17 Eylül 2010 Cuma

Turkuaz gömlekteki beyaz bulutlar


Sevgili kuzenciğim kuaförün azizliğine uğramış. Eee sarışın olmak kolay değil tabi. Zaman zaman bi çoğumuz dolabımızdan böle bişileri yitiririz , ne acı.....Ama artık sevdiğimiz cicilerimizi gözden çıkarmıyoruz . Yine bir kurtarma operasyonuyla gömleğe ikinci bi şans verdim. Malzemeleri aldığım o kadar uzun süre olmuşki , geçenlerde kuzenle konuşurken '' ama artık havalar serinledi üşüyorum:('' edalarıyla bi şikayet işittim sanki. Hay aksi tamda gömlek havasıymış. Bi süredir dantellerle uğraşmadığımı fark ettim, açıkçası banada çok iyi geldi. Sonunda onları buluşturdum. Bu durumda kazançlı çıkan acaba kimdi? Uzun süredir dikiş makinama oturamayan benmi ? ikinci bi hayata sahip olan gömlekmi? Bunların hepsinde habersiz üzerine giydiğinde kendini iyi hissedecek kuzenmi?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...