13 Şubat 2011 Pazar

Nefes , rüzgar , sallanan kayıklar..

800
*deniz kızı ilahisi*

Uludağ 2543 metre Toroslar 4000 metre.
Toroslarda gezinirken Akdenizin iyot kokuları..
Ülkemdeki denizler, heybetli dağlar.....
Nerdesiniz???

Kitaplığımdaki herşeyi çok seviyorum. Yaşanmışlıklarını , baktıkça yaşattıklarını.
Okumaktan çok gezmişim :( . :D Çok okuyanmı ? çok gezenmi? Niye bir tercih yapmak zorundayızki !! Hem okuyalım , hemde gezelim kime ne ki?
Dağınıklığımıda seviyorum:)
haftasonunun yorunluğuyla öylece atılmış çantam , ama inatla bitirmeye çalıştığım bir parça iş , peki arada dinlenirken ya aklıma bişi gelirse  hesap kitap? elbise modeli? yada unutmamam gereken daha bir çok saçmalık:( not almalıyım ya küçüklü büyüklü defterlerim. Oda parfümünün ( iyot kokusunu aradığım, bol zehirli)arkasına gizlenmiş küçük makasım .
Bırakın beniiiiii ben bugünkü rüzgarı hissettim bir kere yüzümde .
Özgürüm bugün.
bedenimde ruhumda.....



 Özgürlükmü ? Mesaimi??

11 yorum:

fisunlahersey dedi ki...

merhaba sevdim siteni henüz yazılarını okuyamayacak kadar darmadağın bi piskolojiye sahibim:(

ama olsun yinede sevdim siteni sıcacık geldi bana :)

yaratıcılık konusundada harikasın,yenilediğin sandelyelerin harikaydı,sanırım o sayfaya kadar gidebildim,bi dahaki sefere tüm kategorilerini sağlam bi kafayla gezip dolşıcam :)

mutlu pazarlar diliyorum :)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili fisunlaherşey; memnun oldum her zaman beklerim .İyi pazarlar:)

pelinpembesi dedi ki...

köşen çok tatlı,sana bir dilim pasta gönderiyorum blogumdan..sevgileeerr....

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili buket; hmmmmhmm çok lezizmiş , ellerine sağlık:D

sünter dedi ki...

sevdim kitapligini hatta kizim görseydi daginikligini da severdi:))

Özgürlükmü mesaimi sorusuna gelirsem bazen biri bazende öteki:))

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili sünter;1 haftadır rujunu arayan biri olarak , bugün ilk defa bir seferde, istenileni bulmakla herkezi şaşırttım:)

Bazen ben çalışırken herşey bi anda özgürleşiveriyor.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

elifcim, ne tatlısın. ne güzelmiş. kütüphanen. bayılırım kütüphanelere . Bende bir postuma konu edeyim.
sevgiler

Adsız dedi ki...

ne güzel hediye paketi öyle

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Zeynep ; sempetik değilmi bütün yaşanmışlıklar var , paylaşki bizde senin anılarını tadalım:)

BAHAR dedi ki...

o turkuaz motor biblosuna bayıldım nereden aldınız acaba

Elifinelizi dedi ki...

oyy oyy oyy bir motor tutkunu dahamı ? ne mutlu. söylemek isterdim fakat kardeşimin evlenirken bana aldığı ev hediyesi:) fakat Kaliteli oyuncak satan büyük mağzalarda benzerleri mevcut :))umarım dilediğin gibi bulabilirsin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...