10 Şubat 2011 Perşembe

Anne aşkı pastası


Yine tatlı , yine kırmızı , yine aşk...
Aşk dedimde sevgililer günü yaklaşırken annesinede çiçek alıcaklar varmı??? Ne alaka diyenler oldu galiba.
Şurdan çıktı ; bu pasta klasik anne pastası . pandispanya şeklinde kek hazırlanır , arasına krema  ve mevsim meyvası. Tutan tatlı krizimin acil şifası:) Hazırlarken annem geldi aklıma doğumgünlerimizin vazgeçilmeziydi muzlu pandispanya . Sonrasında babama olan düşkünlüğüm ,öyle ya kızların ilk aşkı hep babadır .  Ama geç olmadan anlayabilmiştim gizliden gizliye anneye olan hayranlığı.. Şanslıydım. Tek şasnsızlığım ona sevgimi doğrudan belli etmekten hep çekindiğim . İki kadın çatışmasımı acaba ergenlik çağında. Neyse geride kalmış Allahtan o günler. Sonuç olarak diyorumki  sadece bir gün değil sevgi her fırsatta paylaşılmalı , hissettirilmeli .
Napıyoruz yanımızdaysa hemen ,değilse de ilk gördüğümüzde annemize sarılıp tontiş yanaklardan öpüyoruz.
 Detaylı tarif isteyenler olursa aydınlatmaya hazırım.

8 yorum:

Buket dedi ki...

Afiyet olsun,bizde yarın yapacağız kızımla,bakalım neler çıkacak..

Elifinelizi dedi ki...

Ne güzel :) anne kız aşkı. Vişneli bomba oluyo tavsiye ederim

.:Hobibox:. dedi ki...

ELİF SEN BANA MAİL ATTINMI BUGÜN, "elf glryz" adıyla, bu indirimden haberdar olmak için falan.

Elifinelizi dedi ki...

Yok hayır Afet ablacım öyle bi mail atmadım.:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ben o gün herkesin sevgililer gününü kutluyorum, bence sevdiğimiz herkesin gününü kutlamak keyifli oluyor..

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Klasik anne pastası bence en lezzetlisi..aklıma geldi de şimdi yaptığımız rulo pandispanyalar :)

Elifinelizi dedi ki...

Zeynepcim haklısın keyif dolu bir gün bizi bekliyor o zaman.

Aylin ; kesinlikle öyle anne eli nede olsa . ama senin yaptıkların bombaymış baş ucu komuşun olacağın kesin tanıştığıma memnun oldum:)

Adsız dedi ki...

harika görünüyor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...