12 Mart 2012 Pazartesi

Leylaklı , özlem

Pazar günü için çok güzel bir planım vardı .

 
Bu dere boyunun şırıltıları eşliğinde başlamak güne 

Ve bu enfes gözlemenin tadını çıkarmak .
Lakin sabah uyanılır ve kapalı havanın , soğuğun altında ezilip büzülüp yatağa gömülünür.
Tüm günü yeme , içme ve uyuma üçlüsü eşliğinde tüketip bitirilir .

Şimdi öyleyse  kocamann , bereketli günlere bir dönüş yapalım , gidemesekte anılardakilerle yetinelim .
Güzel bir gün için buyrun şuraya.

Haftasonu nimetlerinden Fiyonk güzeli Leylak , bilgi için Atölyemania.

Son cemrenin son soğuğu ,  kocakarı soğuklarıda kapıda derken sabaha yine karla uyandı Bursa.

İyi haftalar .

24 yorum:

Noblesse dedi ki...

az kaldı Elifcim biraz da sabır biz de Ankara'da bıktık vallahi:))))

AslıASLI dedi ki...

Havalar çok şaşırttı bizi bu sene. Ama özlem duyduğumuz güzelliklere az kaldı..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Şimdi o suların içinde ayaklarımın üşümesini dilerdim :) walla aynen canım yaz gelmeyecek bu sene sanırım bıktım lahana gibi giyinmekten, onu bırak sabah bu kasvetli havada giyinip süslenmek bile içimden gelmiyor inan:) kış bütün enerjimi aldı bitirdi beni :) acil yenilenmem lazım :)

AsOrTiK dedi ki...

misi'ye o kadar sık giderim şu halini duydum, ama göremedim, derenin içinde masalar falan güzel görünüyor. bugün iyice ümidimi kestim elif, evden çıktık yağmur vardı, biraz gittik bi baktım kar yağıyor. bütün keyfim kaçtı artık. kardan nefret edeceğim biraz daha böyle devam ederse...
artık önce ılık sonrada sıcacık günler istiyorum:)
sevgiler elifçim...

Kuzununannesi dedi ki...

canım bakalım cekısılıse katılmıstım :)) ne olacak cok keyıflı..pazar gunu plan yapıp ta oyle uyanmak cok sınır bozucu :(( canım cekılısım var bende beklerım :))

http://kelebegingozunden.blogspot.com/2012/03/dogum-gunu-cekilisi-matras-seyahat.html

buğday taneleri dedi ki...

hiç duymamıştım misi'yi. Bursa'ya yolum düşerse gideceğim muhakkak

Elifinelizi dedi ki...

Noblesse;
Evet canım ya biz insanoğlu böyleyiz işte , iki gün sonra sıcaklardan öff pöff demeye başlarız.

Elifinelizi dedi ki...

Aslı ;
Bunada alışsak iyi olur , buzul çağındaymışız ya :S

Elifinelizi dedi ki...

Myprincess;
Ankara dahada bitirir adamı . Ayazı
yenilenelim kendimize gelelim

Elifinelizi dedi ki...

Asortik ;
Ahhh canım benim bu yaz kaçırma sakın
o sıcak günlerde nefes aldırıyor serinliği .
Birde o gözlemeden muhakki yeeeeee :)
köye girmeden köprünün
ayy tarif edicektim aklıma bir fikir geldi . Yaz gelsin buluşup gidelim, ne dersin :D

Elifinelizi dedi ki...

Kokosss kelebek ;
yarın ilk çekiliş heyecanı :D
gelirim gelirim

Elifinelizi dedi ki...

Meral ;
Muhakkaki uğra derim o miss gibi tarih kokusunu çek ciğerlerine

Unknown dedi ki...

Merhaba bahar gibi bir örtü olmuş elinize sağlık sevgiler.

aşgaane dedi ki...

yazı değil ama ben baharı özledim, yeşilliği, çiçekleri...
vee ben o runnera bayıldım:) bir mor aşığı olarak:)

Şehnaz dedi ki...

ÖYLE GÜZEL OLMUŞKİ ANLATAMAM...ELLERİNE SAĞLIK ELİFCİM..İYİ GÜNLRDE KULLAN..

Sevdiye dedi ki...

Misi değil mi orası, biz her hafta sonu oradayız, ördeklere simit atan bir kız, o nu tutmaya çalışan bir adam, delirtmeyin beniii diye çem çem çemkiren bir kadın görürsen bil ki onlar biziz :D
Az kaldı az, geldi bahar, kapıda :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

senin ilacın bende şekerim,böle durumlarda arayacaksın beni olmayan güneşi doğduracağım içine:))

Adsız dedi ki...

Hayırlısıyla artık bahara gelse :)

Elifinelizi dedi ki...

Mehtap ;
teşekkürlerr

Elifinelizi dedi ki...

Hayat güzel ;
bugün birza güneşi gördüm sert rüzgara rağmen baharı , kuşları hissettim inşallah yakında

Elifinelizi dedi ki...

Şehnaz;
teşekkürlerr
yeni sahibesi iyi günlerde kullansın . gelsen baksan evime böyle güzelliklerden eser yok :S
terzi kendi söküğünü dikemez misali :)

Elifinelizi dedi ki...

Sevdiye ;
hehehehee tamamdır öyleyse
yakana gül takmana gerek yok :D

Elifinelizi dedi ki...

Bakteri;
kuzum benim vallahi özledim neşeni
ama ben bir fırsat yaratamıyorum .
birşeyler varda biraraya gelince anlatılacak . Biraz karışık durumlar :D

Elifinelizi dedi ki...

Nalan ;
az kalmış bekliyoruz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...