24 Ocak 2012 Salı

3

Yıllardır cebimde taşıdığım rakam . 
Tüm şans oyunlarında,
Issız adaya düşünce yanıma alcaklarım kadar..


 Bilmiyorum ki nedenini .
6 yıllık okul hayatımda sürekli yazdığım numaram 3533
Babamın 23 yıllık iş hayatında her evrağında gördüğüm 3570
Kardeşimin doğum yılı olan 13,03,1983
Annemim 3, ayda kutladığımız günü

Tesadüfmüdür nedir bilinmez 3 ün uğuruna inandım yıllardır .

Şimdilerde her rakamın , her günün her anın özel bir yeri var bende . Artık diğerlerine haksızlık etmiyorum . Hepsine şans veriyorum şu hayatta . İnsan kendi şansını kendisi yaratıyor. Hangi gözle görürsen tepside o sunuluyor .


Evet kuzucuklar gelelim  3 ün bugünkü mânâsına .
Tüm dünyamı yansıttığım bu beyaz sayfalarda 1, yılım geçti farkına varmadım 2, yılım geçti yine umarsızca kutlamadım . Dedim ki kendi kendime birçok eve misafir oluyorsun da bakınca beni anımsatacak bir iz olsa daha güzel pekişmezmi gönül bağı. 
Vede bunun şerefine 333 üncü blogcanın şerefine , 3 kişiye  3 özel hediye .
Bir türlü seçemeyiyorum bana biraz zaman verin olurmu?
Hediyelerim ilerleyen günlerde hazır ve nazır görümlüğe çıkarılacaktır.

3 pare top atışı
mucx mucx mucx 
Bu arada güzel yürekli Bahar'ın kendi dünyasına konuk ettiği ev sahibelerinden biri oldum bugün . 
benim minik fethiye odamı görmek isterseniz bir tık.

20 yorum:

BAHAR dedi ki...

3 rakamı uğur getirsin inşallah canım, hediyelerinide merak ettim şimdiden.

bu arada bloğumda cici evinin fotoğraflarını yayınladımmm
http://baharmasali.blogspot.com/

Noblesse dedi ki...

nice yıllara...

Sycorox dedi ki...

nice yıllara diyeyim bende ;)

Meyra dedi ki...

güzel evini gördüm tıpkı sende beklediğim gibi yine elinin değdiği köşeler ışıldamış canım:)nice güzel senelerin geçsin bu sayfalarda...

AsOrTiK dedi ki...

hızla çoğalıyor izleyenlerin, sen hediyelerine karar veren kadar 3333. kişi izlemeye alacak:))))
sevgiler canım

reyhane dedi ki...

3 tü benim de yıllardır uğur bakımından şans verdiğim rakam desem:)

Aklı Karışık Bir Anne dedi ki...

Merhaba, el işlerinize baktım hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık:) Bakmak bile insanın içini açıyor oh! İnşallah bir gün benim de sizin elinizden çıkmış bir sanat eserim olur. Beni bulduğunuz için sevindim:)

Stil Direktoru dedi ki...

süper bir yazı olmuş farklı keyif verdin sağol canım
ne dilersen olsun bu yıl sana uğurlu gelsin Elif'cim

adaşehir dedi ki...

nice senelereeee!!! :)

aşgaane dedi ki...

ayyy şu uğurlu sayı olayını ne de güzel anlatmışsın:) benim takıntım da 8:) snin keyifli yazılarınla ve marifetli ellerinden çıkan cicilerle nice güzel senelere:)

Elifinelizi dedi ki...

Bahar ;
canım benim ayrıca pekte güzel anlatmışsın evimi. galiba karar vermek üzereyim .

Noblesse;
mersi :)

Gamze;
teşekkürler

Meyra;
öylemi dersin ?? aslında tek önemli olan nedir biliyormusun o odanın içersinde mutlumusun değilmisin ??
Herkezler mutlu olsunlar yuvalarında.

Asortik ;
hehe aslında sayı okadar artamaz tahminimce lakin benim hediyelere karar verme ve yapma aşamasını düşününce ehh zaman alıcak :D
bu arada Bursadaki tiyatro , sergi vss olaylarını online takip edilebilecek bie yer varmı biliyormusun ?

Reyhane;
tesadüfmü ? desem hihihiii

Aklı karışık biranne;
çok cicili bicili sözler :)olur olur hemde güzel olur heheeee

Eda;
amanda aman bende dahabir keyiflendim .Uğurlar dolsun ceplerimize.

Adaşehir ;
teşekkürlerr

Elifinelizi dedi ki...

SEVGİLİ CANLAR ASLINDA 3. YILIMA NİSAN AYINDA GİRECEĞİM . BEN SADECE 333. BLOGCANIN ŞEREFİNE HEDİYE VERMEK İSTEDİM . ASLINDA HEDİYE VERESİM GELDİ ONUDA BAHANE ETTİM .
SEVİYORUM HEPİNİZİ

pelinpembesi dedi ki...

oo ne güzel, 444 olunca da olsun ama :))

ANNEMİNELİ dedi ki...

Nerhabalar; Bursa'dan olduğunuzu duyunca çok mutlu oldum, Facede Bursalı Blog sayfamız var, oradada buluşabiliriz.Daha kolay haberleşebiliriz,sevgiler...

yasemen k. dedi ki...

:)) ne keyifli bir anlatım olmuşşş! çok sevdim (:

Stil Direktoru dedi ki...


Elifinelizi eeheh aynen şekerim bende cevaben geldim zaten şu yuvarlak dünyada bizi güldüren neyse ondan yanayım. Ezel'i söyleyenler çok bir de Ankara'lı bir polisiye dizisi var adını unuttum ondan da çok bahsediliyor bir ara bakayım şeker. Benden de duble duble mucxlar.

Elifinelizi dedi ki...

Buket;
olsun olsun hep olsun bende çok mutlu olurum ki?

Elifinelizi dedi ki...

Annemimeli;
Ne mutlu peki Facebook sayfasının linkini atarmısınız :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

benimle ilgili bir üç varmı :) Bursaya geldiğim tarih neydi acaba...

Elifinelizi dedi ki...

Zeynep; hmmm eylül ayında tanıştık ama saat 3 civarı buluşmuş olabilirmiyiz. amannn öyle olmaasada seni tanıdığım için ve Melisam uğurum olsun :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...