12 Ekim 2012 Cuma

İsim sorunsalı


''İsim dediğin bir gök boncuk. Kime diksen onda kalır. ''

Dedik demesinede geçen 37 haftada bir karar veremedik, takıldık kaldık bir gök boncuğa .

Son kararımızmı ? :S bilemedik ama Anne Aras babada Aybars isterse tekerleme gibi bir isim çıkar ortaya . Her resmi evrakta , sınavlarda okul hayatı boyunca umarım bize kızmaz  .


Şurdaki yazımdan tanıdığınız ,bildiğiniz sarı saçlı prensen Nil Ecen'nin annesi Tezcan'ın sayesinde kendim için hazırladığım Hastane karşılama  anne bebek pike takımlarından  , bebiş için olanı .


Aslından kendim için hiçbirşey yapma niyetinde değildim .Sonrasında aldığım tepkiler yüzünden yanlış bir karar olduğuna kanaat getirdim .  Bu takımlarıda sevgili Tezcan'ın 'hastanede güzel şeyler insana moral oluyor ''demesi ve bol bol tavsiyesi üzerine ortaya çıktı . Onunkiler pembe fiyonklardan oluşuyordu . Şurda görebilirsiniz.

Tüm hastanelerde mevcutmu bilemiyorum , lakin böyle minik bir yastığa ihtiyacımızın olacağı kesin . Emzirme esnasında bebeğe destek için .


Renklerimiz turkuaz , mint yeşili ve beyaz .

 Şurdaki ponponlar yavaş yavaş yerlerini alıyorlar .

Sonrasındada tek kişilik yatak örtüsü olarak kullanılabilicek olmam sayasinde daha bir sevdim sanki .


 Hâlâ çalışmaya devam ediyorum yetebildiğimce , dinlenmek bana yaramıyor kesin . 
Detaylar için ATÖLYEMANİA.


Bulgaryalı Ali'nin hikayesini merak edenler , film bugün vizyona girdi . ''Uzun hikaye'' filminin  kadrosu oldukça zengin . Bir tek Tuğçe Kazazı görmekten pek mutlu olmadım sanırım .  İlk defa Kenan İmarzalioğlu'nu bir baba olarak izliyeceğiz . Bana ne zaman kısmet olur bilemiyorum . 
Haftasonu güneşini değerlendirmeye alternatif olarak sinemaya gitmek isteyenler için . 

Dolu dolu bir haftasonu diliyorum .


21 yorum:

tubitos dedi ki...

Canım çok güzel bir isim olmuş bence niye kızsın ki size.. hazırlıklar da muhteşem gidiyor.. çok öpüyorum

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler canım . Biraz uzun oldu, belki zorluk çeker diye düşündüm :(

Alyaminahome dedi ki...

herşey çok güzel olmuş,ellerinize sağlık,bence isimde harika sakın vazgeçmeyin...

Adanın Annesi dedi ki...

Bencede çok hoş bir isim olmuş.
Benim merak ettiğim hanginiz hangi isimle seslenecek :)
Sonradan mutlaka değişecektir :)
İsmiyle büyüsünn

Ecehan dedi ki...

Elifcim herşey çok güzel inşallah Allah bir avazda kurtarsın ve yavruna kavuştursun seni. Bana kaftanlı püsküllü bir kese göndermiştin ya ben onu TV'nin üzerine astım, görmekten ve seni hatırlamaktan mutlu olduğumu sana yazmalıyım diye düşünmüştüm dün gece, tekrar teşekkür ederim.

Meyra dedi ki...

işlem tamamdır Elifcim!
isim konulmuş şimdi yakışıklı ismi gibi güzel güzel gelsin bakalım:)

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler , desteklerinizi bekliyorum heran vazgeçilebilinir yoksa :S

Elifinelizi dedi ki...

Gerçektenmi:)
işte asıl mesele :S

Elifinelizi dedi ki...

amin amin inşallah , olsaydın buralarda hazır tecrübende var doğum koçluğu yapardın bana :)
ne hoş sözler kendimi o sıcak yerlerde hissettim bir an

Elifinelizi dedi ki...

tamam olmuş yani :D
inşallah az kaldı bekliyoruz .

Ecehan dedi ki...

He valla, bak şimdi nefes egzersizi lazım olduğunda "gül koklar gibi nefes alıcan, çorba üfler gibi nefes vericen" ;-)

Ebygale dedi ki...

elifcim yine döktürmüşsün, ne güzel işler çıkmış elinden, ismi de hayırlı olsun senin çılgının şimdiden, öpüyorum canım çok:)

Elifinelizi dedi ki...

sağol hayatım Çılgın sonunda resmi bir isme kavuştu şimdilik :) bende seni çok öpüyorum

Elifinelizi dedi ki...

evet evet dün araştırdım sıra şimdi onlarda :) birde 3 mum 1 tüy var hehehehee daha neler öğreniceğiz bakalım ama çok önemli :D

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Aras Aybars bey sağlık ve sıhatle olması gereken vakitte önce iki sonrasında bir dolu kucak açılmış bekleniyorsunuzzzz:)))
çok beğendim hepsini helede o tavuskuşlu kare muhteşem.

filmi ben de çok merak ediyorum :)

kitana dedi ki...

oy Elifçim, kıskanıyorum ama şimdiden, ne güzel şeyler yaptın! Zamanı gelince bana da yapar mıyız???Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin paşa oğlumuzla:) İsim sorunsalını bana devrettin, haydi bakalım nolcak halimiz:)
Hayırlı olsun, bekledi ama güzel oldu adı.
Öpüyorum canım!

Giz dedi ki...

Elif’cim benim 4 adım var ve ben bile kızmıyorum aileme, tatlı bebişiniz de size kızmaz bence hem birbiri ile çok uyumlu iki isim ikisi de çok güzel :) mavi yastıklar, minnoş ponponlar nasıl tatlı bakarken hem içim eridi hem de her karede maşallah demekten kendimi alamadım. Tekrar tebrikler, mutluluklar canım…

Aycan dedi ki...

elifcim herşey harika olmuş. o minik mantar kapaklı şişeleri nerden buldun acaba ?

fuska dedi ki...

çok hoş ayrıntılar. minik kuşun ömrü uzun olsun.

Elifinelizi dedi ki...

kusura bakma canım oldukça geç cevap yazıyorum ,cumhuriyet caddesinde cam ürünlerin toptancısı var ordan temin ettim fakat tüm şişeler bitince hatta banada kalmayınca tekrar almaya gittiğimde sadece şişelerden bulabildim mantarlar ayrı satılıyormuş ve ellerinde yoktu ama yinede şansını deneyebilirsin

SeyyahtanSevgilerle dedi ki...

seyyahtansevgilerle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...