9 Eylül 2013 Pazartesi

Yenidoğan Anısına

      40 hafta ne uzunn zamandır . 
hergün yeni birşeyler öğrenmek için didinilir durulur .
Birde özenle yapılacakların listelesi hazırlanır. 
Malum bizimde Çılgın Türk dosyasımız vardı .
Son günlere kadar bitmek bilmez  .
 
 Biz ilk golü 37. haftada yedik . 
Aceleci bi şekilde gelme kararı veren ve annenin iki ayağını bi pabuca sokan bizim Aras kuşu tüm parogramı alt üst etti . 
Zaten olay bu noktada kopuyor .
Herşeyi yapabileceğini düşünüyorsun öncesinde , Neden olmasınki?? dimi .
Olmuyor :)
Birde bizim gibi uykuyu sevmeyen bi bebekseniz biranda imkansızlıklar ortaya çıkıyor .


Bu fotoğrafı görür görmez bende istiyorumm bendee diye haykırdığımı hatırlıyorum .

 Malzemeleri toparlayıp hazırlayana kadar .


 Bizim kelebek kanadı , oldu sana kuşş .
Birde durmaz yerinde , zaten ayaklarından gıdık alıyor şunu yapabilmek kaç saatimi almıştı hatırlıyorum .
İfadeden anlaşıldığı gibi hiç keyifli bir çalışma olmadı .
Yani diyorumki şu hazırlık aşamasında tam devirli olmakta fayda var .

Dünya'nın en büyük kelebek türü olan Attacus Atlas'ın kanat uzunluğu 30cm miş .
Bizim kanatlar kadar yani .

 Hastane çıkışı için hazırladıklarımıda çerçeveleyip duvarımıza astım . Fotoğrafa baktığımda Aras'ın yüzünün o papyon kadar olduğuna şimdilerde inanmak çok güç . Ne minnakmış , çabucak unutuluyor .


 Biz artık 10 . ayımızı tamamlamak üzereyiz .
Bu ay itibariyle kendi başına hareket etmesinin , ayaklanmasının doğurduğu sonuçlardan zannımca en önemlilerinden biri disiplin . Yine kitabımı okumaya fırsat bulamamıştım. İçgüdüsel olarak olması gerektiğini düşündüğüm uyarıları yapmaya başladığımda , nasıl bir tavır sergilemem konusunda takılınca bi iki kelam okumak istedim .Meğer doğru zamanlamaymış .
10 aylıktan çok sonra disiplene başlamak işleri zorlaştırabilirmiş , yada 10 aydan çok erken başlamak çocuğun hafızası tam gelişmediği için işe yaramayabilirmiş .
Şimdilerde gündemimiz disiplin , yemek eğitimi ve tuvalet eğitimi için alt yapı oluşturmak .
Haydi kolay gelsin diyelim .
Neden istediklerimizin ertelenip durduğu bu son paragrafta gayet açık. 
Yani çocukta yaparım , kariyerde olayı ????
Hepsini tam ve layikıyla yapanın önünde saygıyla eğiliyorum .
Ve iyi haftalar diliyorum .

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu kadar çabuk geçiyor mu hakikaten? :) Sanki hiç geçmeyecekmiş gibi gebeliğim :))

şirin dedi ki...

Masallah arasa.kitabin adini ogrenebilirmiyim

Elifinelizi dedi ki...

Öyle çabuk geçiyorki Neslihan anlayamazsın . Sağlıklı olunda , güzel günler bunlar hemde çokk . Aras'ın 1 ay sonra doğumgününü kutlayacağız biliyormusun ?? o kadar çabuk

Elifinelizi dedi ki...

Kitabın adı '' Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler''Şirincim
daha önce bir yazı hazırlamıştım . linkini veriyorum .

http://elifinelizi.blogspot.com/2013/07/bebeginizin-ilk-yl.html

şirin dedi ki...

Ck tskrler oglumla aralarinda bi ay var arası okumak ck hosuma gidiyor

Ebygale dedi ki...

attacus atlasın kanat boyundaki minnak ayaklarını yerim ben bu kuşun, maşallah Elifcim, ne çabuk geçti on ay:) bana da dün gibi, sağlıklı mutlu olun hep, disiplin çok önemli gerçekten, kolaylıklar diliyorum canım>:)

cuckan dedi ki...

ben de senin önünde eğiliyorum çünkü sen her ikisini de gayet iyi yapıyorsun. ben işe gidip geliyordum amaparalize ve anneme bağımlı bir şekilde:) zaten hala annemler olmasa düşünemem bile:) iyi altından kalkıyorsun onca özene bezene iş...kolay gelsin...

Elifinelizi dedi ki...

Şirin ;
ayy yerim ben o kuzuyuda ,nasılda miss kokulu oluyorlar değilmi **

ebygale;
minnaıktan sıyrılıp pati olmak üzereler :) inan zor gibi görünsede nasıl geçtiğini anlamak mümkün olmuyormuş . Çok sağol canım

Cuckan ;
omuzlarım kabardı
ama benimde işleyişim aynı :)
annemin desteği olmasa bendende zor iş çıkar . İyiki varlar .

kitana dedi ki...

Ben hamileyken kardeşim de bu kelebek olayını bulup bana fotoğrafını göndermişti, ayy ne güzel biz de yapalım demiştik. Geçenlerde aklımıza geldi, hafta sonu gidip boyaları aldım(onlarla başka şeyler de boyayacağım inşallah) ama bu fotoğrafı bulamıyordum bir türlü ki doktor hastanın ayağına gelirmiş:)
Sağol varol, yakında bizim patileri de görürsünüz inşallah:)
Evet, Aras 10 aylık ve Çağan da 6!
Daha dün hastane doktor koştururken şimdi kucaklara sığmaz iki küçük adam var elimizde:)
Şükür!!!!
Öpüyorum kuşu ve annesini:)
Kuruyemişçiler ve Leblebiciler Dern. Saygılar efendim:))))

icimdeki yolculuk dedi ki...

ayy yinede pek şirin olmuş.ben beceremedim ayak izini almayı uyurken deneyeceğim bakalım:))

Mutlu Eller dedi ki...

Seninkinin suratı ne öyle! Ne tatlı bakmış:))
Ayak izini hastanede almışlardı ama böyle renkli değil tabii:)
Seninki yazı karakteriyle falan çok hoş olmuş:)

Elifinelizi dedi ki...

Kitana ;
Süperr olmuş öyleyse
canım benim daha fazla geç kalırsan söylüyeyim imkansız hale gelebilir.
ben üzerine bastırırken yerinde durmadığıdan kaç tane baskı aldım hatırlayamıyorum şuan :)
kocaman oldular 1 ay sonra doğumgünümüz şaka gibi .
saygılar efenim :)


Funda ;
kolaylıklar diliyorum işin zor bilesin :)

Semi ;
Ölücek merakında , ne olduğunu çözmeye çalışıyor :)
nette görünce bende çok beğenmiştim uygulayabildim .
sizin kanatlar artık kartal tadında olur sanırım :)

Kuzununannesi dedi ki...

ay bayıldım canım bend eıstıyorum bıraz gec olsu ama renklı sahane olmus :)))) mınık aras agzını yerım senın haberın olmaz

Adsız dedi ki...

Elif hanım selamlar.. sitenizi nikah keselerinizden buldum, harikalar ellerinize sağlık :) o aşamada olsaydım kesinlikle yaptırırdım bunlardan.. fakat ben şu an kelebek ayaklara odaklanmış durumdayım :) oğlum için de aynısını yapmak istiyorum hatta çerçeve hariç malzemeleri aldım bile ama boyaları tahminen guaj boya almıştım. Şimdi bir arkadaşım "olur mu canım guaj boya, çocuğun ayağından nasıl çıkacak? bitkisel boyadır o" diye bir çıkış yapınca konunun uzmanına danışmak farz oldu.. sizden mümkünse boyalarınızın türü ve çerçevenin boyutları ile ilgili bilgi rica edebilir miyim?

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok güzel fikirler ki bence de bu tarz şeyler atlanmamalı . Kendimin bir zaman ne kadar minik olduğumu gördüğüm her şeye hayranlıkla bakıyorum. Dişlerim ,doğum bilekliğim , kıyafetlerim vs...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...