9 Şubat 2011 Çarşamba

Cüretkar , leziz yemekler


Sevgili Zeynebin arkadaşı Arzu'ya hediye etmek için hazırlamamı istediği takım.
Kim demiş yemek yaparken şıklığımızdan taviz vericez diye.

Takım 4 parçadan oluşuyor Mutfak önlüğü , Taç, runner ve ekmek sepeti. Bu kumaşları leke ve su tutmadığı için çok seviyorum. Gri konsept kullanmamın sebebi yemek solonunda füme ve antresit ağırlıklı olması. İpek kurdelelerden yaptığım püsküllerde biraz daha farklı bir hava yaratmaya çalıştım.

















İşlevsel olduğunu düşündüğüm bone şeklindeki taçı birde uygulamalı görmenizi istedim:)

Fazla söze gerek yok . Güle güle kullan Arzucum cicilerini.

Israrla ev hallerini şıklaştırmaya devam edeceğim....

8 yorum:

xcelis dedi ki...

Ellerinize sağlık gerçekten çok hoş olmuş renkler iç açıcı modeller çok cici.Güle güle kulllansınlar.
Sevgiler.

vintageduygular dedi ki...

Masallah! Bunlar ne güzel? O önlük ne seker! Eline,emegine saglik! ;)

pelinpembesi dedi ki...

çok güzeller,ben de bu tarz kumaş aradım bursada.ama bulamadım,elim boş döndüm.bana nerden alabileceğimi yazarmısın?

Elifinelizi dedi ki...

xclis;Renklerini bende çok sevdim:)

Vintage duygular;teşekkürler sizler beğendikçe bende mutlu oluyorum.

Tabi hemen yazayım kapalı çarşı , ipek han , savaş manifatura. daha ne renkler var bir görsen :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık çok şık bir takım olmuş. kumaşın adınıda yazsaydın sana zahmet, dertsiz denilenlerdenmi başka bir kumaşmı ? çok beğendim .

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

hiiiiiiihh, ablası bu neeee, kızım sen beni çatlatçanmıı, sen beni öldürcenmiii, isityorum isitoyrum bende istiyorum, aynen bundan ayınısını tıpıkısını istiyorummm, ...

Ya ablacım, sen ne marifetlisin, son postunu okumak için girdim sayfana, sorucaktım sana ne odası bu diye, ama sanki bir güç beni mıknatıs gibi çekti bu posta..

Çok çok çok güzel olmuş, senin kesinlikle çok ama çok fazla bilinmemn tanınman gerekiyor, bu arada evde tadilat var azıcık, bir iki gün askıya alındı düşündüğümüz şeyler ama pek yakında olucak.

Tekrar ellerine kollarına sağlık ablası, öpüyorum sevgiyle sağlıkla muhabbetle kal Elifcim.

Elifinelizi dedi ki...

hatice ablacım kumaşın adı ''dag'' internetten satışları varmı bilmiyorum ama Savaş manifatura adında bakabilirsin

Afet ablacım beğenmene sevindim . rahat ol sen zamandan bol neyimiz var:)

pelinpembesi dedi ki...

teşekkürler,birdaha gelişimizde ben de gezeyim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...