21 Ocak 2012 Cumartesi

Beyaz Kelebeğim

 Her fırsatta dile getiriyorum Vespa aşkımı  . Neollurrr bir gün benimde Beyaz kelebeğim olsun .

 Özgürce dolaşayım . Rüzgarda saçlarım dağıtayım öyle bir şarkı vardı ya . Off çok istiyorum yaaa..

 Bulduğum tüm objeleri takı , tşört genelde kaçırmıyorum Şurda olduğu gibi.
Yada çalışmalarıma yansıtıyorum  , şurdaki gibi

 Bu fotoğraflarda Vespanın tarihindeki reklamlarından seçtiklerim .

 Nasılda güzel özetlemiş onunla hayatı .







Ve geçenlerde kanallar arasında gezinirken Özgü Namal'ın başrol oynadığı tv dizisindeki evini görünce dizlerimi dövdüm , hatta saçımı başımı yoldum diyebilirim . Şaka gibi biblo yerine sen koy Vespayı evin girişine , hemde beyaz 'Mucize adam'a  anlatınca ''alalımmı bizde?'' dedi içi boşaltılmış öyle süs gibi alıcakmış ama :S heeh dedim bizim evede bi olurki sorma 120 m2 o evin girişi bizim salon kadardı :S zaten napayım ben ona bakmak değil onunla gezmek istiyorum .
Neyse işte 2012 den isteklerimin arasındaydı belki bir gün neden olmasın :D


24 yorum:

Melange dedi ki...

Ah sen de mi? ayni sekilde bende kendime bir Vespa dileyenlerdenim..benim hayalimdeki krem rengi bir Vespa :)
Reklamlar harika..

Elifinelizi dedi ki...

Melange;
Sorma hergeçen gün katlanarak büyüyor isteğim inşallah çok istiyoruzya olur ki :D

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Süper bir dilekmiş bu :))) Benim de beyazı için aynı dileğim mevcut :))

AsOrTiK dedi ki...

elif şu anda alamıyorsan bir süre daha kolye pembe vespayla idare et. o da çok güzelmiş:)) şeker gibi. saçlarını savurtturmaz ama... :))
umarım dileğin gerçek olur, çok istiyorsun belli, bütün resimlerini arşivlemişsin:)
sevgiler canım

Ülkü dedi ki...

İnşallah istediğin olur :) benim hiç böyle bir hayalim yok :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

sen evrene gönder isteklerini,en kısa zamanda evren duymasa bile kocan isyana bağlayıp alır bebeğim...tecrübelerimle sabittir hahahhah

tubitos dedi ki...

İnsallah olur elifcim sen gonulden istiosun bunu 2012 de seni vespayla salinirken gorcez gibime geliyo :-)

Elifinelizi dedi ki...

Berlin'in Nar Çiçeği;
ayyy dileklerimiz tiiizzzz zamanda kabul olur innnşşşalllaaahh

Asortik;
eveet idare etmeye devammm temizini bulmak zorr yenileri inanılmaz pahalı :S

Ülkü;
olsun seninde hayallerin olurr inşallah illaki vardır


Eda;
Bilirim bilirimmm :D
yakında kavuşacaksın sende istediğine
amma benim kocama sökmez şekerim , yemez yani heheheheh


Tubitoss;
ağzından bal damlıyorr . ne güzel olurdu bol bol gezi postları yapardımm :D

Unknown dedi ki...

umarım en kısa sürede hayalin gerçek olur da bize onun üstünde çekilmiş resimlerini yayınlarsın.istemek önemli gerçekleşeğine inanırım ben .
sevgiler

Zeynep'in Evi dedi ki...

Elifcim belki olur bigün neden olmasın:)

Meyra dedi ki...

sen birkere hayal etmeye başlamışsın hatta ediyorsun bunun gerçekleşmesini dilerim canım:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

istemekten hiç vazgeçme (olurmu ki deme ,olacak de)
illaki olur.
ve ogün yakındır inş. sevgiler

What's Next dedi ki...

ben de tamm bir vespa delisiyim :) çok çok bayıldım görsellere ve yazına :) sevgiler..

Kuzununannesi dedi ki...

cok tatlısın ınslalahhhhhhh gonlunden gecen hersey guzellıklerle gercek olur bu arada resımlere ba-yıl-dım

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

BEN GELDİM
İNŞALLAH İSTEDİĞİN OLUR
ELİFÇİĞİM.
:))))))

Elifinelizi dedi ki...

Sezobigo;
ne güzel dedin inşallahhhh :)

Zeynepcim ;
Umarım bu yıl herkeze istediğini verir

Meyracım ;
hepbirlikte gönülden dileklerimiz gerçek olsun :)

Örgüçantam ;
Öylemi dersin ablacım . Büyük sözü dinlerim ben

What's Next;
yoksa bir vespan varmı ??? çok kıskanırım söyleyim ;)

Kokosshh Kelebek ;
Çok güzeller değilmi ,sende kuzunu alır gezersin heheheee istiyorsan tabii :D

Bir kase Lezzet;
hoşgeldin , hoşgeldin
İnnşallahhh :)

Stil Direktoru dedi ki...

Belki değil istiyorum ve olacak demek gerek kuzum ki isteklerimizi evren bize versin sürekli imgelemeye devam ok .) öperim

Elifinelizi dedi ki...

Edacım ;
İ-S-T-İ-Y-O-R-U-M
O-L-U-C-A-K kocaman kocaman söyledim ;)

What's Next dedi ki...

maalesef vespam yok :( ehliyet alacak yaşta bile değilim, ühühü :D şimdilik adidas & vespa işbirliği koleksiyonundaki parçalarla yetiniyorum ;) vespam yok ama vespalı bir çantam, bir de ayakkabım var hihih :D dilerim bir gün ikimizin de vespası olurr :)

Elifinelizi dedi ki...

What's Next;
ahhh kıyamam ben sana miniğim .
biliyormusun ben adidas mağzasına baktım sein bu yazından sonra hiçbirşeye rastlayamadım acaba eski bir koleksiyonmu?
Öyleyse tiizzz zamanda önce benim olsun ehliyette var ben seni azcık arkamda gezdiririm sonrasındada beraber turlar düzenleriz ;)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

elifcim, ben bu yazılarını nasıl kaçırmışım. herkesi kendim gibi zannettim galiba bu aralar.
Vespa tutkun olduğunu bilmiyordum. İyi ki öğrendim . İtalya'ya gidersen orada kiralayıp, sürekli turlayabilirsin. çok kullanılıyormuş. ama inşallah seninde olur ama dikkatli ol emi.

Elifinelizi dedi ki...

Zeynep;
Sorma hayatım birde ciddi mesai istiyor gün geçtikçe :D

özge bayrak dedi ki...

Vespaaaaaa. Ben de istiyorum, beyazindan olsun. Fotograflar da pek sekerrr .

Adsız dedi ki...

wonderful put up, very informatіνe. I wondеr why
the opposite speсialists оf thiѕ ѕeсtor do not unԁеrѕtand
this. You should ρгocеed yоur writing.

I am confiԁent, you've a huge readers' base alгeаdу!



Ηavе a lοok at my wеb sіtе :: chatroulette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...