3 Şubat 2011 Perşembe

Kırmızı kelebek yeni yuvasında

Şu  sıralar blogumla pek ilgilenemiyorum. Ne okuyup nede yazabiliyorum , yetiştirmem gereken siparişlerden dolayı . Bir yandan inanılmaz keyif alıyorum her biten işin sonunda bir yandanda  dostların sayfalarında gezinmeyi özlüyorum. Neyse yakında işleride , düşünceleride toplayıp bomba gibi olmayı planlıyorum. Nefes almaya ihtiyacım var. Kısa süreli boşluklar pek işe yaramıyor. 


Bu sepetçik Fulya hanımın tam aradığı gibiymiş .  Her nekadar kendisine farklı seçenekler sunsamda kırmızda kesin kararlı olduğunu vurguladı.


Yeni yuvasına kavuşmak üzere kırmızı kelebek yollarda . Güle güle kullanın sepetinizi Fulya hanım.

Geri geliceğim...

3 yorum:

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Oy oy oy yerim ben bunu, yine döktürmüşsün ablam, emeğine yüreğine sağlık, güle güle kullansınlar, sebgiyle sağlıcakla kal ablası, öpüyorum kocaman.

sünter dedi ki...

Fulya hanim hakliymis valla kirmizi pek yakismis o sepete güle güle kullansin:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok şirin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...