8 Mayıs 2012 Salı

En sevdiğim , MaYıs

Gelmişte gelmiş en sevdiğim ay gelmiş .
Sevgi böcükleri
Her yıl bu ay yeniden doğuyorum , uyanan tabiat ile birlikte .
Sanki yaşadığımı bu günlerde anlıyorum , pencerimi açtığımda evime dolan iğde kokularıyla .




Bilirsiniz çiçek katili olma konusunda şanım var . Ne yaptıysam bir türlü beceremedim yanlış saksı , yanlış sulama !! çok özen göstermen gerekiyor onlara tıpkı bir çocuk gibi .
Şuanda evimde yaşayan çiçekleri düşünürsek rekora doğru gitmekteyim .
Cancan , Nazlı , Capon , Cimcime , hatta ve hatta nanem bile mevcut sabaha kahvaltılarının ve liimonatanın vazgeçilmezi .

Azıcık tontiş oldum ben 2 kilocuk aldım ama yinede bir gariplik var :D
Bu arada üzerimdeki elbiseyi geçtiğimiz yıl dikmiş ve giyme fırsatım olmamıştı .
Elbisenin geçen yılki halleri için buraya bir tık .
Kesinlikle en yakın zamanda saç baş birşeylerde değişiklik yapmam gerekiyor onu anladım .

Pazar hıdırellez olduğunu unutarak, peyzajcıda aldık soluğu . Hoş bizim için değil .
Biz sadece koklamak ve bakmak için ordaydık . Ben elimdekilere sahip çıksam kafii

Bir sürü gül fidanı vardı , Ve birsürü dilek .

Ve her renk .
Tek tek isimlerini yazmak isterdim bu güzelliklerin Lakin latincemin pek iyi olduğu söylenemez. 

İşte favorim .
Bursa'lılar bilir Mudanya yolu üzeri sıra sıra peyzajcılar ve bu güzelliklerle doludur.
Bizde onlardan birindeyiz .
Koskoca alanda inanılmaz büyüklüğe sahip bir bahçesi vardı , tek kokulu olan bu limoncuklardı .
Oldum olası portakal , mandalina , limon bahçesi hayalim var .
Kocaman bir bahçe ve içinde küçücük bir ben muhteşem bir koku üzerime sinmiş , içime işlemişş harikaa.
Bu ağaçları gördüğüm anda koptum gittim .

Ve kendimizi attık yine dağlara .
Mucize adamın sesi kulaklarımda ''birdahakine dünyaya ayı olarak geleceğim '' hahahaha bu nasıl bir istektir yahu böyle .
Öyle başı buyruk , özgürce dolaşıcakmış .
Bol şans diliyorumm şimdiden kendilerine .

 Amacımız Saitabat şelalesine gitmekti . Dere kenarında hatta içinde diyebilirim inanılmaz güzel restaurantlar mevcut . Amma nerdeeee Jandarma yolu kapatmış araç girişine hatta insan girişine izin vermiyor .  O zaman anladık hıdırellez olduğunu. 

Bizde açtık kamp sandalyelerimizi bulabildiğimiz en boş yere ilişiverdik .
Bu nasıl bir kalabalık böyle . Nereye gitsek izdiham . Tirilyeye gitmek üzere yola çıkmıştık Lakin mudanya yolunda daha Bademlinin girişinde başlayan trafik nedeniyle yolumuzu hemen değiştiirip buraya geldik ama nafile .

Deli gibi çalışmaktayım .
Mayıs ayındaki tempo yüzünden hemen en acilinden tatil isteyebilir bünye.
Bu sebeptendirki az ve öz olur cümleler .

 Çalışmalarım gün içersinde yemek molalarını çıkarınca 8 saat aralıksız masa başı Atölyenin duvarları modunda .
Müzik dinlemekten yoruldum , kendimi filmlere verdim . Günde kaç film izliyorum bilmiyorum .
Komedi filmlerini tercih ediyorum . Mutlu sonla bitiyor hepsi .
Bu filmide dün izledim ve çok keyif aldım . Gerçek bir hikayesi var . Çiçek kokulu günlerinize eşlik edebilecek sempatik bir yapım .

Bu hafta benim için özel günlerle dolu .
Umarım keyifli geçicek günler .
İyi bir hafta diliyorum .


9 yorum:

Ecehan dedi ki...

Kendimden başka bir çiçek katiliyle tanıştım. Yok anacım ne yapsam olmuyor, sevgi, sır, su herbişeyi paylaşıyorum, tık yok.
Keyifli bir paylaşımdı...

Elifinelizi dedi ki...

Ecehan ;
hehehe memnun oldum ,
yok şekerim yok olmuyacaksa olmuyor . en sonunda şimşir alıp ekicem :)

Kuzununannesi dedi ki...

hahahha:))) 2 kılocukmus amann ne cok zaten gayet hossun canım..ozluyourm senı daha sık yaz ama...mayıs ayı geldı ve nuhayet bıraz ısındık:)) etraf mıs ohh keske 3 ay tatıl olsa:(

Meyra dedi ki...

mayısın enerjisi, ruhu, renkleri yansımış cümlelerine ve karelerine Elifcim..keyfim hep böyle daim olsun:)
bu arada benimde en sevdiğim aydır MAYIS! Yaşasın Mayıs sevgisi:))

Elifinelizi dedi ki...

Kokosss kelebek;
yok kilocuk kilocuk diyorum ama bildiğin şişmekteyim :S neyseki geçiçci bir durum . Bazen aynaya bakasım gelmiyor :(
keşke keşke sıcak =tatil olsa

Elifinelizi dedi ki...

Meyra ;
kesinlikle yaşasın mayıs sevgisi
tüm aylardan daha güzel daha sıcak ve hayat dolu :)
hepimizin yazı bomba gibi olsun

AsOrTiK dedi ki...

çiçekleri gördüm içim açıldı. epey yol katetmişsiniz elif. nereden nereye:)) çiçekler genelde çok su istemiyor ama sevgi istiyor çokça:))

aşgaane dedi ki...

bol çiçekli, rengarenk ne cici bir post bu:) içim açıldı sayende:) kilocuk falan yok,elbise bol kesim olduğundan öyle çıkmışsın elifcim:) en sona da hayranı olduğum keseciklerden koymuşsun, kıskandım yinee;)

pelinpembesi dedi ki...

elifcm, hep mudanya yolu üzerine gidiyorsunuz. şöyle biraz yalovaya doğru uzansanız hem deişiklik olur hem bana uğrarsınız :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...