6 Ekim 2010 Çarşamba

Maviş

Bu modeli geçenlerde sadece kıyafet tasarımları için izlediğim dizilerden birinde gördüm. Aslında tasarımların hangi markaya ait olduğunu biliyorum fakat yeni koleksiyonunu sitesinde yayınlamıyor bir türlü . Yine bir törene davetliydik ve çok acil olarak aklıma gelen ilk modeli hemen uyguladım. Öyleki kumaş almaya bile vaktim olmadı çünkü kına tarihi tamimiyle aklımdan çıktığı için aynı gün dikmek zorunda kaldım elbiseyi . Elimde kalan kumaş yığınına bakınca 40 yıllık, sandıktan çıkma bu kumaşa takıldı gözlerim. Böylelikle yine bir tarih hayat buldu üzerimde . Anılarla ...

3 yorum:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

vavvv süpersinn

Elifinelizi dedi ki...

öylemi dersin ?:)

SvGLove dedi ki...

Himm Elif'ciim bu guzelligi gormek icin yaklasik 1 yil gec kalmisim yahu! Ama elbise guzelliginden hic bir sey kaybetmemis ki bu zaman zarfinda;) Bravo diyorum; dik, giy ve cik;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...