21 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgiyle çalışmak



 Merak içinde elbisesini bekleyen , hatta kış bitmeden giyemeceği kaygısını herfırsatta bana belirten.
Artık mutlumusun.
Ben çok mutluyum.
Ayrıca modellik içinde teşekkürler :)
( Elbiseyi çelik penyeden çalıştığımdan dolayı , vücudu çok sarsın istemedik )




Kürk aksesuarı kollara sabitlemedim . Böylelikle kullanım alanı oldukça genişlemiş oldu. Sadece hayal gücünü kullanmak yeterli olucaktır.


Öyleki kürkleri hazırlarken elime batan iğne yüzünden kanayan parmağımda oluşan şekil
işimi ne denli sevgi ile yaptığımın kanıtı gibiydi.




Yine hafta güzelliklerle başladı.
İyi haftalar diliyorum herkeze

9 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

iğne batmasını iyidir derler ama değil mi güzel olurmuş ozaman..yoksa gelinliğimi dikerken her iğne acısından cıyaklamamdan biliyorum:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok zarif bir elbise olmuş ellerine sağlık.
harika postlar açmışsın hepsini tek tek inceledim bebişin yatağı süper.
mamalarda öyle afiyetler olsun.

yeni evli çifte mutluluklar sonsuza dek.

sevgiler canım keyifli günler

Adsız dedi ki...

çok şık olmuş ellerinize sağlık

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ellerine sağlık, parmağına da bayıldım bu arada...

sünter dedi ki...

Elbise cok HARIKA!!! olmus bayildim.
Eminim sahibide cok mutlu olmustur:))

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Zeynep; ewet öyle derler , gerçi ben birazcık sakarlığımdan olabileceğini düşünüyorum:)

Sevgili hatice abla; Tüm dileklerine yürekten katılıyorum. Toplu bakış yaptın yani:)

Sevgili zeynepcim; teşekkür ettim. çok ilginç değilmi

Sevgili sünter; Haklısın , sahibide beğendi çok. hatta üzerinden çıkarmadan bir toplantıya katıldı:)

Adsız dedi ki...

sevgili arkadaşım dediğin gibi elbisemi kış bitmeden giymek istedim ve çok mutluyum ellerine sağlık gerçekten çok güzel oldu çok beğendim hemde çokkkkkkkkkkkk harika bir elbise tek kelime ile nesli

Adsız dedi ki...

parmağında yanımızda kanadı arkadaşım kıyamam sana ama nazara geldin canım kıyamam sana

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili neslicim; herkesler merak etmişti , mutluluğunu paylaştığın iyi oldu. seviyorum seni.

şimdide yatak örtüleri için sabırsızlanıyorsun değilmi???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...