17 Mart 2011 Perşembe

Nes'in evinde Elif'in elizi

Bahar yorgunluğuyla kapımı çaldı . Elinde bu güzellikler . İçeri buyur ettim, bir süre benimle kalıcakmış.İtiraz etmedim çünkü herşeyiyle seviyorum onu . Hayata gelişiminde habercisi olmuş bir zamanlar.' Ama ara sıra kaçıcam yanından müsade edersen' diyorum sessizce gülümsüyor sadece, kahvesini yudumlarken


Soluğu Nes'in evinde alıyorum , gecikmeli çekimler için.

Bir anda gelişen olaylar neticesinde aklımızda olmayan yemek odasına bir iki dokunuş.

Yemek takımları yeni yerlerinde çok mutlular artık ,
baharla birlikte çiçek bahçesindeler sanki.

 Kaplama esnasında düz bir zemin olduğundan dolayı fazla uğraşmam gerekmedi.




Şirin yastık biraz sıradışı oldu galiba fakat aksesuarlarda olan leoparla ile uyumu güzeldi.


Tüm evinin dekorasyonunda özen gösterince çocukların odasında farklı bir çalışma yapmaya karar verdik.

Örtüyü uyku ve şeker yastıkla tamamladıktan sonra uyku yastığı için tekrar bi çalışma yapmam gerekti . Çiçeklerden gelen polenlenler rahatsızlık vermesin diye:)

Kırmızıdana vazgeçemeyen miniğin isteğine saygı duyarak hazırladım örtülerini.

 Egemen arabayı görünce kendinden geçti mutluluktan.



Arabasına binip yeni hayallere yolculuğa çıktı.

Yüzlerdeki mutluluğu görünce işte şimdi bitti diyorum herşey tamam oldu.


Güle güle kullanın örtülerinizi.

10 yorum:

Sevdiye dedi ki...

Nes'in evine bahar gelmiş gerçekten,yastıklara bayıldım,iyi günlerde kullanılsınlar.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, yine dokturmussun. ellerine sağlık.

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Sedo kız;
Hoş geldin . Güzeller değilmi beğenmene sevindim:)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Zeynepcim
teşekkür ettim canım

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

çok güzel olmuşlar çok beğendim runner ile yemek takımlarının olduğu dolap süper olmuş gerçekten de bahar gelmiş:)

elif'in damlası dedi ki...

ah ah ah bu nasıl bişey ya bahar gelmişte çiçeklerde açmış vallahı süpperrr :)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Moda ve hobi perisi;
Ne güzel baharı sevmeyen varmı?

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Elif'in damlası;
gerçekten bahar gelse ya artık

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Aman Ya Rab'biiim sen neler yapmışsın böyleeeeeeeee, süper olmuş imreniyorum yaptıklarına, mobilya yenileme yapmışsınız ona da bayıldım ellerine sağlık =)

Fransali Gelin dedi ki...

Ne kadarda harika olmusssssssssssssssss. Bayildim resmen. Elelrine saglik valla çok beceriklisin canim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...