29 Eylül 2011 Perşembe

Kitapevinde düşlerin rengi

Güzel bir sabah ,diğer günlerden farklı


Sohbet öyle lezzetliki , bir yudum alındıktan sonra anca anımsananlar,


Misss kokulu bir hava,


Suyun berraklığı gibi tertemiz bir yürek ,


Sevgiyi her dokunuşuyla yaşatan , minik eller,


Evet , evet kitapevi bugün daha bir güzel geldi gözüme ,sebebi itibariyle


Haklıydın Zeynep'cim yılın fotoğrafı olduğuna eminim 


Melisa'ya bu gözlerle bakmaktaydım tüm gün , çocukluğuma olan özlemimi 
kocamannnn yapan 


Birde minik detaylar vardı ;


Olgunlaşmanın verdiği güzellik ,

Gerçek mi? hayal mi?

Fotoğraf makinamızın otomatik ayarının , keşfinin ardı ,

Şu hayatta ne büyük önem taşır GÜVEN ,

Bir şans vermeliyiz , sevdiklerimize,
herseferinde ,
sabırla

Öyle çok dileğim var ki şu hayatta ? ;
'Bunun cevabı nedir anne ?' der , Melisa 


Ahşabın sıcaklığını hissetmek , hâlâ hissedebilmek


Biliyorum ki heyecan dolu bedenler taşımış sizleri 


'Giderim , piyonanın kapağını açarım , vede çalabilirim '
Birçoğumuz aklımızdan geçirmezmiyiz?

hmmmmm??? düşündürücü .


Eskiler başkadır hep . Büyükanneler , babalar,
Yumuşacık kadife gibi ,


Daha önce hiç bu  gözle görmediğim,

her objenin gerçekten eski olması , 


Daha önce hiç böyle berber koltuğu da görmemiştim .



Yıllar önce burda yaşayanlar ,bu şöminenin başında konuşulanlar şanslı insanlardı sanırım . Bizde bugününe şahit olduğumuz için
Ve bu güzel gün son bulur . Herşeyin tadı damağımızda kalır.
En yakın zamanda tekararlanmasını dileğiyle vedalaşılır. 
Umarım en yakın zamanda .
Zeynebin gözünden Kitapevi için bir tık



16 yorum:

serrose dedi ki...

Offf orda olmak istedim.
ne kadar guzel bir gun gecirmissiniz ne de guzel bir yerde!
canim cekti her datayi

Selin Ergeçer dedi ki...

"Bu konuda sesin çıksın" beni çok etkiledi... paylaşım için teşekkürler tatlıcım :))

Deli Anne dedi ki...

Çok tatlısınız, çok gzelsiniz ama çok iç geçirdim ben..

Meyra dedi ki...

siz iki gezgin bi araya geldinizmi kıskanıyorum haberiniz olsun:)ne keyifli bir yermiş mistik ve nostaljik çok beğendim...

xcelis dedi ki...

Müthiş biz gezi harika gözlemler.Fotoğraflar hele.... Sayenizde sizinle tanıdık gezdik tozduk ayaklarınıza sağlık =)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Elifcim burayı ilk gezdiğimde ben de hayran olmuştum,çok değerli bir mekan...Orada kalmak açıkçası ayrıcalık;)
Senin ve Zeynebin fotoları ile tekrar hatırlamış,anmış oldum...ellerinize ,güzel anlatımınıza sağlık:))

Chilek dedi ki...

Yanınıza gelmek istiyorum:)

Elifinelizi dedi ki...

Serrose;
Umarım birgün seninde yolun düşer buralara , mutlu olurum çok

Selin ;
Yaaa çok enteresandı gerçekten , bu isteğim hakkında sessiz kaldığımın farkında bile değildim biliyormusun . ama hâlâ sessizim :(

Deliannem ;
Ne yapıyormuşuz bebeleride yanımıza alıp Bursaya geliyormuşuz hihihiiii

Meyra;
Sayımız ikiyle sınırlı kalmasın öyleyse :D

Xcelis;
Ne mutlu bize öyleyse

Natali;
Teşekkürler canım , sizin kadar şanslı olmasakta bu tür mekanların sayısında bizde elimizdekilerin keyfini sürmeye çalışıyoruz , teşekkürler .

Chilek ;
Gel kuzummm gel :D

Sycorox dedi ki...

harika bir yer ya, tam benlik! bayıldım :)

Modaliza dedi ki...

amaaa bi dahakine benide çağırınnnnnnnnnnn,olmadı bu

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ne iyi yapmışsınız! ferforje beyaz sandalyelere hayran oldum birde!

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

aaaaaaaa kitapevi böyle biryermiydi:)) hep geçitteki reklamını gördüm ama hiç gitmemiştim sayende bir öngezi yaptım.böyle mazisi olan yerler beni çok etkiler,büyüsü altına alır..izmir kordonda ara sokaklardaki cafelere hep gidip ,orada eskiden yaşayanları düşünürüm hep.izmir dönüşünde belki benide götürürsün elifcim:))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

elifim,, ne güzel bir anlatım bu. Ne güzel fotograflar. Bak senin gözünden o gün daha güzel. herşey daha güzel, daha duygulu sanki..
yine orada olmak istedim, yine birlikte, kahve içmek.
bir film gibi.

AslıASLI dedi ki...

Sevgili Zeynep'in blogunda da görmüştüm fotoları ve çok sevmiştim. Şimdi burda aynı yerlerin farklı detaylarını görmek çok hoştu. Nefis bir yer. Tskler..

biyasimadahagirdim dedi ki...

keyifle okudum ;)

Elifinelizi dedi ki...

Sycorox;
Sevdimi??

Modaliza;
peki hepbirlikte toplaşır gideriz :D

Zeynep;
her detay çok hoş gerçekten

Pembebakteri;
Olur tabi neden olmasın :)

Zeynep;
Çok mutlu oldum seni tanıdığıma , baktıkça özlüyorum sizleri

Aslı;
Zeynebin fotoğraflarıda ayrı bir güzel

Biyaşımadahagirdim ;
Mersi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...