23 Ekim 2010 Cumartesi

Sarı Papatya Bahçesi

Daha önce çalışmış olduğum mutfak önlüklerine kombin bir kaç parça daha ekledim.
Hazırladığım bone şeklindeki taçların kullanışlı olduğunu öğrenince artık önlüklerimin
vazgeçilmez bir parçası oldu.

Bu seti hazırlarken kullanıcak kişinin mutfağındaki renk yoğunluğunu dikkate aldım.
Kişiye özel çalışmanında en güzel yanı bu.



Sizde , uyumu ile mutfağınızda sıcaklık yaratacak böle bir sete sahip olmak istiyorsanız bana bir fotoğraf yollayın yeter.
Misafirlerinize sunabileceğiniz , yemek takımlarınızın desen ve renklerine uygun kombinli set çalışmalarımda devam ediyor . Yakında onlarıda yayınlayacağım.

5 yorum:

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Harika olmuş, ellerine sağlık canım, sana siparişim olabilir, mail adresin varmı? benmi göremedim

Elifinelizi dedi ki...

Çok mersi:) Ana sayfamda mail adresim yazıyor . Ordan iletişimi sağlayabiliriz:)

emine ünal dedi ki...

Muhteşem güzel olmuş,hani 10 üzerinden 100 verdim:))Benim pek böyle güzelliklere bezeyecek mutfağım yok:(ama fiyat öğrenmek istiyorum..

eminevehobileri@hotmail.com

Elifinelizi dedi ki...

Övgünüz için Teşekkür ederim Emine hanım. Biz kadınların uzun mesai yaptığı mutfaklardaki küçücük değişiklikler , mutlu olmamızı sağlıyor . O yüzden dolabın, tezgahın nasıl olduğu pek mühim değil diye düşünüyorum. Değilmi ?
Bu arada babetlerinize bayıldım . Çok şirinler.
Sevgiler...

Banuca dedi ki...

Muhteşeeem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...