10 Ekim 2010 Pazar

Hafta sonu tatlı şenliği





Hafta sonu evde vakit geçirirken ve artık uzun kış geceleri geri gelmişken içimizi ısıtacak tatlı klasiklerinden irmik helvası yapasım geldi. Genelde herkezin bildiği bir tarif vardı elimde .Birde internetten araştırayım dedim 40 dakika karıştır 20 dakika pişir 20 dakikada demlenmeye bırak. Biranda vaçgeçtim. Sonra üzrimde yoğun baskıyla yapmak zorunda kaldım.:) İçine ceviz kattım cevizide yoğun bir şekilde kavurdum . Kavrulmuş cevizle birlikte ortaya çıkan koku çok hoştu. Eh sonrasında da sıcak sıcak afiyetle tükettik.
Pazar kahvaltılarını krepsiz düşünemiyorum .Bu yüzden herseferinde ne ile tüketiceğimi şaşırıyorum. . Yıllardır alışveriş yaptığım şarküteriden aldığım kaymak loru o kadar lezzetliydiki ekmeğin üstü , bol bol maydonoz derken sıra kperede geldi. Kaymakmı , bol yağlı peynirmi, lormu ne olduğuna bi türlü karar veremediğim kaymak lorunu taze gül reçeliyle birleştirince işte budur pazar kahvaltısında son nokta diye düşünmeden edemedim Bence en yakın zamanda deneyin.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...