4 Şubat 2011 Cuma

Süprizler günü(lavanta keseleri)

Gün güneşli ve heyacanlı başladı. Gece çektiğim baş ağrısına inat , hapların verdiği uyuşukla son hazırlıkları tamamlıyordum. Kargo şirketi normal şartlarda akşam üzeri gelirdi , fakat bir süpriz yapıp erkenden kapıya dayandı. Panik halinde teslimatımı yaptım.

Şu yazımda bahsettiğim Saadet hanımın süpriz seçimi o özel günü sabırsızlıkla beklemek için ait olduğu yere doğru yola çıktı.


 Lavanta keselerinin sunumu için vede gelen misafirlerin duygularını paylaşacağı  anı defterinden , kalemden habersiz olan gelin adayı umarım süpriz hediyemi beğenir..


İstanbuldan bana ulaşan Saadet hanımla ,yaşadığım şehirli olduğunu öğrendiğimde , homeofisimde kahve keyfi yapmak benim için de süpriz oldu.


Tüm bu çalışmalar esnasında mail trafiğinde ,şu cici sepetin sahibi Fulya hanım, ne zaman kırmızı kelebeğe kavuşacağı konusunda benden bilgi istiyor. Aslında yolladğım 2 gün oldu muhtemelen eline ulaşmak üzere fakat ben ona süpriz olması için  ne zaman ulaşacağı konusunda dönüş yapmamıştım. Kısa süre sonra beğeni dolu bir maille süprizler zinciri son buldu.

I like surprises:)))))

3 yorum:

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ellerine sağlık, çok zarifler.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ablam ya süpersin, çok zarif olmuş, çok şık hepsi ellerine yüreğine sağlık, sevgiler.

Banuca dedi ki...

Ne kadar güzel bir lavanta kesesi tasarımıdır bu böyle, kutluyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...