20 Şubat 2011 Pazar

Bir şeylerin yerini doldurmak..! özlem


Bayılıyorum türk kahvesine eh birde ikili fincan takımlarıyla içiyorsam tadıda bir ayrı oluyor. Şu yazımda tanıştığınız gofretim hasta oldu . Belki iyi olabilir düşüncesiyle onu banyoda tutuyorum . Nemsiz kalmış can.
Boş kalan yerini doldurmak adına soft renkleriyle, iyi gelen lahana çiçeğim oldu benim . Yeni ailesinde meraklı gözlerede maruz kaldı , muko ve alfonzonun tanışma faslı halen devam etmekte.

Gerçekten karmakarışık bir haftayı daha sonlandırdım. Kendimi bitkin hissediyorum , aldığım vitaminlere inat. Yarım kalan çalışmalar sonlanmadan bu yorgunluğum gitmeyecek sanırım . İnsanı yiyip bitiriyor şu beyin yorgunluğu. 


Sonra birden kareye takılıyor gözüm. Öylesine yüklerken resmi. hımm unutuluyor bütün ağrılar.


Bir prensesin yatağı gibi. Masum ve duru


Ayşenazın odasının son parçası. Devam eden çalışmalar daha çok minik süslerden ibaret.


Odanın tümünü çıkan ilavelerdide tamamladıktan sonra görüntülemeyi planlıyorum.


Yine bir kaç gün yok olacağım. 

İnsanın içini kemiren bir duygu olsa gerek ''özlem''.
Bazen ha geldi gelicek diye beklenen yeni bir nefese, bazen ise tanımadığın halde iyi anlaşıldığını düşündüğün kişilere. Evet kızlar size söylüyorum. Biliyorum artık misafir olamıyorum sayfalarınıza ama en yakın zamanda geliyorum kahveye.




12 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

ne kadar güzel..

YeMeK vAkTi dedi ki...

çok güzel gerçekten..Umarım Allah isteyen herkese nasip eder :)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Buket; değilmi??

Sevgili Aylin ; Aminnnnn inşallahhhh

Unknown dedi ki...

ne kadar zarif ne kadar güzel...iyi günlerde kullanmanız dilegiyle

Adsız dedi ki...

çok asil görünüyor . süper

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

nasıl güzel bir yatak oyle. Elifcim, kac ayın kaldı. ne zaman gelıyor bebegın.

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili dikiş dersi; teşekkürler. ewet iyi günlerde kullnasınlar:)

Sevgili zeynep; canım benim benim bebeğim yok , şu anda öyle bi olasılıkta yok:)

BAHAR dedi ki...

çok şık gerçekten de

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Bahar ; Teşekkürler muck:))

Adsız dedi ki...

how to get backlinks off page seo backlinks backlinks software

Adsız dedi ki...

Hi! I just wish to offer you a huge thumbs up for the excellent information you have right here on this post. I'll be coming back to your website for more soon.

[url=http://onlinepokiesking4u.com]onlinepokiesking4u.com[/url]

Adsız dedi ki...

You're so interesting! I don't suppose I have read a single thing like that before. So great to find somebody with original thoughts on this subject matter. Really.. many thanks for starting this up. This website is something that's needed on the internet, someone with a little originality!

[url=http://truebluepokies4u.com]view more information here[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...