10 Şubat 2011 Perşembe

Odamız Ayşenaz'ı bekliyor.


Sonunda odamızın hazırlıkları bitti . Bunlar küçük prensesin fonları şimdilik bu şekilde yayınlıyorum.


Japon perde olarak hazırlayıp üzerinde öyle çalıştım .


Fotoğraftaki ikinci parçası. Camın iki yanını süslüyorlar.


Tamamiyle odayı yerleştirdikten sonra yayınlayacağım fotoğraflarda daha iyi anlaşılabileceğini düşünüyorum.



Bol kırlentli sedirimizin son yastıkları .
Şimdi sıra saten ,biraz kokoş yatak örtüsünde.
Odanın tamamı ilerleyen günlerde ..

6 yorum:

xcelis dedi ki...

Ayyy çok iç açıcı renga renga ne kadarda güzel olmuş Allahım sağlıklı huzurlu mutlu Analı Babalı büyütsün.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ben bu haliyle bile bayıldım çok cici şeyler hazırlamışsın ellerine sağlık canım

Elifinelizi dedi ki...

xcelis ; güzel dualarımız tüm bebişler için

Hatice ablacım birde yerinde görsen insanın yiyesi geliyo :) ne şanslı doğanlar

Gulos dedi ki...

Çok güzel olmuş .Odanın geri kalan kısmını merakla bekliyorum.
Sevgilerimle.

Elifinelizi dedi ki...

Guloş; Son parçayıda bitireyim herşeyi yerinde fotoğraflayacağım . teşekkürler.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

salıncağa bayıldım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...