabiki en tatlı hikayemin olacağı hiç aklıma gelmemişti .
Tekrar teşekkürler Natali .

Şimdilik benden haberler bu kadar . Çok yoğun bir Mayıs ayı geçirdim . 
  2 nişan , 1 düğün , 1 doğum hazırlıklarında kayboldum .
en sonunda nefes alabildim .
Yine eski günlerdeki gibi sıkça buralarda olacağım .
 Vede Anneliğe Hazırlık yazılarımla .

İyi bir hafta diliyorum herbirinize.


50 yorum:

reyhane dedi ki...

Keyifli paylaşımlarını bekliyoruz o halde cici anne adayı

Esen Can dedi ki...

Ben de bayılırım bebek patiği hediye etmeye, üstelik hediye edene de, edilene de uğur getirirmiş, şans getirsin size de...

Elifinelizi dedi ki...

Reyhana;
İşte o sihirli kelimeyi dedin , aklımı aldın :D hehehe cici anne adayı oldum dimi benn
pek mutlu oldum seviyorum seni

Elifinelizi dedi ki...

Esen Can ;
benim hediyem içimde büyümekte , umarım şans bizden yanadır.

Adsız dedi ki...

tebrikler

Leylak Dalı dedi ki...

Haydi bakalım patiği veren Allah vakti geldiğinde sağlıkla bezelye parmaklıyı da gönderSin:))
Teyzeleri merakla bekliyor onu:))

tubitos dedi ki...

ayyyyy nası mutlu oldum anlatamam çok sevindim elifcim yaaa

Elifinelizi dedi ki...

Nalan ;
teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

Leylak Dalı;
aminn aminnn inşallahh ablacım .

Elifinelizi dedi ki...

Tubitaoss ;
canım benim çok teşekkür ediyorum . dileyen herkeze tez zamanda bu mutluluktan bir kuple

Aktuelmoda dedi ki...

Tebrikler canım,Allah hayırlısı ile kavuşmayı nasip etsin oğluşuna inşallah.Demek aynı zamanda annelik duygusunu tadacağız.Kocaman sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

kızlar bende geldim mmmm harika paylaşım mutlu ol mutlu kal devamını bekliyorum...

Elifinelizi dedi ki...

aktüel moda;
aminnn inşallahhh
ne güzel bir tesadüf isteyen herkeze nasip olsun :) biz şanlılardanız öyleyse

Elifinelizi dedi ki...

Bir kase Lezzet ;
sendemii kayıptınn
teşekkürlerrr , paylaşınca mutlulukk fecii büyüyorrr

aşgaane dedi ki...

yaaa elifcim canım benim, sevdiğim tatlı marifetli bloggerım... uzun zamandır koptuk birbirimizden canım, ben epey ara vermiştim bloga, kaçırdım sanırım, yeni bebiş mi geliyo yani:) ayyyy çok heveslendim ki ben:)

bu arada ben herseyeragmenhayatguzellll blogunun sahibi, eski adım hayat güzeldi:) profil adımı değiştirdim :) artık aşgaane oldum :)

kitana dedi ki...

Ne güzel bir haber:)Tebrikler tebrikler tebrikler! Sağlıkla kavuşursunuz inşallah.
Haberlerini bekliyoruz:)
Sevgiler...

nilerk dedi ki...

Tebrikler hem doğum günün hem de anne olmanı kutlarım(artık bir annesin ).Güzelliklerle büyüt yavrunu .O kadar genlerimize kodlanmış ki annelik merak etme sen ne kadar eksik yaptığını düşünsen de en mükemmel sen bakabilirsin çocuğuna(hem içeride hem dışarıda :)).

Elifinelizi dedi ki...

Aşgaane;
Canım benim
ben çok uzaklaştım aslında bloglardan inan hiç dermanım kalmadı birçok şeye birçok zaman umarım dönüşüm sağlıklı olur :)
adında değişiklik olsada o pembiş şapkalı fotoğrafın değişmediği sürece bulurum ben seni heryerde
evet bebiş geliyor . Anlatılacak gibi değil umarım senin için hayırlı olan zamanda yaşarsın bu mutluluğu Burda beraberce yaşayacağız inşallah

Ecehan dedi ki...

Bu harika haberin devamında, unutamayacağın güzellikler diliyorum. Kutlarım.

Su dedi ki...

25inci doğumgünümde babamın bana doğduğum gün aldığı patikleri hediye etmişti annem bana. Ne kadar mutlu olmuştum anlatamam.

Elifinelizi dedi ki...

Kitana;
Çok teşekkür ediyorum inşallahhh azim ettim yazıcağım artık

Elifinelizi dedi ki...

Nilerk;
teşekkürler .
gerçekten öyleymiş ilk öğrendiğim andan bu yana yaşadıklarımı düşününce kesinlikle haklısın

Elifinelizi dedi ki...

Ecehan ;
teşekkürlerr , umuyorum hep güzelliklerle dolu olur

Elifinelizi dedi ki...

Su;
senin içinde ayrı bir manası olmalı , ne incelik
gerçi ben patiklerden daha çok içini dolduracak minik ayakları bekliyorum :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ahh kuzucummm oğluşmu geliyor yanii:))hayırlısı olsun yeni veliahtında papikleri çok güzelmiş...kız olsa sanki sana daha mı yakışırdı ne,dikip biçip süsleyip maskota çevirirdin hanii:))kıs kıs kıs :)
babası nasılda sevinmiştir kimbilir:))
canımcım o papiklerin dolacağı zamana kadar herşey çok güzel geçer inşallah öpüyorum seni:)

Nesrin dedi ki...

hayırlı olsun merakla bekliyoruz yazılarını

Sevdiye dedi ki...

Tebrik ederim Elif anne, hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun inş.
Şimdi sen ne güzel ciciler hazırlarsın paşa oğluna :)
Haydi bakalım bekliyoruz seni kurufasülyeee :D

Elifinelizi dedi ki...

Eda;
yaaaa kuzucuk paşa geliyormuş .
Sorma erkek kardeşimin ilk söylediği senin dediğin gibi '' kız olsaydı fırfırlı , fiyonklu maymuna döndürürdün çokk şükürki erkek '' hehehehe demekki yalnız değilmiş .
Ahhh kocamı sorma bildiğin sipariş listesini hazırlamış bile . crossmotor , helikopter dğmamış çocuğa d.n biçmek . hayırlısı ile alalım kucağımızda dileyen herkeze nasip olsun diyorum

Elifinelizi dedi ki...

Nesrin ;
teşekkürler , bir silkelenip kendime gelmem icap ediyor öncelikle ;)

Elifinelizi dedi ki...

Sevdiye ;
inşalla inşallah canım .
o günleride görmek nasip olur .
kurabiye kurabiye dedin . Napalım dayanamadık :D

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, demek ki oğluş geliyor.
heyecanla bekliyorum. Duygusal günler bekliyor elbet. Herşeyin anlamsızlaştığı ve toplumdan biri olma mevkisine ulaşma anın olucak, kucağına alıp, etrafına gözlerini gezdirmeye başladığında, bu insanların herbiriyle ortak noktanın çocuk olduğunu anladığın an, herşey daha farklı olucak.

GüzelGül dedi ki...

neee güzel bir haber buuuu tebrik ederim canimm :))


Mein Blog/Blogum

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne güzel haber bu,tebrik ederim seni Elifcim , Allah tamamına erdirsin:))
Ben hamileliğini bile yeni öğrendim, senin adına çok sevindim, oğlun olacak demek, sağlıkla gelsin dünyaya inşallah!!!
Defterin de böyle anlamlı bir şeye vesile olacağına ayrıca sevindim, mutlulukla kullan canım:)))

pelinpembesi dedi ki...

Elifcm, Allah hayırlısıyla oğlunuza kavuşturur sizi. Tadını çıkar hamileliliğin. Fazla da yorma kendini canım. kolay gelsin işlerinde de...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Tatlım tebriklerrrr,
çok sevindim Rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inş.

Didem Yazici dedi ki...

Hayirli, saglikli ve yakisikli olsun oglusun :)
Ne zaman dunyaya gelecek ?

Meyra dedi ki...

ay canım benim yaaa bu nasıl güzel bir haber böyle ben kaçırmışım:)) sen çok tatlı bir anne olacaksın:)
hayırlısıyla ve sağlıkla kucağına al oğluşunu Elifcim:)

Kuzununannesi dedi ki...

canımmmmmmm cok tebrık ederım ne guzel..bak benımde oglusum var benım yollarımdan mı gececeksın sende..saglıkla ve huzurla ınsallah cok ama cok sevındım

Elifinelizi dedi ki...

Zeynep;
evet canım paşa geliyor :D
ne hoş yazmışsın , inan farkındalık şu sıralar benden çok uzak bildiğin avare gezmekteyim .

Elifinelizi dedi ki...

Güzelgül ;
çok teşekkürler

Elifinelizi dedi ki...

Natali;
Canım benim baktıkça seni anıcağım , hiç aklıma gelmezdi sanada söylemiştim ya günlük olarak kullanacağım diye ama bebeğimin günlüğü oldu :)
Hamileliğimide ilk defa paylaşıyorum burda canım benim

Elifinelizi dedi ki...

Buket ;
amni amin inşallah canım .
yorulduğum doğru ama olsun spor yerine sayıyorum ben o işleri olurmu dersin ;)sayılırmı ?

Elifinelizi dedi ki...

Örgü çantam ;
amninnn inşallah ablacım

Elifinelizi dedi ki...

Didem;
çok teşekkürler Hayırlısıyla ekim sonu , kış bebeği :)

Elifinelizi dedi ki...

Meyra ;
inşallah öyle olur canım hayırlısıyla bir anne olayım , tatlılığını sonradan ilave ederiz :)
çok heyecanlıyım .
Kaçırmadın kaçırmadın ilk defa paylaşıyorum :D

Elifinelizi dedi ki...

Kokosss kelebek ;
Çok sağol canım , inşallah senin yollarından geçeceğim bende siz yılıda devirdiniz darısı başıma artık :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Elif ne zamandır tahmin ediyordum biliyor musun? Sağlıkla mutlulukla gelsin! Tebrik ederim seni de eşini de:) Kocaman öpüyoruzi sizi:) Geçmiş doğumgünün de mutlu olsun;)

ELİF dedi ki...

nice sağlıklı,huzurlu,mutlu senelere.güzel yazılarınızı takip ediyorum

estasarimelif dedi ki...

sağlıkla huzurla , mutlulukla gelsin dünyaya yavrun...çok mutlu bir haber bu.
anne olmak demek bir mucizeye ortak olmak demek bence.
tadını çıkar her anın...

Sitare dedi ki...

elif
yeni gördüm
ve senin adına yüzümde gülücükler açtı
oğluşunu sağlıkla kucaklaman dileğiyle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...