13 Ekim 2010 Çarşamba

Kına yastığı / Toğlu iğne yastığı


Uzun süre önce yapmış olduğum fakat bir türlü fırsat bulupta resimleyemediğim kına yastığı . Artık kına cemiyetlerinde tepsiden ziyade bu şık yastıklar daha çok tercih ediliyor. Yastığı beyaz kadifeden yapmayı tercih ettim , yine beyaza olan tutukum yüzünden . Genel olarak ipek kurdela kullandım . püskülün aralarına yine kurdelalardan güller, iğne oyaları , dizi halinde boncuk ve zincirler kullanarak zenginleştirdim . En sevdiğim yanı dört köşesinde bulunan ziller . Kına cemiyetlerinde çıplak sesle yüksek yüksek tepeler söylenirken zillerin çıkardığı melodiyle farklı bi atmosfer yakalanıyor. Bu yastığa kombin olarak birde iğne yastığı hazırladım . Ve üzerinde minik ziller kullandığım, gelen konuklarınıza hediye edilmek üzere hazırlanmış mumluklarımla seriyi tamamladım. Daha önceki çalışmalarıma bakarsanız mumluklarıda görebilirsiniz.
Kına yastığı, toplu iğne yastığı ve mumlukları arzu ettiğiniz renklerde çalışmam mümkün.
Dilerseniz satınalabilir veya kiralayabilirsiniz.
Bilgi için elifinelizi@gmail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...