26 Mart 2011 Cumartesi

Yeşeren umutlar, hediyelerle ııı ı ıhhh günü

Birazda olsa  güzel haberlerle keyfim yerine geldi. Yinede içimdeki huzursuzluğu bir türlü dindiremiyorum. İnsana iyi gelen şeylerden biride hediye vermek değilmidir, yüzlerde görülen mutluluk ifadesi

Malzemelerimi temin ettiğim yerdeki çiçek kıza yardımlarından dolayı minnettarlığım için hazırladığım minik hediyem.

Huzuru yakalamak için ıı ı ıhh gününde olan Nehir'i ziyaretim. Yavru kuşum diş çıkardığı için oldukça keyifsizdi.

Yinede hediyesini çok sevdi üzerine giyincede bana güzel pozlar vermeyi ihmal etmedi.

Her nekadar herşeye ı ıhhh desede:)
Söz verdi altına taytını giyip minik tuniğiyle beni ziyarete gelicekmiş . Güzel resimler için.

Akşamıda keyifle kızkıza sohbetiyle taçlandırdım. Yoğun iş temposundan pek sık görüşme imkanı bulamasakta sevgili Nilgün'üm yılan hikayesine dönen kahve makinasında hazırladığı lezzet eşlik etti sıcacık geceye. Masadaki narların bereketi karıştı sanırım neşemize. Saatler uzadıkça uzadı gitme vakti çoktan aşıldı .

Hala tutulu dilim . Kendini ifade edememek,  kelimelerde saklanmış bir yerlerde gibi.
Halbuki ne iyi gelirdi paylaşmak. 2011 ne güzel başlamıştı oysa yeni umutlarla . Herşey öyle ard arda geldiki .


Bir süre önce hazırldığım elbiseyi anca giyme fırsatım oldu. Kumaşının eşofman kumaşından olmasını öyle çok sevdimki , sıcacık.

Bu modelinde yazlık versiyonunu hazırlamayı düşünüyorum.

Eldivenleri elbiseye sabitledim . Fakat kullanmak istemediğimde sadece bilekte kullanmak fikride iyi bir seçenek oldu.

 Saksılarıma ektiğim tohumlar gibi yeşerecek umutlar biliyorum.
Güneşin yeni ışıklarıyla herşey güzel olacak inanıyorum.
İnanmak istiyorum.


3 yorum:

çikolatanın pikolatası dedi ki...

pudra rengi yerine beyaz yada gri dantel kullansaymışsınız daha kullanışlı olurmuş elbiseniz ben uyduramadım =)nehirede maşalah =)

Adsız dedi ki...

Ben sevdim son trendlerde bu renk çalışması oldukça fazla

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş :) ellerine sağlık elbisene ve o detaylara bayıldım sana da çok yakışmış canım :)) sevgiler çok öptüm :) sana özelden bir mail atıcam canım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...