10 Şubat 2011 Perşembe

Odamız Ayşenaz'ı bekliyor.


Sonunda odamızın hazırlıkları bitti . Bunlar küçük prensesin fonları şimdilik bu şekilde yayınlıyorum.


Japon perde olarak hazırlayıp üzerinde öyle çalıştım .


Fotoğraftaki ikinci parçası. Camın iki yanını süslüyorlar.


Tamamiyle odayı yerleştirdikten sonra yayınlayacağım fotoğraflarda daha iyi anlaşılabileceğini düşünüyorum.



Bol kırlentli sedirimizin son yastıkları .
Şimdi sıra saten ,biraz kokoş yatak örtüsünde.
Odanın tamamı ilerleyen günlerde ..

6 yorum:

xcelis dedi ki...

Ayyy çok iç açıcı renga renga ne kadarda güzel olmuş Allahım sağlıklı huzurlu mutlu Analı Babalı büyütsün.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ben bu haliyle bile bayıldım çok cici şeyler hazırlamışsın ellerine sağlık canım

Elifinelizi dedi ki...

xcelis ; güzel dualarımız tüm bebişler için

Hatice ablacım birde yerinde görsen insanın yiyesi geliyo :) ne şanslı doğanlar

Gulos dedi ki...

Çok güzel olmuş .Odanın geri kalan kısmını merakla bekliyorum.
Sevgilerimle.

Elifinelizi dedi ki...

Guloş; Son parçayıda bitireyim herşeyi yerinde fotoğraflayacağım . teşekkürler.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

salıncağa bayıldım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...