4 Ekim 2010 Pazartesi

Hamile Yastığı


Katıldığımız davete henüz 4 aylık hamile arkadaşımında geleceğini öğrenince onun içinde şöle özel bişiler düşündüm. Genelde bebek için büyük hazırlıklar yapılır aslında ama biraz araştırınca artık anne adaylarının hayatını kolaylaştıracak bir çok yenilik olduğunu öğrendim ve hemen uyguladım. Şerocum çok mutlu oldu . Rahat rahat uyuyabilecek sanıyorum. Huzurlu geceler...

O gece aramızda değer verdiğim bir ablamızdan önemli bir şey öğrendim ve paylaşmak istedim. Kendisi çocuklarından birinin okulunda okul aile birliği başkanlı yaptığından bahsetti . Yoğun bir taleple 2. yılına girdiğini söyledi . Sanıyorum bunun nedeni kendisinin dürüstlük konusunda hayli erdemli olması . Okullarda dönen kumpaslardan bahsedince konuya ne kadar uzak ve insanlarımızın ne kadar bilgisiz olduğu kanaatine vardım. Çünkü artık hiçbirşey net ve açık değilmiş. Düşünsenize büyük zorluklarla çocuklarını okutmaya çalışan aileler var . Bu hüzünlü ve iç burkan konuşmaların arasında şu cümle dikkatimi çekti ; ' Keşke bağış yapan yada okula para yatırmak zorunda kalan veliler okullardan hesap numaralarını isteyip paralarını direk bankaya yatırsalar' bu şekilde herşeyin daha net ve doğru olacağını savunuyordu. Eh ne diyelim umarım bundan sonra herkez daha duyarlı olur inşallah . Çünkü artık ben tanıdığım tanımadığım bütün velilere bu bilgiyi aktarıcağım . Eminim bu paylaşımla biri olmazsa biri ,hem üzerine düşeni doğru bir şekilde yapar ve doğru yapılması konusunda insanlara yol gösterir . Ablamada bu yeni yılda başarılar diliyorum. Gerçekten yaptığı iş kolay bir iş değilmiş.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...