19 Ocak 2012 Perşembe

Kara kafa

Kalıpsızmıyım neyim . Yıllardır kendime dikmekten bırak kalıp kullanmayı gözüm kapalı kesicem artık kumaşları . Ama sadece kendime geçerli bu dediklerim . Kumaşın üzerine yatırdığım daha önce diktiğim tunik burada ama onun üzerine hangi diktiğimi yatırdım hatırlayamadım :)
Kumaşı 50 krş'a nimet sayılan evimin yakınına kurulan pazardaki bir tezgahtan . Bursada yaşayanlar bilirler Gökdere pazarını . Aman hazırlıklı gelin  bu tezgaha  çünkü sabah satıcı gelmeden kadınlar doluşmuş oluyor ve çuvallar açılır açılmaz başlıyor itiş kakış bağrış çığrış . Bir kere şahit oldum bir dahamı asla. Gidiyorum öğleden sonra , kalana razı olmak daha iyi geliyor bana
En güzel yanıda dekoltenin sınırlarım doğrultusunda olması.
Aslında sarı rengi tercih edicektim , lakin istediğim kalitede ve tonda bulamayınca turuncuya razı oldum . Olsun oda aynı sıcaklıkta . Enerji rengi.
2, sırayıda teğelledikten sonraaa,
Yapacak birşey yok ne kadar sade olmaya çalışsamda kokoşluk ruhumda var . İllaki bir janjan katmam lazım . Bunuda leopar desenli kurdela ile yapmaya karar verdim .
Sabah daha kahvaltı etmeden güneşi kaçırmamak için yaptığım çekimlerr . Gudubetliği görmeyin ve  iştahınız kapanmaması adına  kırpık kırpık resimler .
Doğal olarak saç baş ve takı çokk zorr.
Kumaş nubuk ,çok seviyorum dokusunu . Ammavelakin kabuk gibi olmasının verdiği rahatsızlıkta cabası .
Dikkat ettimde ne kadar çok gri çalışıyorum . Sebebini bilmiyorum her rengi çok severim aslında seçici değilim . Bilemedim tamamiyle denk gele


Gelelim başlığın nedenine Kaım ayının başında saçlarımdaki tek tük beyazların çok göz önünde olmasından sıkılıp yok olmaları için boyamaya karar verdim , istedimki bir ton filan değişik olsun ki boyadığıma deysin . Loreal çikolata kahve Sonuç beslemeler gibi kırmızı bir kafam oldu :S . birkaç gün dayanabildim ve hemen koyu bir renk alıp tekrar boyadım ama malesefki hiç birşeklide tutmadı . Ve ben besleme tarzında yaşamaya başladım . Birde diplerden kendi rengim koyu koyu çıkmaya başlamazmı ıyyyy en ifrit olduğum durum ve bu hafta gidip yeniden boya aldım Bu sefer Kolesyon büyüleyici kahve . Amannn ne büyü ne büyü şimdide bildiğin siyah oldu saçım . Kocamda tabiki artık birşey söylemeden karakafa ibaresiyle hitap etmekte :( . tek isteğim birkaç tutam beyazdan kurtulmaktı . Muhtemel şimdide dipten çıkan saçlarım açık kalıcak . Offf bu ne sinir durumdur . Yani anlıyacağınız maceraya hiç gerek yokmuş . Birde benim gibi ayda yılda bir kuaföre giden biri olarak . Ahhh ahhhh seviyordum kendi saç rengimi . Sonuç hüsrann.

17 yorum:

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Bayılıyorum böyle el becerisi olanlara .Annem de terzi ama bizi makinenein yanına bile yaklaştırmadı. :) Ben çok beğendim taytla birlikte harika olur bence:)) Ellerinize sağlık :)) Bu arada benim saçlarım da şu an siyah. Beyazlar kapansın derken bende "kara kafa" oldum :)) Değişiklik iyidir :))

*kelebekana*-* dedi ki...

üzüldüm saçınıza ...ama tunik güzel olmuş ....

muhabbetsofrasi dedi ki...

o tezgahlardan istanbul fatih pazarında var

adam çuvalı attığı gibi bitiyor kumaşlar :)
bizde başka tezgahlara bakıyoruz en azından çekiştirmekten bozulmamış kumaşlar alıyoruz

pekte fiyakalı olmuş hani tuniğin
güle güle kullan :)

AsOrTiK dedi ki...

çok şık olmuş, sırtındaki dekolteye bayıldım:))
saçınızda yaşadığınız talihsizliğe üzüldüm, birkaç tel beyaz için bu kadar eziyete değmezmiş...
sevgiler

Elifinelizi dedi ki...

Berlinin Nar çiçeği;
Yaşasın karakafa kardeşliği hehehehee
teşekkürler canım . Çok ilginçtirki bizim evde ne makine vardı nede annem dikişten anlardı .Ama anneni anlıyorum insanın makinesiyle arasında bir bağ oluyor . Pekte paylaşmak istemez insan :D

Kelebekana;
teşekkürler ya yaa başıma iş açtım

Muhabbetsofrası;
Aman nedir o bildiğin savaş tabi İstanbul cennettir bu konuda bizde tek tük çuvaldan kumaşları çekiştirirken adamıda kaç kere tezgaha düşürdüler Manyakmıdır nedir onunda hoşuna gidiyor herhalde başka sistem yapar insan :) Fiyakalı hee mersi :D

Asortik ;
Minik bir pencere açtım :)aynen birkaç tel beyaz uğruna karakafalı oldum hihihii

ASLI dedi ki...

Pek güzel olmus

septegram dedi ki...

bayıldım ya keşke bende dikebilsem hayranım senin gibileree kıskandım :)çok hoş olmuş güle güle giy .. Bitanede bana yapsanaaa noolurrr ;)

zeynep bayram dedi ki...

aman koleston mu tövbe,benimde ikisene önce başıma geldi,çikolata kahve boyarken sim siyah oldu saçlarım açana kadar canım çıktı..evdede adım kara kafaya çıkmıştı:)
bluzde çok yakışmış,bayılıyorum ya kendine kıyafet dikenlere...bende yapabilirmiyim acaba...

pelinpembesi dedi ki...

elifcim, gerçekten kalıpsız dikmek büyük başarı. hemende üzerine geçirmişin ve tam olmuş..güle güle giy canım..

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

heyoo heyooo ebn bunun gerçeğini gördüm ne şanslıyım heyooooo,,,vallahi bayıldığımı birkez daha sölemeden geçemeyeceğim şekerim.haftaya o pazara gidip,sonra ilk kez kalıp çıkartıp,sonra o püsküllerle tamamını süslemezsem bende bakteri eda değilim hahayy

Elifinelizi dedi ki...

Aslı;
teşekkürler

Elis'in Umursamaz defteri;
Canım benim inşallah bir gün :D

Zeynep Bayram ;
hehehee bir karakafa vakası daha yok aynen tövbeler . dene bence biraz gayretle yapabilirsin . zaten istemek başarmanın yarısıdır ya . çok istersen olur bence

Buket ;
Sorma birşey aldığımdada hemen kabindem üstümde çıkarım dikerim hemen giyerim pek severim yani :) bayramı beklemem heheheheee


Eda;
hehehhee yaparsın vallahi gel şekerim gel pazara sonrasındada kahveleri içer keser biçeriz :D

Stil Direktoru dedi ki...

Saçlar yarasın ayrıca ellerine sağlık hamarat kuzum

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş çok sevdim.ellerine sağlık.

biraydamasalı dedi ki...

merhaba,
bloğunuzu yeni keşfettim.daha evvel neden görememişim diye üzüldüm açıkçası.paylaşımlar çok güzel.yatıklarınız boyadıklarınıza bayıldım.sıkı takipçinizim...sevgiler
AYDA

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

elifcim benim, ne kadar üzüldüm. ne kadar yazı yazmısın hicbırını okuyamamısım. ben bır ara, blog lıstemı 25'e ve hatta sonra 10'a ındırmıstım ve baktım, hıc tanıdıklarımı okuyamıyorum yıne tumunu goster yapmıstım. ah ah...

canım benım, grı ve turuncu cok guzel , model hersey ıyı de, o leopar desenlı bant kokosluk dogal olarak, ama leopar desenlı ayakkabılarla ınanılmaz durur.

senın dogal sac rengınle benım dogal sac rengım aynı. ve 2-3 boyamadan sonra sac rengın cok dogal ve tatlı bır renk alsın ıstıyorsan, kumral 'a boya. koyu kumral da olabılır. bende senın dustugun hataya dustum. kutunun ustunde kı renk hosuma gıttı. cıkolata kahve aldım, saclarım sıyah oldu 2-3 aydır kumrala boyayarak duzelttım.

Elifinelizi dedi ki...

Eda;
yarıyacak inşallah :) teşekkürler canım

Aylin ;
teşekkürler Aylin 'cim

Birayda masalı;
hehee geç olsun güç olmasın beraberin bundan sonra inşallah :)

Elifinelizi dedi ki...

Zeynep;
Süper fikirmiş leopar desenli ayakkabıyla hoşş ben hava muhalefeti nedeniyle altına bot giymiştim ziyan oldu bluz :)
biliyormusun şu sıralar dahabi iyi oldu açıldı sanırım :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...